abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119062208
Leuke foto's! Ik heb er ook wat gemaakt
Ik verwijder ze sowieso allemaal binnen enkele dagen van mn photobucket

Baby's!!

Isabeau was heel moe, maar vrolijk was ze ook hoor!

Samen trommelen

Wat een kinderparadijs daar! Lekker ruimte en veeeel speelgoed

Aan vreterij was goed gedacht! Moonah kwam later nog met een pan lekkere tomatensoep met ballen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_119062288

Dat hoofd van V. _O-

Deze foto werd mede mogelijk gemaakt door Prodent

Welk kind moet weer de clown uithangen? :')

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_119062333
Leuk die foto's allemaal O+
Ik heb er zelf geen gemaakt alleen.

Ik vond Anne trouwens ook echt een schatje O+
pi_119062365

Tractorpech? F. helpt u op weg!

"Mama, Wolf wil tractor'' :')

Op de terugweg,10 min na wegrijden uit Utrecht
pi_119062427
Die prodentfoto <3
pi_119062565
Heerlijke foto's!
Heb zelf ook geen foto's gemaakt, maar had ook mn handen aardig vol met baby (die zich trouwens echt keurig gedragen heeft! Ben trots op mijn meisje!)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_119062575
Agossie, slapende Wolf :D

Het was leuk vandaag!
De kinderen hebben zich goed vermaakt en ik vond het heel gezellig :Y

Op de terugweg heeft Toby de laatste 10 minuten geslapen en Seth is verder de HELE tijd wakker geweest :o
10 minuten geleden op mijn schoot in slaap gecrasht. Op de meet eventjes getukt in de doek, maar meer ook niet. Fok de Fok-wet, dit wordt een nacht met slaap *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_119062632
Leuk al die foto's! Jammer dat ik niet wist dat er een nog een groepsfoto werd gemaakt, dan was ik misschien nog even gebleven. Of is die al eerder gemaakt?
pi_119062706
Isabeau heeftin de auto op standje luchtalarm gehuild tot ze twee kilometer voor de eindbestemming in slaap viel :')
pi_119062709
*lol* die tractorfoto :D
Mijn zoon wordt later vast iets technisch :P

Moet zeggen dat beide kinderen t goed.gedaan hebben O+
pi_119062713
En As, nogmaals bedankt voor al je georganiseer ^O^
Stuur je gauw een PM zodat we je kunnen terugbetalen?
.... met gevoel voor drama....
pi_119062802
Zo ik hang op de bank en kom er niet meer vanaf vanavond. Ik ben kapot, maar vond het erg geslaagd.
Bedankt voor alle leuke reacties.

Ik heb helaas geen nuttige foto's aangezien Yaro bedacht dat hij wel een top fotograaf is. Helaas staan bijna overal zijn vingers op :-)
Wel moet ik zeggen dat hij goed omging met het feit dat er met zijn speelgoed werd gespeeld. Alleen in het begin was het even moeilijk, maar daarna ging het prima. Ben trots op mijn zoon.
Maar volgens mij hebben alle kindjes het goed gedaan.

Ik ga even kijken of ik iedereen kan terug halen die er was en dan gaat de PM de deur uit.
pi_119062832
Volgens mij was het niet een vooraf geplande groepsfoto hoor danic. En veel meer dan de helft van de kids kregen we er niet op...ze liepen allemaal weg :')

Tnx Sonnetje! Floris is ook echt een leuk ventje. En ik vond Jael en Sarah ook echt leuke meiden. Jael bleef maar vragen stellen over de Dora pop :D.
En de baby's, wat een schatjes allemaal O+
pi_119063039
Oke, even een opsomming van de mensen die ik terug kan halen. Als er iemand word gemist (of ten onrechte in het lijstje staat voor je straks moet betalen), laat het even weten.

Spring
Elmo
Sonnetje
Pvoesss
Marjolijntje
Sorbootje
Miss_sly
Danic
Vicky
MamaPurk
Fannetje
Moonah
Kersjes
Lamb29
Poppejans
The_Tankgirl
Leandra
Innepin
Vivi
As1981

[ Bericht 0% gewijzigd door As1981 op 10-11-2012 20:00:25 ]
pi_119063193
Vocky :? :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_119063281
Ik moest ook al heel hard lachen vicks!!
pi_119063337
Ik heb alleen wat gare telefoonfoto's helaas.

pi_119063341
Sorry Vicky, hij is aangepast
pi_119063376

Dit is er achter gebleven en ligt nu bij mij thuis. Laat even weten van wie het is.
pi_119063390
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef -Spring het volgende:
Fucky. :P
muts
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_119063851
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:01 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is er achter gebleven en ligt nu bij mij thuis. Laat even weten van wie het is.
Dat is de sambabal van Wolf! Gooi maar weg anders hoor, opsturen met pakketpost is ook weer zo wat :')
Hij mist het ding hoop ik vast niet, en anders koop ik wel een nieuwe.
pi_119063982
Ohh en de tas van mij! Zat er nog iets in?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_119064550
Kan ik me voorstellen dat het met pakketpost wat te duur is Poppejans.

En Lamb, er zat nog wegwerp bestek in. Dat ligt hier ook inderdaad.
  zaterdag 10 november 2012 @ 20:48:34 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_119065122
Dean en ik mogen ook wel online, maar vlgs mij sta ik sowieso nergens op. Was erg leuk, vooral om Sly en Moonah weer ff te zien O+ en gezellig gekletst Vicks :P. Gelukkig hebben we altijd FB nog..kunnen we daar ff roddelen over Moonah..die heeft geen account, namelijk >:)
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')