En tussen de buien door lekker naar buiten!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:44 schreef PM-girl het volgende:
Als ik het mijn oudste zou voorleggen, heeft hij vast een briljant plan B: allemaal binnen aan de thee en de kinderen op de iPad minecraften! (Link Geofort/Minecraft is snel gelegd)
Macka? Toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:23 schreef PM-girl het volgende:
![]()
Wie komt er wel?
Moonah
YPPY
Icicle
Fannetje
Pinquit
Leandra
Trui
PM-girl
We nemen wel laarzen mee en droge kleren. Die houdt zich wel bezig in de blubber met andere kinderen erbij. Klinkt wel relaxed. Wij daarbinnen aan de thee (en ze hebben een prima keuken) en de kinderen zijn oud genoeg om zelf rond te rennen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
En tussen de buien door lekker naar buiten!
[..]
Macka? Toch?
En Trui had afgezegd.
Troel nog?
Oh ja, dat is slim! Tnx!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:03 schreef YPPY het volgende:
[..]
We nemen wel laarzen mee en droge kleren.
Nou, ik neem toch wel wat flesjes drinken mee en van die kleine tomaatjes hoor. Ik ben op en top Hollander!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:29 schreef PM-girl het volgende:
12 uur afspreken? En in het kader van meetgedrag, we kunnen niets meenemen om uit te delen toch? (Aangezien we in een horeca-gelegenheid verblijven) Anders zorgde ik natuurlijk voor een afhaalbuffet
Wij ook niet. De herinneringen die opgehaald werden gisteren gingen mn over de speeltuin, dus dat is duidelijk! ;-)quote:Op zondag 16 augustus 2015 05:41 schreef YPPY het volgende:
De speeltuin en het terras zijn gratis. Ik weet ook niet of wij verder komen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik neem toch wel wat flesjes drinken mee en van die kleine tomaatjes hoor. Ik ben op en top Hollander!![]()
13 uur in café dus.
Ben je al over?quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:12 schreef Gaoxing het volgende:
Veel plezier dames! Ik had al niet aangegeven dat we zouden komen, en een en ander loopt inderdaad zoals ik al een beetje verwachtte: afgelopen week zijn onze spullen gekomen, dit weekend zijn we nog even in het noorden om hier af te ronden, en overmorgen verhuizen we naar het zuiden. Nog een extra rit doen we maar even niet (en bovendien moeten de laatste familiebezoekjes ook nu plaatsvinden).
Rust maar lekker uit. Heb je wel een fijne vakantie gehad? Enne, dat klussen heb je maanden geleden toch al gedaan... (flauw).quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:43 schreef pinquit het volgende:
Ik kom ook nietstom want keidichtbij en superleuk uiteraard, maar mijn energiepeil is onder nul en er moet ook nog geklust worden
Nahquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:15 schreef LadyS het volgende:
Mijn "ovb" wordt een "nee". Kinderen zijn niet bij mij dit weekend en alleen komen zie ik niet zo zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |