quote:
Kijk eens. Allemaal nieuwe karakters voor je volgende paint.quote:
Zeker als je bedenkt waar die hand 10 minuten daarvoor gezeten heeftquote:
En jij dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar side effect wil ik weleens in een paint zien. Willow. En le professeur.
Al vaak genoeg in remqo zijn paints voorgekomen.quote:
Nee joh, al lang gedaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik een TR maken, dat jij dan even 450 notes zet bij hem?
Valt mee toch? Toch iets van 3 uur gezeten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een vroege verjaardag hork.
Waren echt toffe paintsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al vaak genoeg in remqo zijn paints voorgekomen.
Hier is je debuut:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat die hork zich nooit kan gedragen tijdens verjaardagen. Hij wordt dronken, gaat flirten met jonge vriendinnetjes van de zoon van de persoon wie het feest geeft...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:34 schreef HPLC het volgende:
Stiekem vond hij het jammer dat het al zo vroeg was afgelopen
Ja, omdat ik 3 tellen later hetzelfde typtequote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat zit je nou te emo-giffen? Ik word ook met de dag ouder.
Ja, maar dat is niet mijn probleem vriendquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, omdat ik 3 tellen later hetzelfde typte
Jouw paints zijn meesterwerken. Stuk voor stuk. En de Galliërs natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hier is je debuut:
KLB / [Paint] Remqo als de nieuwe KLB-mod
Ben je weer mod?quote:
Dat zou niet best zijn, die is nog ongeboren namelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat die hork zich nooit kan gedragen tijdens verjaardagen. Hij wordt dronken, gaat flirten met jonge vriendinnetjes van de zoon van de persoon wie het feest geeft...
Mijn zoons later klappen hem welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat die hork zich nooit kan gedragen tijdens verjaardagen. Hij wordt dronken, gaat flirten met jonge vriendinnetjes van de zoon van de persoon wie het feest geeft...
Maar jij bent ook een figuur waar ik ook echt iets mee kanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn, die is nog ongeboren namelijk
Ja, dm voor verdere informatiequote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij hebt connecties in Tilburg toch?
Mensen die op basis van halve kennis iets gaan concluderenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Verjaardag nu al af? Wie heb je uitgenodigd, het plaatselijke bejaardentehuis?
Horinezen... Echt uitschotquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er komen mensen bij hem thuis in kring, en niemand praat met hem. Alleen in hoekje op mobielquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Verjaardag nu al af? Wie heb je uitgenodigd, het plaatselijke bejaardentehuis?
Sorry dat ik een snaar heb geraakt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die op basis van halve kennis iets gaan concluderen_____!
Galliërs horen erbij, ben een groot fan van de Asterix-reeksquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jouw paints zijn meesterwerken. Stuk voor stuk. En de Galliërs natuurlijk.
Ah, bedankt. Heeft hij het nog lang uitgehouden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er komen mensen bij hem thuis in kring, en niemand praat met hem. Alleen in hoekje op mobiel
Verjaardag begon om 23.35quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Heeft hij het nog lang uitgehouden.
Insinueer je nou dat ik sloom ben? Dat jij dat zegt.quote:
Van KLB nog wel.quote:
Ik heb me ook verzet hoor tegen zijn mod-schap. Met hand en tand. Maar ja.quote:
Heb je Wazaa, Remqo en mij niet uitgenodigd?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:38 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind het wel mooi, van die KLB'ertjes die denken dat ik m'n verjaardag aan het vieren ben. Op mijn verjaardag zijn overigens altijd FOK!kers aanwezig en die waren hier niet
Nou leuk, vertel dan wat je wel hebt gedaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:38 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind het wel mooi, van die KLB'ertjes die denken dat ik m'n verjaardag aan het vieren ben. Op mijn verjaardag zijn overigens altijd FOK!kers aanwezig en die waren hier niet
Ik ben niet jarig idioot, ik doe doorgaans enkel een BBQ onder de noemer "Horks' Zomerse BBQ", zonder grappen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je Wazaa, Remqo en mij niet uitgenodigd?
Ik insinueer helemaal niets. Ik zeg dat je sloom bentquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat ik sloom ben? Dat jij dat zegt.
Beetje gezeten, bier gedronken en met mensen geouwehoerd. Dat was het wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou leuk, vertel dan wat je wel hebt gedaan.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik insinueer helemaal niets. Ik zeg dat je sloom bent
Ah, top.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje gezeten, bier gedronken en met mensen geouwehoerd. Dat was het wel.
Jij vannacht ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik insinueer helemaal niets. Ik zeg dat je sloom bent
Dat hoort dan zogenaamd achter je te staan he... Collegialiteit noemen ze dat.... Waardeloos zooitje.quote:
Bedoel ik. En dan ook nog m'n vrouw gehosseld als Bob, kon niet beter.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje zitten en biertjes tikken met wat mensen is altijd prima inderdaad.
Mevrouw Drebin!?quote:
Ik heb het met die arme man te doenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit betekent dat Hermann de zwager is van Frank
Oké.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:43 schreef LompeHork het volgende:
Ik bedoel natuurlijk: BLIJF VAN FRANK AF DOE NORMAAL WILLOW DIT DOE JE TOCH VERDOMME NIET? MOET JE EEN NOTE VANWEGE CREWBASH?
Nou wordt het raarquote:
Badtripbob?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik. En dan ook nog m'n vrouw gehosseld als Bob, kon niet beter.
Uiteraard, een hele lieve jongen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoezo? Hermann is een lieve jongen
Allang bekendquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Wisten jullie dat ik stiekem de broer ben van Frank?
Willow kan morgen dan ook helemaal niet meer typenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu snap ik waarom Frank geen kinderen heeft
Heeft natuurlijk Willoow maar net aan haak geslagen
Nee, ik wist wel dat je collega bentquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Wow hele klb stamboom hierquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef LompeHork het volgende:
ghb?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Willow kan morgen dan ook helemaal niet meer typen
Frank, is dit waar?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Frank heeft 2 kinderen, jij en Hermann.
Wutquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Willow kan morgen dan ook helemaal niet meer typen
Daar begint het inmiddels verdomd veel op te lijken jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Ja en LompeHork is je oomquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Frank, is dit waar?
Ik was er niet bij, dus ik kan het niet weten.
Shit. Stamboom is blijkbaar alweer uitgelekt.quote:
Nouja, en dus ook broer, stiekem wel, we moeten het nog even dubbelchecken, maar het begint allemaal wat eng te worden.quote:
Incest thuis bestquote:
Het is serieus engquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar begint het inmiddels verdomd veel op te lijken ja.
Jahaa. Dat weet jij nog niet jongedame.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoezo? Hermann is een lieve jongen
Je weet he, de eerste hand is een kinderhand, de tweede een vrouwenhand en tenslotte stop je met een mannenhand.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is serieus eng
* LompeHork stopt pijp
Wow wtfquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze ziet nu al sletterig genoeg uit
Hoi oomquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit. Stamboom is blijkbaar alweer uitgelekt.
[..]
Nouja, en dus ook broer, stiekem wel, we moeten het nog even dubbelchecken, maar het begint allemaal wat eng te worden.
[..]
Incest thuis best
[..]
Het is serieus eng
* LompeHork stopt pijp
Maar als jij mijn vader bent is dat dan niet raar?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jahaa. Dat weet jij nog niet jongedame.
Kom danquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En Utopia, iedereen doet het met iedereen
Oh god, nee, die toer gaan we niet op, geen kinderen op de wereld gezet zover ik weet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar als jij mijn vader bent is dat dan niet raar?
Sowieso, eerst kort stoppen, dan branden, middel stoppen, branden en dan lekker met de vuist erin.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet he, de eerste hand is een kinderhand, de tweede een vrouwenhand en tenslotte stop je met een mannenhand.
Dan brandt ie het beste.
Dag nichtjequote:
Verzoekje om dit topic te verplaatsen naar UTOquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En Utopia, iedereen doet het met iedereen
Heb je Willoow liever als vriendin dan dochter?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh god, nee, die toer gaan we niet op, geen kinderen op de wereld gezet zover ik weet.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, eerst kort stoppen, dan branden, middel stoppen, branden en dan lekker met de vuist erin.
[..]
Dag nichtje
We kunnen je adopterenquote:
Jeetje, wat zijn jullie vervelend.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je Willoow liever als vriendin dan dochter?
en oom van Totoquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
ik post even niet en ben gelijk de zoon van Frank en de neef van Hork, wtf is er gebeurd
Heeeeyy Hermannekequote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
ik post even niet en ben gelijk de zoon van Frank en de neef van Hork, wtf is er gebeurd
Shit is uitgelektquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
Je erkent mij niet eens. Wow.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh god, nee, die toer gaan we niet op, geen kinderen op de wereld gezet zover ik weet.
Ja super leuk en gezelligquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat zijn jullie vervelend.
Nou, kijk, als ik haar als dochter heb krijg ik hermann en de bende er ook bij natuurlijk.
is daar iets mis mee dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, kijk, als ik haar als dochter heb krijg ik hermann en de bende er ook bij natuurlijk.
Alsof dat zo erg is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kan ik zelf niet meer met mijn ps 4 spelen.quote:
Neuh, dat gaat je meestal geld kosten.quote:
Jawel, Hermann heeft zijn eigen ps4, jullie hoeven niet te delen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kan ik zelf niet meer met mijn ps 4 spelen.
Ligt aan die hork hoor, die is zo geil als een konijn altijd.quote:
Don't worry. Hebben eigen consoles.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kan ik zelf niet meer met mijn ps 4 spelen.
Eindelijk opheldering.quote:
Verdien gewoon mijn eigen geld, weet nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat je meestal geld kosten.
We zijn bij de konijnen afquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt aan die hork hoor, die is zo geil als een konijn altijd.
Klopt. Samen met LompeVrouw heb ik reeds ook een aantal FOK!koters op de wereld gezet, waaronder SideEffect.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt aan die hork hoor, die is zo geil als een konijn altijd.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
omdat ik nu ineens 2 blauwen in de familie heb, betekent dat dat ik ook een voorkeursbehandeling krijg hier?
graag al mijn notes verwijderen en nooit meer eentje geven
Nog wel ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Verdien gewoon mijn eigen geld, weet niet
Dat is je erfenis, je moet nog even wachten dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
omdat ik nu ineens 2 blauwen in de familie heb, betekent dat dat ik ook een voorkeursbehandeling krijg hier?
maakt dit SE mijn nichtje? ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Samen met LompeVrouw heb ik reeds ook een aantal FOK!koters op de wereld gezet, waaronder SideEffect.
Wow waar gaat dit heenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Samen met LompeVrouw heb ik reeds ook een aantal FOK!koters op de wereld gezet, waaronder SideEffect.
Blauwe billen kun je krijgen, want je moet meer leren en minder gamen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Blauwe billen kun je krijgen, want je moet meer leren en minder gamen.
Hopelijk tot mijn doodquote:
Zijn wij ook familie?quote:
Krijgt hij toch iets blauwsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is correct.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt dit SE mijn nichtje? ik snap er niks meer van
We gaan allemaal naar de hel, als dit zo door gaatquote:
Jij bent toch de geadopteerde broer van SideEffect?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:56 schreef Remqo het volgende:
Maar aan wie ben ik gelinkt aan de KLB familie, ik weet het ook niet meer
ik leer hartstikke veel door middel van gamen. wist jij bijvoorbeeld dat je Wraiths het beste kunt doden door ze eerst vast te zetten met de Magic Sign Yrden?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
willoow is mijn zus joh gekquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorzover ik kan concluderen
[ afbeelding ]
Kan SE dat bevestigen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:57 schreef LompeHork het volgende:
Jij bent toch de geadopteerde broer van SideEffect?
Hork + LompeVrouw natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorzover ik kan concluderen
[ afbeelding ]
Dus toch!quote:
Wat een gelukquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet alleen zijn we beste vrienden maar ook neef en nicht
Ik ben Hork z'n vader, maar dat weet hij zelf nog niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:59 schreef HPLC het volgende:
Een geadopteerde broer die ouder is dan de ouders
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:00 schreef Willoow het volgende:
Ik kan niet Der Mann's moeder en zus zijn. Dit is fucked up shit.
the plot thickensquote:Op zondag 21 juni 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben Hork z'n vader, maar dat weet hij zelf nog niet.
In Noord-Holland adopteren we altijd vaders, niets aan de hand toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben Hork z'n vader, maar dat weet hij zelf nog niet.
Heb ik eindelijk een grote broerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus toch!
Natuurlijk heb ik je altijd behandeld als kleine zusje
Volgens mij een westfriese gewoonte, ook bekend in Zaantjequote:Op zondag 21 juni 2015 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In Noord-Holland adopteren we altijd vaders, niets aan de hand toch?
Dat zou goed kunnen, dat verklaard in ieder geval wel dit fenomeen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij een westfriese gewoonte, ook bekend in Zaantje
En toto is mij zoonquote:Op zondag 21 juni 2015 00:03 schreef Remqo het volgende:
Frass heeft er nog een hele klus aan om die familieboom te maken.
SE is een soort van tante van Hork
Vanaf morgen gaan we het gamen trouwens maar eens minderen. Loopt een beetje de spuigaten uit. Die ps 4 gaat mijn kant op, voorlopig.quote:
verklaart!quote:Op zondag 21 juni 2015 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, dat verklaard in ieder geval wel dit fenomeen.
Korte samenvatting: Dit is nu dus een kruising tussen Utopia en Urk geworden. Urktopia als je wil. Dawast.quote:
Familie SC.quote:
IK BEN AL VOLWASSEN PA JE KUNT ME NIET ZEGGEN WAT IK MOET DOENquote:Op zondag 21 juni 2015 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vanaf morgen gaan we het gamen trouwens maar eens minderen. Loopt een beetje de spuigaten uit. Die ps 4 gaat mijn kant op, voorlopig.
Je weet dat het geen huiselijk geweld is als je oom je een draai om de oren geeft hè?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK BEN AL VOLWASSEN PA JE KUNT ME NIET ZEGGEN WAT IK MOET DOEN
In deze familie schreeuwen we niet tegen elkaarquote:Op zondag 21 juni 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK BEN AL VOLWASSEN PA JE KUNT ME NIET ZEGGEN WAT IK MOET DOEN
trusten familielid die ik nog niet kenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maar naar bed even dit alles laten bezinken, ik snap het allemaal niet meer![]()
Truste Frassquote:Op zondag 21 juni 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maar naar bed even dit alles laten bezinken, ik snap het allemaal niet meer![]()
Tante van hork?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:03 schreef Remqo het volgende:
Frass heeft er nog een hele klus aan om die familieboom te maken.
SE is een soort van tante van Hork
Nee. NEE. Mijn genenpoel wat doe je?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarvoor nog een onthulling uiteraard, zo ben ik dan wel weer
[ afbeelding ]
probeer het eens, ik heb genoeg UFC gezien om mezelf te kunnen verdedigenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je weet dat het geen huiselijk geweld is als je oom je een draai om de oren geeft hè?
Jij bent lekker dan? Jij neukt gewoon je eigen dochter.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tante van hork?
SE is een kind van hork trouwens. Een van zijn - hij mag dan voor de schermen gelukkig getrouwd zijn, maar ik deel een geheimpje met jullie - zijn vele escapades.
Is er dan echt niets meer echtquote:Op zondag 21 juni 2015 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tante van hork?
SE is een kind van hork trouwens. Een van zijn - hij mag dan voor de schermen gelukkig getrouwd zijn, maar ik deel een geheimpje met jullie - zijn vele escapades.
Pas maar op, de oorvijg is vele malen krachtiger dan welke move uit de UFC.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeer het eens, ik heb genoeg UFC gezien om mezelf te kunnen verdedigen
Remqo is de vader van jou en Horkquote:Op zondag 21 juni 2015 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tante van hork?
SE is een kind van hork trouwens. Een van zijn - hij mag dan voor de schermen gelukkig getrouwd zijn, maar ik deel een geheimpje met jullie - vele escapades.
Dit is realiteit, en realiteit is waanzin.quote:
Remqo is ook nog mijn geadopteerde zoon, trouwens.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Remqo is de vader van jou en Hork
SE is zus van Remqo
ergo: SE is tante van Frank en Hork
Maar ook dochter van Hork
SNAP JE HET NOG
Waar is die WCH, die kon chaos nog een beetje uitleggenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit is realiteit, en realiteit is waanzin.
dan heb je de Ronda Rousey Armbar nog niet tegen je gehadquote:Op zondag 21 juni 2015 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pas maar op, de oorvijg is vele malen krachtiger dan welke move uit de UFC.
Chris Weidmanquote:Op zondag 21 juni 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeer het eens, ik heb genoeg UFC gezien om mezelf te kunnen verdedigen
en vaderquote:Op zondag 21 juni 2015 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Remqo is ook nog mijn geadopteerde zoon, trouwens.
Dat is mijn schoonvader.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar is die WCH, die kon chaos nog een beetje uitleggen
Die heb ik wel eens geraakt ja. Dat is één van mijn vele escapades.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heb je de Ronda Rousey Armbar nog niet tegen je gehad
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarvoor nog een onthulling uiteraard, zo ben ik dan wel weer
[ afbeelding ]
Incest on pointquote:Op zondag 21 juni 2015 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Remqo is de vader van jou en Hork
SE is zus van Remqo
ergo: SE is tante van Frank en Hork
Maar ook dochter van Hork
SNAP JE HET NOG
Entropie neemt toe in een gesloten systeem, maar niet in je lichaamquote:Op zondag 21 juni 2015 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar is die WCH, die kon chaos nog een beetje uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |