quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:18 schreef YPPY het volgende:
[..]
Kom langs op de terugweg. We eten frietjes. J. Is er toch niet.
Hij zei als de kinderen het leuk hebben dan heb ik het ook leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:48 schreef Moonah het volgende:
[..]Wij zien elkaar wel weer een andere keer!
Ik snap al die mannen die meegaan niet.![]()
Kippenhok!
Gaatie ook voetballen met de kleine grote mannen? Best handig, zo'n enthousiaste oppas.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:53 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hij zei als de kinderen het leuk hebben dan heb ik het ook leuk.
Dus meegaan was geen enkel probleem voor hem![]()
Voetballen is niet een van zijn specialiteitenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Gaatie ook voetballen met de kleine grote mannen? Best handig, zo'n enthousiaste oppas.
Alles helder hoor As!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef As1981 het volgende:
Mijn man heeft zo'n beetje dezelfde beredenatie pvoesss plus dat ik niet echt meer achter hem aan kan rennen.
Ik heb nog beleg gekocht. moet ik verder nu nog iets of is alles helder.
Ik ga in ieder geval aan de slag met de cakepops nu.
Rot van zijn knie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Voetballen is niet een van zijn specialiteitenEn met recente knie operatie ook niet heel slim.
Maar verder is hij wel goed kinderentertainment
bakkem vind ik leuk en zoonlief slaapt bij opa en oma. dus ik heb alle tijd nuquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
Alles helder hoor As!
Enne, heb je nog zin om die cakepops te maken? Voel je niet verplicht hoor!
Ik verwacht eigenlijk toch wel professionaliteit!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef As1981 het volgende:
Ik zal het snoep proberen wat hoger te zetten dit keer. en anders voel je, je vrij om eea te verplaatsen he. ik doe ook maar wat he
maar ik kan het nu pp mijn hormonen gooien als iemand het er niey mee eens is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk toch wel professionaliteit!
Oh jee hoeveel zakken moet ik meenemenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ach, anders (vr)eten de volwassenen de spekjes toch op voordat de kindjes eraan kunnen zitten![]()
Ik zie nu allemaal volwassenen met een sugar rush voor me hihihiquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh jee hoeveel zakken moet ik meenemen
Veulquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh jee hoeveel zakken moet ik meenemen
Tof!quote:
Zolang je mij maar herkendquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:36 schreef The_Tankgirl het volgende:
Alvast excuses als ik niet iedereen herken van de vorige meeting(s); ik heb echt een heul erg slecht geheugen qua gezichten...
Jammer!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef becky27 het volgende:
Heeeeel veel plezier allemaal! Helaas trek ik het niet om alleen met Noortje te komen en vent krijg ik echt niet mee.
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zou bijna wel komen voor die cake pops ze zien er heel lekker uit
nahquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Ah, dit topic dusIk kijk alleen maar in mijn AT altijd
T duurde even idd, maar nee, ik moet werken en kan ook geen vrij nemen want dat doe ik volgende wk zat. alquote:
Jammer! Ben benieuwd naar die 2 van jouquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
T duurde even idd, maar nee, ik moet werken en kan ook geen vrij nemen want dat doe ik volgende wk zat. alveel plezier allemaal!
Doen we binnenkort toch een privemeetjequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Jammer! Ben benieuwd naar die 2 van jou
Dealquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Doen we binnenkort toch een privemeetjeneem ik er wel 1 mee trouwens, gezeul met 2 kinderen in de trein
Anders herken ik die kleine krullebol welquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Zolang je mij maar herkendVestjes + broekje liggen klaar...
Ohh heb trouwens wel een 20 tal lepels.... of is er voor meer personen soep?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:18 schreef Pvoesss het volgende:
1. N.
2. Spring
3. Brabo
4. Elmo
5. Sonnetje
6. Pvoesss
7. Pvoesssvriend
8. Sorbo
9. Sorbub
1. L
2. Tirza
3. Floris
4. Elise
5. X
6. V
7. Isabeau
Volgens mij heb ik er iedereen er inquote:Op zaterdag 10 november 2012 08:25 schreef Pvoesss het volgende:
haahaha daar ging mijn mooie lijstje
Ja hij klopt weerquote:Op zaterdag 10 november 2012 08:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er iedereen er in
Ik krijg de neiging de kinderen op alfabetische volgorde te.zetten
En dan raden wie bij wie hoort.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er iedereen er in
Ik krijg de neiging de kinderen op alfabetische volgorde te.zetten
Lamb, als je er nog bent, ik ben er iets later vanwege mijn werk (druk!)quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:27 schreef Lamb29 het volgende:
Zo... busroute genoteerd...
Ga zo kind in haar kloffie steken, laatste spullen pakken en dan komen we eraan
dusch?quote:
Nog veel mee terug moeten nemen? Volgens mij is er best veel meegenomen.Nogmaals dank voor de leuke kleertjes!quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:41 schreef -Spring het volgende:
Wij rijden weg, dus we zijn er rond 1230. Met zes tassen.
Nope, we hebben alles daargelaten. Die kerel gaf aan dat ie daar veel mensen blik mee maken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nog veel mee terug moeten nemen? Volgens mij is er best veel meegenomen.Nogmaals dank voor de leuke kleertjes!
quote:[..]
Als we er een beetje fatsoenlijk opstaan, gooi er maar op, hoor. Ook van M
^^ dat allemaal!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:53 schreef miss_sly het volgende:
En het was weer gewoon leuk en gezellig. De lokatie is echt top, die gymzaal waar de kinderen lekker n kunnen rennen en spelen, voldoende ruimte, niet te vol.
Ik ben erg benieuwd naar de foto('s) van de dames op de trap!
En As, wat goed dat je dit balletje aan het rollen hebt gebracht en bedankt voor het organiseren!
Eeeeiiiindelijk heb ik Slybeeb ontmoet! En het voelde gelukkig meteen vertrouwd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond het leuk! Moonah en ik hebben elkaar goed ontlopen, zodat we niet tegen kunnen vallen
Jullie feetje was een dotjequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:32 schreef Sorbootje het volgende:
Wij mogen online hoor. Ik beloof dat ik niet zal vragen het weg te halen.
Was leuk! Alleen was ons toverfeetje op het laatst echt te moe.
Jazeker! Er staat ook: "niet zo veel"...quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef Sorbootje het volgende:
En Moonah, je hebt mij ook gesproken potverdrie!
Nee, gij!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:36 schreef miss_sly het volgende:
Moonah, je zag er goed uit. Je komt vast uit een goed jaar
de conciërge daar zat alleen maar tv te kijken, dus iemand moest de boel een beetje in de gaten houden hèquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
De stoere bodyguards van de gymzaal
mutsquote:
Dat is de sambabal van Wolf! Gooi maar weg anders hoor, opsturen met pakketpost is ook weer zo watquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:01 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is er achter gebleven en ligt nu bij mij thuis. Laat even weten van wie het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekjes! Dan is ze niet af te leiden, natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:03 schreef lily het volgende:
ja, absoluut.
hoe ze daar tussen al die kinderen zit
naar beneden kijkend naar iets wat ze in haar handen heeft, zo stoicijns
ook echt Leah
ook herkenbaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Koekjes! Dan is ze niet af te leiden, natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:07 schreef -Spring het volgende:
Ik heb drie keer gekeken, maar ik zie echt nergens mijn benen.
wie wil nu niet zo'n benenquote:
Zal ik doen! Die staan als het goed is nog in mn photobucket. Dan kunnen we vergelijken!quote:Op zondag 11 november 2012 09:48 schreef miss_sly het volgende:
Wat een geinig ding is dat trap-ding!
Ik ben reuzebenieuwd naar de trapfoto! Moeten we eigenlijk eentje van vorig jaar naast zetten, hè.
Leuk!quote:Op zondag 11 november 2012 09:53 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Zal ik doen! Die staan als het goed is nog in mn photobucket. Dan kunnen we vergelijken!
Tnx, vind ik ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef lily het volgende:
leuke foto's hoor
ik weet niet wie dat jongetje is met het blauwe shirt en groene motorfiets maar hij is![]()
Tssssk! Gij lillik ding!quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:48 schreef Vivi het volgende:
Dean en ik mogen ook wel online, maar vlgs mij sta ik sowieso nergens op. Was erg leuk, vooral om Sly en Moonah weer ff te zienen gezellig gekletst Vicks
. Gelukkig hebben we altijd FB nog..kunnen we daar ff roddelen over Moonah..die heeft geen account, namelijk
Mijn god, wat een knapen zijn dat geworden!quote:Op zondag 11 november 2012 15:38 schreef Moonah het volgende:
Oh, heb trouwens nog een leuke foto van Dean en Thies, even uploaden.
[ afbeelding ]
Grote mannen!
Ik wil ze hier anders wel eens vergelijkenquote:Op zondag 11 november 2012 18:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mijn god, wat een knapen zijn dat geworden!
Ik kwam hier nog foto's van een meeting in Zeist uit 2008 tegen in mijn archieven, daar zijn het echt nog van die kleine jochies..
Als jullie 1 van die foto's willen Moonah of Vivi moeten jullie dat maar zeggen
Alleen als ik daar toestemming voor krijg, uiteraardquote:Op zondag 11 november 2012 18:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wil ze hier anders wel eens vergelijken
Uiteraardquote:Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Alleen als ik daar toestemming voor krijg, uiteraard
En ik heb er nog een paar weggelaten!quote:Op maandag 12 november 2012 12:33 schreef miss_sly het volgende:
Hahaha, wat een charmant zootje ongeregeld, die dochters van ons
Die mag je me wel mailen!quote:Op maandag 12 november 2012 12:35 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
En ik heb er nog een paar weggelaten!
Eentje waar ze "boos" gingen kijken, maar op de foto pakte dat bij S. een beetje verkeerd uit!
Nou dat!quote:Op maandag 12 november 2012 12:33 schreef miss_sly het volgende:
Hahaha, wat een charmant zootje ongeregeld, die dochters van ons
"En dat jongetje wil helemaal niet lachen mama!", zei mijnes, dus toen lachte ze ook maar niet.quote:Op maandag 12 november 2012 12:49 schreef Leandra het volgende:
mijn menneke ook op de trap?? Dat heb ik helemaal gemist
Ahquote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
"En dat jongetje wil helemaal niet lachen mama!", zei mijnes, dus toen lachte ze ook maar niet.
Wel solidair he!
Ik vond het zo leuk hoe hij alle oranje ballen aan het pakken wasquote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk stel gingers bij elkaar die twee jongsten van ons
Shame on me....quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef Moonah het volgende:
En qua geld: achteraf overmaken en een schandpaaltopic voor hen die in gebreke blijven...
facebook, ik laat t r wel ff wetenquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:53 schreef As1981 het volgende:
Er zijn er nog 6 die moeten betalen. 5 ervan heb ik nu een pm gestuurd. Alleen de inbox van Vivi is nog steeds vol en zij heeft n.a.v. de vorige keer ook nog niet gereageerd.
Iemand enig idee hoe ik haar kan bereiken?
Van mij mag het hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Alleen als ik daar toestemming voor krijg, uiteraard
quote:Op zondag 25 november 2012 21:09 schreef mignonne het volgende:
Ziet er leuk uit zeg
En Innepin wat zie je er goed uit!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |