Ik zie nu allemaal volwassenen met een sugar rush voor me hihihiquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh jee hoeveel zakken moet ik meenemen
Veulquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh jee hoeveel zakken moet ik meenemen
Tof!quote:
Zolang je mij maar herkendquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:36 schreef The_Tankgirl het volgende:
Alvast excuses als ik niet iedereen herken van de vorige meeting(s); ik heb echt een heul erg slecht geheugen qua gezichten...
Jammer!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef becky27 het volgende:
Heeeeel veel plezier allemaal! Helaas trek ik het niet om alleen met Noortje te komen en vent krijg ik echt niet mee.
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zou bijna wel komen voor die cake pops ze zien er heel lekker uit
nahquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Ah, dit topic dusIk kijk alleen maar in mijn AT altijd
T duurde even idd, maar nee, ik moet werken en kan ook geen vrij nemen want dat doe ik volgende wk zat. alquote:
Jammer! Ben benieuwd naar die 2 van jouquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
T duurde even idd, maar nee, ik moet werken en kan ook geen vrij nemen want dat doe ik volgende wk zat. alveel plezier allemaal!
Doen we binnenkort toch een privemeetjequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Jammer! Ben benieuwd naar die 2 van jou
Dealquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Doen we binnenkort toch een privemeetjeneem ik er wel 1 mee trouwens, gezeul met 2 kinderen in de trein
Anders herken ik die kleine krullebol welquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Zolang je mij maar herkendVestjes + broekje liggen klaar...
Ohh heb trouwens wel een 20 tal lepels.... of is er voor meer personen soep?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:18 schreef Pvoesss het volgende:
1. N.
2. Spring
3. Brabo
4. Elmo
5. Sonnetje
6. Pvoesss
7. Pvoesssvriend
8. Sorbo
9. Sorbub
1. L
2. Tirza