Oeps...quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:45 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Onze scholen vallen niet eens onder hetzelfde bestuur
En je hebt me al eens gezien hoor. Ik jou tenminste wel!
quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jompels wat een goed idee! Ik ga even kijken of het gaat lukken.
In Utrecht. Grote meet. Weet niet meer precies wanneer het was, ik denk najaar 2012. Kan me nog herinneren dat Thies een shirt droeg met zijn naam eropquote:
Was leukquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:50 schreef Moonah het volgende:
Lily en ik hebben vast een klein (heel gezellig!) voorproefje genomen met de kinderen.
Joh, ik kan me niet eens herinneren dat Thies een shirt zou hebben gehad met zijn naam erop!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
In Utrecht. Grote meet. Weet niet meer precies wanneer het was, ik denk najaar 2012. Kan me nog herinneren dat Thies een shirt droeg met zijn naam erop
Als mijn laptop ooit nog terug komt (lang verhaal) ga ik een foto erbij zoeken, want nu begin ik te twijfelen. Maar jullie waren er wel degelijk!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Joh, ik kan me niet eens herinneren dat Thies een shirt zou hebben gehad met zijn naam erop!
Ik denk die meet van 10 november 2012.... en volgens mij had Ties een blauw shirt aan met daarop in knalgroen iets geprint (m'n foto's zijn niet zo scherpquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:32 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Als mijn laptop ooit nog terug komt (lang verhaal) ga ik een foto erbij zoeken, want nu begin ik te twijfelen. Maar jullie waren er wel degelijk!
LOL, check dit dan:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:32 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Als mijn laptop ooit nog terug komt (lang verhaal) ga ik een foto erbij zoeken, want nu begin ik te twijfelen. Maar jullie waren er wel degelijk!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef lily het volgende:
leuke foto's hoor
schattig zeg; die kindertjes op een rij
ik weet niet wie dat jongetje is met het blauwe shirt en groene motorfiets maar hij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
En d'r cadeautje?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:53 schreef Saffier het volgende:
Ik moet helaas definitief afzeggen 😔
Sorry 😳😳 Ik overzie het op dit moment echt niet.quote:
Uurtje of 13?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:37 schreef YPPY het volgende:
Hoe laat spreken we af? En wil er na afloop nog iemand ergens wat gaan eten? Wij wel in ieder geval, maken er maar meteen een dagje uit van.
Yeah right!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:46 schreef trui het volgende:
Ik kan me ook herinneren dat hij wel een keer zo'n shirt heeft gehad hoor. Maar het kan ook zijn dat ik dat gewoon een keer in een fototopic heb gezien.
[edit]hmm, was 't niet iets met een woordspeling, bijv. een 'fantasTHIES' shirt, of een THIEShirt ofzo? Moonah, blader jij je oude foto's anders even door. [/edit]
Joh, ik heb er toen blijkbaar geen erg in gehad dat jij er ook was. Heel suf! Sorry....quote:
Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor! Er waren veel mensen en ik ben absoluut niet op m'n best in grote groepen dus voelde me er best ongelukkig en was erg op de achtergrond aanwezig. Makkelijk overheen te kijken dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:20 schreef Moonah het volgende:
Joh, ik heb er toen blijkbaar geen erg in gehad dat jij er ook was. Heel suf! Sorry....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |