^^ dat allemaal!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:53 schreef miss_sly het volgende:
En het was weer gewoon leuk en gezellig. De lokatie is echt top, die gymzaal waar de kinderen lekker n kunnen rennen en spelen, voldoende ruimte, niet te vol.
Ik ben erg benieuwd naar de foto('s) van de dames op de trap!
En As, wat goed dat je dit balletje aan het rollen hebt gebracht en bedankt voor het organiseren!
Eeeeiiiindelijk heb ik Slybeeb ontmoet! En het voelde gelukkig meteen vertrouwd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond het leuk! Moonah en ik hebben elkaar goed ontlopen, zodat we niet tegen kunnen vallen
Jullie feetje was een dotjequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:32 schreef Sorbootje het volgende:
Wij mogen online hoor. Ik beloof dat ik niet zal vragen het weg te halen.
Was leuk! Alleen was ons toverfeetje op het laatst echt te moe.
Jazeker! Er staat ook: "niet zo veel"...quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef Sorbootje het volgende:
En Moonah, je hebt mij ook gesproken potverdrie!
Nee, gij!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:36 schreef miss_sly het volgende:
Moonah, je zag er goed uit. Je komt vast uit een goed jaar
de conciërge daar zat alleen maar tv te kijken, dus iemand moest de boel een beetje in de gaten houden hèquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
De stoere bodyguards van de gymzaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |