Wel vaak dom balverlies. Geef mij maar Iniesta.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Özil is een speciale speler, beetje de superolie in een verbrandingsmotor. Als je de onderdelen niet hebt zal hij niet veel kunnen, maar geef je hem een topteam, dan zal hij dat team ALTIJD naar een hoger plan tillen. Durf te zeggen dat hij de meest tactisch bekwaamde speler ter wereld is. Hij vertraagt en versnelt de passing bewust.
Nu is er dit jaar eindelijk een dmf gekomen, het slot op de deur, ook is hij echt breed geworden, veel sterker in de duels dus. ( denk door de nieuwe fysio van het Duitse elftal die aangetrokken is) en nu met een capabele aanvaller als Sánchez kan hij weer functioneren.
Hij creëert meer dan welke speler dan ook, alleen verkloot donkey Giroud 3/4 van zijn (semi) assists.
Als het goed is heb ik ergens een foto liggenquote:
Dat was gedurende lange tijd een dictator van Spanje.quote:
Iniësta haalt ook lang geen geweldige assists, maar wel een geweldige speler natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wel vaak dom balverlies. Geef mij maar Iniesta.
Als je hem hier plaatst, graag in spoilerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik ergens een foto liggen
James Francoquote:
Wat ik ook hoor of zie, ik kan altijd nog normaal eten daarnaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:06 schreef Remqo het volgende:
Ik heb eens in China gezien dat er een koe midden op straat schoongemaakt werd, in een plas bloed en alles.
Toen moest ik nog ontbijten
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was gedurende lange tijd een dictator van Spanje. [ afbeelding ]
Ik weet beide namenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Dit zegt bijvoorbeeld wel veel:
[ afbeelding ]
Iniesta speelt bij Barca vanaf de flank terwijl Özil altijd achter de spitsen speelde, daarnaast een andere rol. Balbezit tegenover "counter". Dus dat is logisch.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Iniësta haalt ook lang geen geweldige assists, maar wel een geweldige speler natuurlijk.
Liefst Benzema, dan worden we met twee vingers in de neus kampioen, zeker met Cech op goal. Maar goed, iedere dynamische spits met bovengemiddelde kwaliteiten voldoet wel met dat creatieve middenveld.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Giroud moet echt weg ja. Een spits van wereldklasse, dat heeft Arsenal nodig. Maar ik hoop echt dat ze volgens seizoen weer eens de titel pakken. Ik mag tevens die Wenger altijd wel.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik weet beide namen![]()
Özil en Iniesta
Gewaagde uitspraak.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Liefst Benzema, dan worden we met twee vingers in de neus kampioen
Niet altijd, maar wel vaak. Aan de andere kant heeft Iniësta ene Lionel Messi voor zich en moet Özil het met.. tja, een kneus doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iniesta speelt bij Barca vanaf de flank terwijl Özil altijd achter de spitsen speelde, daarnaast een andere rol. Balbezit tegenover "counter". Dus dat is logisch.
Ik heb er geen biefstukje minder om gegeten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:08 schreef Willoow het volgende:
Wat ik ook hoor of zie, ik kan altijd nog normaal eten daarna
United? Haha, die hebben me het hele seizoen nog niet overtuigd. Flopcao? Angel faal Maria? 75 miljoen en 3 goals? Ben benieuwd hoe Frank deze spelers benoemt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak.
Chelsea en Man Utd zijn voor alsnog gewoon beter.
United komt wel weer, is er al eigenlijk. Als straks een Otamendi of een Hummels komt en Van Persie wordt omgeruild voor een Lacazette is het weer gewoon Chelsea/Utd dat de dienst uitmaakt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
United? Haha, die hebben me het hele seizoen nog niet overtuigd. Flopcao? Angel faal Maria? 75 miljoen en 3 goals? Ben benieuwd hoe Frank deze spelers benoemt.
Ben blut Gquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar wat doen jullie luitjes hier allemaal nog?
Dat weet ik zelf eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
straks bed in, was gisteren 4uquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zie in het dorp ook zo nu en dan een dode koe langs de weg liggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb er geen biefstukje minder om gegeten.
Daar gebeurt het, zeker in de dorpjes, gewoon op straat.
Hier in slachthuizen waar niemand iets te zoeken heeft.
Klopt, maar hij is zeker niet verkeerd gerijptquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
James in zijn jonge jaren is echt
Niet leven.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, blut. Moet je wat meer geld vragen voor het oppassen want het is een kunst op zich natuurlijk.quote:
ik heb na de jacht wel gezien dat reeën geslacht werden. Al van jongs af aan. Gewoon ergens bij een boerderij en het afval de bosjes in zodat de vossen dat eten ipv de kippen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb er geen biefstukje minder om gegeten.
Daar gebeurt het, zeker in de dorpjes, gewoon op straat.
Hier in slachthuizen waar niemand iets te zoeken heeft.
Het kan, maar zet bij Arsenal Benzema neer en dan doen wij echt wel mee. Aankopen kunnen het altijd gaan doen, maar van Gaal heeft de ploeg nog niet geweldig laten spelen, zeker met dat materiaal niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
United komt wel weer, is er al eigenlijk. Als straks een Otamendi of een Hummels komt en Van Persie wordt omgeruild voor een Lacazette is het weer gewoon Chelsea/Utd dat de dienst uitmaakt.
Raar dat je Maria al afvalt terwijl juist een Arsenal supporter zou moeten weten hoe moeilijk dit type speler het heeft in zijn eerste seizoen. Özil was ook niet geweldig.
Al die verre reizen voor nietsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zie in het dorp ook zo nu en dan een dode koe langs de weg liggen.
belangrijkere vraag is : WAAROM PRATEN ZE OVER VOETBAL?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
True, maar dan komt Oblak of Lloris er voor terug. Niet echt een achteruitgang.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het kan, maar zet bij Arsenal Benzema neer en dan doen wij echt wel mee. Aankopen kunnen het altijd gaan doen, maar van Gaal heeft de ploeg nog niet geweldig laten spelen, zeker met dat materiaal niet.
Bovendien gaat de Gea naar Real Madrid, dat kan haast niet anders, en dan hebben ze ook een probleem. (Die heeft ze echt belachelijk vaak gered)
Omdat voetbal vermakelijk is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
belangrijkere vraag is : WAAROM PRATEN ZE OVER VOETBAL?
Wat is buitenspel?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
belangrijkere vraag is : WAAROM PRATEN ZE OVER VOETBAL?
Denk het wel. Lloris is goed, maar geen de Gea, die blundert nog best veel. Verder denk ik ook wel dat jij Levy kent, die voorzitter van Tottenham.. succes met hem te kopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
True, maar dan komt Oblak of Lloris er voor terug. Niet echt een achteruitgang.
Ja, waar doe je het nog voor?quote:
En jij dan? Moet je niet met je chickie chillen?quote:
Ik kan wel iets maken met een Frank bij een jongerendansfuifquote:
Wat is hier mis mee dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zit met de laptop beneden. Maar ik heb uiteraard altijd een hoop werk te verrichten dus ik ben even bezig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
En jij dan? Moet je niet met je chickie chillen?
En jij denk dat De Gea voor een appel en een ei weggaat? Nee, ik heb wel vertrouwen in Utd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk het wel. Lloris is goed, maar geen de Gea, die blundert nog best veel. Verder denk ik ook wel dat jij Levy kent, die voorzitter van Tottenham.. succes met hem te kopen.
Ken een jongen die op hem lijktquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is zeker niet verkeerd gerijpt
Andere users dit keer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan wel iets maken met een Frank bij een jongerendansfuif
Niets, gewoon een vraag gezien jongelui meestal uitgaat.quote:
Frank, plsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit met de laptop beneden. Maar ik heb uiteraard altijd een hoop werk te verrichten dus ik ben even bezig.
Nee, maar geld is het probleem voor zowel Real als United niet. 50m betalen voor een keeper gaat ook niet gebeuren, denk je wel?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En jij denk dat De Gea voor een appel en een ei weggaat? Nee, ik heb wel vertrouwen in Utd.
Arsenal roept daarentegen elk jaar dat ze mee gaan doen. En altijd een gat van 15 punten. Tsja..
Oeh, echt?quote:
Ik vind het Frank-karaktertje wel iets om leuk mee te spelenquote:
Stom.quote:
TMIquote:
zij doet alsof ze me gelooft en ik doe als ik haar gelooft. Geen gezeur. Zit momenteel een vrouwenserie te kijken, orange is the new dinges, vind ik toch geen zak aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Frank, plsAlsof iemand gelooft dat je op zaterdagavond gaat werken
Op dit tijdstip nog.
Stop willow eens in een paint. En Arsene.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het Frank-karaktertje wel iets om leuk mee te spelen
Verder heb ik Hoink nog, die ik als presentator neer kan zetten.
Hmm met WCH kan ik ook wel wat leuks
Dit zegt niets, echt niets...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Dit zegt bijvoorbeeld wel veel:
[ afbeelding ]
Misschien komt het er wel van, maar wie is Arsene?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Stop willow eens in een paint. En Arsene.
Ergens vind ik dit heel aandoenlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
zij doet alsof ze me gelooft en ik doe als ik haar gelooft. Geen gezeur.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien komt het er wel van, maar wie is Arsene?
Le professeur.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien komt het er wel van, maar wie is Arsene?
zou jij wel willen hèquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moet een pic hier plaatsen zodat remqo weer hoe je eruit ziet
Wat een rupsquote:
kutvestenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wenger is eerder beroemd om dit dan om zijn coachkwaliteiten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was hij dat nou ook met dat hij zijn handen in zijn zakken wil stoppen, maar er geen zakken zijn?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wenger is eerder beroemd om dit dan om zijn coachkwaliteiten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdorie, ik was je gewoon vergeten te plaatsen in mijn laatste painttopicquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was hij dat nou ook met dat hij zijn handen in zijn zakken wil stoppen, maar er geen zakken zijn?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Volgens mij lijk je op Harry Potter
Als ik het toe kan passen, wil ik dat wel doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Le professeur.
Oh ja en SE hoort ook weleens een keer in een paint natuurlijk.
k denk ook zoiets. Incl dat piepstemmetjequote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Volgens mij lijk je op Harry Potter
Dit zag ik al ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik het toe kan passen, wil ik dat wel doen.
de UI van madeliefff komt ook van mijn hand
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k denk ook zoiets. Incl dat piepstemmetje
dat klinkt heel foutquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik het toe kan passen, wil ik dat wel doen.
de UI van madeliefff komt ook van mijn hand
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k denk ook zoiets. Incl dat piepstemmetje
Hey, en ik dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar side effect wil ik weleens in een paint zien. Willow. En le professeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |