Na, we hebben met prachtig weer (doch niet té heet) verhuisd, dat is altijd fijn. En deels over dus: doordat mijn man al een tijd vanuit NL werkte nam hij steeds twee nieuwe koffers mee deze kant op, waardoor we heel veel spullen al hier - ipv in de container op de boot - hadden. Maar wel veel meer dan er in de auto pastquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:20 schreef Moonah het volgende:
Ben je al over?
Nou, je valt met je neus in de boter qua weertje... Hoewel, het regent niet hier. Hiphiphurray!!
Welkom terug in NL!quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:17 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Na, we hebben met prachtig weer (doch niet té heet) verhuisd, dat is altijd fijn. En deels over dus: doordat mijn man al een tijd vanuit NL werkte nam hij steeds twee nieuwe koffers mee deze kant op, waardoor we heel veel spullen al hier - ipv in de container op de boot - hadden. Maar wel veel meer dan er in de auto past
Dat heb ik nog moeten uitleggen ookquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:36 schreef Moonah het volgende:
Zo, wij zijn net thuis!
Het was erg gezellig hoor! Geen regen, dus 'de jeugd' heeft zich prima buiten vermaakt, terwijl wij aan de koffie/thee (Leandra aan 't bier) zaten bij te kletsen.
Jammer! Jullie meiden vind ik echt heel leuk om te zien. Grappig, Soneal zo rood en jullie dames ook mooie rooien.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:16 schreef Macka66 het volgende:
Hier ook genoten! Leuk om iedereen (weer) te zien. Geen foto's gemaakt van de meiden, helaas. Daar had ik het te druk voor met kletsen en luisteren
quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heb ik nog moeten uitleggen ook
Hé Mevrouw! Wat leuk om je neus te zien!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:11 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik had het wel heel leuk gevonden om te komen! Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal is. Een volgende keer misschien? Tof om jullie jongens weer eens te zien!
Had Yppy gedaan! Maar ik kon niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hé Mevrouw! Wat leuk om je neus te zien!
Een volgende keer moeten we eraan denken jou een berichtje te sturen!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:39 schreef Saffier het volgende:
Ik wil de volgende keer ook heel graag van de partij zijn.
Goed. De locatie hebben we.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |