quote:
Kijk eens. Allemaal nieuwe karakters voor je volgende paint.quote:
Zeker als je bedenkt waar die hand 10 minuten daarvoor gezeten heeftquote:
En jij dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar side effect wil ik weleens in een paint zien. Willow. En le professeur.
Al vaak genoeg in remqo zijn paints voorgekomen.quote:
Nee joh, al lang gedaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik een TR maken, dat jij dan even 450 notes zet bij hem?
Valt mee toch? Toch iets van 3 uur gezeten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een vroege verjaardag hork.
Waren echt toffe paintsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al vaak genoeg in remqo zijn paints voorgekomen.
Hier is je debuut:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al vaak genoeg in remqo zijn paints voorgekomen.
Ik heb weleens gehoord dat die hork zich nooit kan gedragen tijdens verjaardagen. Hij wordt dronken, gaat flirten met jonge vriendinnetjes van de zoon van de persoon wie het feest geeft...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:34 schreef HPLC het volgende:
Stiekem vond hij het jammer dat het al zo vroeg was afgelopen
Ja, omdat ik 3 tellen later hetzelfde typtequote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat zit je nou te emo-giffen? Ik word ook met de dag ouder.
Ja, maar dat is niet mijn probleem vriendquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, omdat ik 3 tellen later hetzelfde typte
Jouw paints zijn meesterwerken. Stuk voor stuk. En de Galliërs natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hier is je debuut:
KLB / [Paint] Remqo als de nieuwe KLB-mod
Ben je weer mod?quote:
Dat zou niet best zijn, die is nog ongeboren namelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat die hork zich nooit kan gedragen tijdens verjaardagen. Hij wordt dronken, gaat flirten met jonge vriendinnetjes van de zoon van de persoon wie het feest geeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |