Een kilometer of 10 buiten de stad kijken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:20 schreef voederbietel het volgende:
Is er hier iemand die weet hoe je een beetje fatsoenlijk aan fatsoenlijke woonruimte in Zwolle kunt komen zonder dat je onfatsoenlijk hoge bedragen moet betalen aan onfatsoenlijke bemiddelaars?
ja 1xquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die had je wel al vaker gepost toch?
Beste ooit weet ik niet maar hij kon er wat van ja.quote:
Ja leuk, in dalfsen wonenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een kilometer of 10 buiten de stad kijken.
Ja, ook dan nog is het zo via internet maar lastig. Hoop op inside informatie.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een kilometer of 10 buiten de stad kijken.
Dan kan ik je helaas niet helpen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, ook dan nog is het zo via internet maar lastig. Hoop op inside informatie.
Verander je UI ff, je hebt het recht niet om die te gebruiken. Hij was niet voor jou bedoeltquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:22 schreef SideEffect het volgende:
Vigili
[..]
Verander je UI ff, je hebt het recht niet om die te gebruiken. Hij was niet voor jou bedoelt
Zwolle lijkt wel echt op slot te zitten qua huurhuizen net boven de huursubsidie prijzen man, niet te kortquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kan ik je helaas niet helpen.
ohquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij ging spelletjes doen met z'n vriendin
johquote:
Mmmmm.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ganzenborden?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
matige replyquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
matige user dit
derhalve klacht verworpen
zal jou eens verwerpenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
matige reply
derhalve klacht verworpen
'hey dead, kom je nu eindelijk eens van je kamer. Ik wil graag dat je deze zaterdagavond met mij doorbrengt'quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou haar slaanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
'hey dead, kom je nu eindelijk eens van je kamer. Ik wil graag dat je deze zaterdagavond met mij doorbrengt'
Titeuf is toch die dikke van zo'n cartoon waar 4 kinderen vet goed kunnen skaten en surfen enzoquote:
Deze was nog best goed hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:27 schreef McGrath het volgende:
Toots is een beetje slecht met zijn TT's tegenwoordig.
Ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik in TT Aryan Brotherhood zet
Komt FBI dan op me af?
Petr Cech bijna naar Arsenal.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Weet niet of herman er nog is maar van de week Mad Max gezien. Goed Mad Max is en blijft natuurlijk Mel gibson, de nieuwe acteur vond ik eigenlijk maar niets, maar verder een leuke film.
Nee, dat krijg je The Police Squad! (in color) op je dakquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt FBI dan op me af?
Moest er aan denken bij de enorme kuif van toto.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Titeuf is toch die dikke van zo'n cartoon waar 4 kinderen vet goed kunnen skaten en surfen enzo
Edit: Onee dat is tito![]()
Titeuf is een jongentje met een dildo op zijn hoofd![]()
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt FBI dan op me af?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moest er aan denken bij de enorme kuif van toto.
Arsenal moet naar mijn eens stoppen met de restjes op te rapen van andere clubs, vind dat ze momenteel vooral achter de feiten aanlopen.quote:
Daar heb ik geen bezwaar tegen, gezellig keuvelen met Lesliequote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je The Police Squad! (in color) op je dak
Toto als vogel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moest er aan denken bij de enorme kuif van toto.
Valt overal wel te lezen, maar alles wijst daar ook op. Mourinho wil dit natuurlijk niet, maar Abrahmovic geeft hem toestemming. Komende dagen zal het afgerond worden.quote:
Restjes? Haha. Cech is wereldtop en de enige reden dat hij niet speelt is omdat ze de jongere Courtois hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Arsenal moet naar mijn eens stoppen met de restjes op te rapen van andere clubs, vind dat ze momenteel vooral achter de feiten aanlopen.
Hoe lang gaat ie nog mee? Arsenal koopt de laatste tijd enkel en alleen oudere spelers.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Restjes? Haha. Cech is wereldtop en de enige reden dat hij niet speelt is omdat ze de jongere Courtois hebben.
[ afbeelding ]
Keepers kunnen wel tot 40 meequote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ie nog mee? Arsenal koopt de laatste tijd enkel en alleen oudere spelers.
David Seaman.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Keepers kunnen wel tot 40 mee
Ik geloof niet dat je het allemaal echt volgt, want zowel Sánchez als Özil zijn spelers rond de 25 jaar gehaald en in hun prime.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ie nog mee? Arsenal koopt de laatste tijd enkel en alleen oudere spelers.
Wbquote:
Beiden zijn natuurlijk weggeschopt bij hun club. Ik wil Arsenal eens nieuws zien brengen, ik heb het gevoel - en nogmaals dat is een gevoel - dat ze momenteel vooral restjes wegpikken bij andere clubs.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het allemaal echt volgt, want zowel Sánchez als Özil zijn spelers rond de 25 jaar en in hun prime.
Cech is 33 jaar, maar kan nog makkelijk een paar jaar keepen. Niveau van der Sar.
En nog behoorlijk goed geweest de laatste jaren. Cech is echter buitencategorie.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Brad Friedel stopt ermee per 30 juni. Inmiddels al 44.
Friedelgodquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En nog behoorlijk goed geweest de laatste jaren. Cech is echter buitencategorie.
Primaquote:
Ik vind dat het aan Arsene Wenger ligtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beiden zijn natuurlijk weggeschopt bij hun club. Ik wil Arsenal eens nieuws zien brengen, ik heb het gevoel - en nogmaals dat is een gevoel - dat ze momenteel vooral restjes wegpikken bij andere clubs.
Goede degelijke coach, niets mis mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat het aan Arsene Wenger ligt
Ja, dat zeggen ze altijd, maar natuurlijk moet je min of meer op het 2e plan raken bij een Real of Barcelona om überhaupt aan een transfer te denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beiden zijn natuurlijk weggeschopt bij hun club. Ik wil Arsenal eens nieuws zien brengen, ik heb het gevoel - en nogmaals dat is een gevoel - dat ze momenteel vooral restjes wegpikken bij andere clubs.
In jouw UI. Ik zie het overigens niet heel goed hoor.quote:
Giroud is echt niet minder dan Jackson Martinez.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze altijd, maar natuurlijk moet je min of meer op het 2e plan raken bij een Real of Barcelona om überhaupt aan een transfer te denken.
Ik weet niet of je dit jaar de Premier League gevolgd hebt, maar Alexis is na Hazard de beste speler daar en Özil lijkt weer de oude te zijn.
Jij noemt het afdankertjes, ik noem het topspelers. Enige dat nog mist is een fatsoenlijke spits.
Lijkt ook wel een beetje op Neusquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In jouw UI. Ik zie het overigens niet heel goed hoor.
Jouw UIquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Giroud is echt niet minder dan Jackson Martinez.
En, is het gelukt? Heb je de vaatwasser gedaan?quote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je niet meer te vertellen?
Wel statischer en trager, dat is het probleem vooral.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Giroud is echt niet minder dan Jackson Martinez.
Nee joh. Bovver van Green Street Hooligans.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In jouw UI. Ik zie het overigens niet heel goed hoor.
Giroud vind ik echt baggerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze altijd, maar natuurlijk moet je min of meer op het 2e plan raken bij een Real of Barcelona om überhaupt aan een transfer te denken.
Ik weet niet of je dit jaar de Premier League gevolgd hebt, maar Alexis is na Hazard de beste speler daar en Özil lijkt weer de oude te zijn.
Jij noemt het afdankertjes, ik noem het topspelers. Enige dat nog mist is een fatsoenlijke spits.
Waarom zouden ze mij halenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Matige speler, kunnen ze beter Arsjavin halen
Ik wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
En, is het gelukt? Heb je de vaatwasser gedaan?
[..]
Nee, eigenlijk nietJij dan?
Oh, ik vind m op cruijff lijkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh. Bovver van Green Street Hooligans.
Had je Mark Uth moeten pakken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel statischer en trager, dat is het probleem vooral.
Hoe kan je iets afdoen als een gevoel terwijl het gewoon feiten zijn?quote:
Vertelquote:
Wow wtfquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zodat je met je luie reet weer eens aan het werk kunt
Denk dat Wenger voor Benzema wil gaan, wederom. Schijnt dat die Benitez met Ronaldo in de spits wil spelen of die Moratta terug wil halen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Had je Mark Uth moeten pakken.
Jacksonquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat Wenger voor Benzema wil gaan, wederom. Schijnt dat die Benitez met Ronaldo in de spits wil spelen of die Moratta terug wil halen.
Anders lekker Jackson halen.
wwwooowwquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:44 schreef SideEffect het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150620_01740801
Wow dit is wel heel erg
Lacazette zou ook niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat Wenger voor Benzema wil gaan, wederom. Schijnt dat die Benitez met Ronaldo in de spits wil spelen of die Moratta terug wil halen.
Anders lekker Jackson halen.
Heeft soms te veel voorkeur voor bepaalde lievelingen. Wanneer het erom gaat dan zie je opeens dat hij wel goede opstellingen kan makenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goede degelijke coach, niets mis mee.
Maar hoe gaat het met de moeder?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:44 schreef SideEffect het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150620_01740801
Wow dit is wel heel erg
Özil speelt prima met Santi, dat eigenlijk ook een spelmaker is die nu op CM speelt. Lijkt wel dat Wenger verandert is, want hij lijkt nu Cech te gaan halen en Ospina na een jaar weer te verkopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft soms te veel voorkeur voor bepaalde lievelingen. Wanneer het erom gaat dan zie je opeens dat hij wel goede opstellingen kan maken
Ozil kan niet spelen met een andere 10, dat gaat altijd mis
Zat ie nou?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jackson Martinez is een monster, ja.
[ afbeelding ]
Giroud zou alles afscheuren, die komt niet eens zo hoog.
Baas iddquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jackson Martinez is een monster, ja.
[ afbeelding ]
Giroud zou alles afscheuren, die komt niet eens zo hoog.
Toto Holleeder?quote:
Nee hij lijkt eindelijk na zoveel jaar weer wakker te zijn geworden, enigszins...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Özil speelt prima met Santi, dat eigenlijk ook een spelmaker is die nu op CM speelt. Lijkt wel dat Wenger verandert is, want hij lijkt nu Cech te gaan halen en Ospina na een jaar weer te verkopen.
Normaal doet Wenger dit niet.
Blunder van de keeper.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Afdankertje hè, Frank. FA Cup finale staat hij er gewoon.
Komt goed, op de goede weg. 2x FA cup op rij is ook geen kattenpis.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoop dat Arsenal volgens jaar weer eens de titel pakt, laatste keer was met Bergkamp geloof ik.
Dat is zeer netjes ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt goed, op de goede weg. 2x FA cup op rij is ook geen kattenpis.
Ik ben niet zo'n voetballiefhebber, maar Bergkamp blijft een held, en op de zelfde dag jarig als ikquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoop dat Arsenal volgens jaar weer eens de titel pakt, laatste keer was met Bergkamp geloof ik.
Sanchez is natuurlijk een heerlijke speler hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Afdankertje hè, Frank. FA Cup finale staat hij er gewoon.
Toen stond ik in de filequote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n voetballiefhebber, maar Bergkamp blijft een held, en op de zelfde dag jarig als ik
Ik herinner me die wedstrijd nog goed, die bekeek ik toen met familie bij oom en tante, tijdens een kringverjaardagquote:
Die clichés kunnen gewoon de prullenbak in. Juist de laatste jaren komen er weer toppers en worden er geen sterkhouders meer verkocht. Wenger is wel gered door Coquelin, maar goed, soms heb je dat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sanchez is natuurlijk een heerlijke speler hoor.
Ja, mooi.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik herinner me die wedstrijd nog goed, die bekeek ik toen met familie bij oom en tante, tijdens een kringverjaardag
Haha, nergensquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar wil je over praten snoes?
'Afdankertjes' ga je me van je leven niet vergeven geloof ik he?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die clichés kunnen gewoon de prullenbak in. Juist de laatste jaren komen er weer toppers en worden er geen sterkhouders meer verkocht. Wenger is wel gered door Coquelin, maar goed, soms heb je dat.
Grappig, je zou toch denken tijdens een WK wedstrijd dat het rustig op de weg is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, mooi.
Ik was toen op weg naar huis maar er was een ongeluk of zo. Stond volledig vast. Mensen stapten toen ook even uit om te juichen.
Dat was het absoluut niet. Denk dat iedereen naar huis wilde maar uiteindelijk niemand thuis kwam.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Grappig, je zou toch denken tijdens een WK wedstrijd dat het rustig op de weg is.
Nee, want die teksten komen vaak uit mensen die enkel in clichés denken, dat is gewoon jammer. Net als dat Wenger Franse kindertjes koopt altijd en zijn sterren verkoopt. Dat is nu verandert.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
'Afdankertjes' ga je me van je leven niet vergeven geloof ik he?
Komen ook kracht en verdedigende kwaliteiten te kort.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Individueel zijn de spelers van Arsenal gewoon fantastische voetballers, maar ja tactiek he
Val jij voor mannen met geld?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vraag me af hoe hij aan zo'n knappe vriendin komt, ze wil hem vast alleen voor zijn geld
Goed, ik blijf het oneens met het aankoopbeleid. Vind dat er te veel restjes worden opgepikt en daardoor Arsenal maar middelmatig blijft in vergelijking met andere topclubs.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, want die teksten komen vaak uit mensen die enkel in clichés denken, dat is gewoon jammer. Net als dat Wenger Franse kindertjes koopt altijd en zijn sterren verkoopt. Dat is nu verandert.
Al die jaren miste er een dmf, Arteta stond daar, nu beschikken we een half jaartje over Coquelin en komen we ineens behoorlijk dichtbij. ( Sinds jaren doen we weer wat tegen de grote ploegen)quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Individueel zijn de spelers van Arsenal gewoon fantastische voetballers, maar ja tactiek he
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Val jij voor mannen met geld?
Die's zo cutequote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je deze voor mij kopen?
Alleen omdat Wenger voordat hij de waarde van Coquelin ontdekte nooit een VM opsteldequote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komen ook kracht en verdedigende kwaliteiten te kort.
Concrete voorbeelden. Arsenal heeft altijd moeten verkopen hè, door het stadion. Sinds het moment dat er geld gespendeerd kon worden is Mesut Özil gekomen, de beste spelmaker ter wereld en die bij Mourinho in het beste team ooit komt te staan. (Ja, bij Zidane en Co)quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, ik blijf het oneens met het aankoopbeleid. Vind dat er te veel restjes worden opgepikt en daardoor Arsenal maar middelmatig blijft in vergelijking met andere topclubs.
Moet gewoon Motta halen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen omdat Wenger voordat hij de waarde van Coquelin ontdekte nooit een VM opstelde
Dat is intristiek wel de speler die Arsenal nodig heeft. Maar nu hebben ze Coquelin. Beter halen ze nog een jonge VM. Vroeger had je Vieira, bohquote:
Chinaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef SideEffect het volgende:
Hoe ziek, hondenvlees in China
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tja als Per meespeelt...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komen ook kracht en verdedigende kwaliteiten te kort.
Dat zou wat apart zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die's zo cute![]()
Als jij er ook eentje voor mij koopt
Kondogbia.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is intristiek wel de speler die Arsenal nodig heeft. Maar nu hebben ze Coquelin. Beter halen ze nog een jonge VM. Vroeger had je Vieira, boh
Wij vinden het ziek, daar is het normaal.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een goed stuk op nosquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel miljoen heeft Ozil niet gekost? En hoeveel heeft hij waar gemaakt? Hij leeft pas sinds een tijd weer op. Die spits van united vind ik een goede aankoop, Sanchez, maar daar stopt het een beetje. Op Europees niveau kon Arsenal zich dit seizoen nog echt niet meten met anderen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Concrete voorbeelden. Arsenal heeft altijd moeten verkopen hè, door het stadion. Sinds het moment dat er geld gespendeerd kon worden is Mesut Özil gekomen, de beste spelmaker ter wereld en die bij Mourinho in het beste team ooit komt te staan. (Ja, bij Zidane en Co)
Jaar erop Sánchez en Suárez is ook geprobeerd. Dat zou pas wat zijn geweest.
Waarom?quote:
Hij heeft ook een knap gezichtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lichaam verbloemt een boel blijkbaar.
Ligt aan je referentiekader. In India kijken ze bijv. zo tegen rundvlees aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tievesquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hij is getrouwdquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Denk je dat je kans maakt bij hem?
Moet daar ook niks van hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Özil is een speciale speler, beetje de superolie in een verbrandingsmotor. Als je de onderdelen niet hebt zal hij niet veel kunnen, maar geef je hem een topteam, dan zal hij dat team ALTIJD naar een hoger plan tillen. Durf te zeggen dat hij de meest tactisch bekwaamde speler ter wereld is. Hij vertraagt en versnelt de passing bewust.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen heeft Ozil niet gekost? En hoeveel heeft hij waar gemaakt? Hij leeft pas sinds een tijd weer op. Die spits van united vind ik een goede aankoop, Sanchez, maar daar stopt het een beetje. Op Europees niveau kon Arsenal zich dit seizoen nog echt niet meten met anderen.
Bahquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:06 schreef Remqo het volgende:
Ik heb eens in China gezien dat er een koe midden op straat schoongemaakt werd, in een plas bloed en alles.
Toen moest ik nog ontbijten
Giroud moet echt weg ja. Een spits van wereldklasse, dat heeft Arsenal nodig. Maar ik hoop echt dat ze volgens seizoen weer eens de titel pakken. Ik mag tevens die Wenger altijd wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Özil is een speciale speler, beetje de superolie in een verbrandingsmotor. Als je de onderdelen niet hebt zal hij niet veel kunnen, maar geef je hem een topteam, dan zal hij dat team ALTIJD naar een hoger plan tillen. Durf te zeggen dat hij de meest tactisch bekwaamde speler ter wereld is. Hij vertraagt en versnelt de passing bewust.
Nu is er dit jaar eindelijk een dmf gekomen, het slot op de deur, ook is hij echt breed geworden, veel sterker in de duels dus. ( denk door de nieuwe fysio van het Duitse elftal die aangetrokken is) en nu met een capabele aanvaller als Sánchez kan hij weer functioneren.
Hij creëert meer dan welke speler dan ook, alleen verkloot donkey Giroud 3/4 van zijn (semi) assists.
Of wat Sherwood gaat doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Veel interessanter wat Louis van Gaal gaat doen ipv wat Wenger gaat doen.
Wel vaak dom balverlies. Geef mij maar Iniesta.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Özil is een speciale speler, beetje de superolie in een verbrandingsmotor. Als je de onderdelen niet hebt zal hij niet veel kunnen, maar geef je hem een topteam, dan zal hij dat team ALTIJD naar een hoger plan tillen. Durf te zeggen dat hij de meest tactisch bekwaamde speler ter wereld is. Hij vertraagt en versnelt de passing bewust.
Nu is er dit jaar eindelijk een dmf gekomen, het slot op de deur, ook is hij echt breed geworden, veel sterker in de duels dus. ( denk door de nieuwe fysio van het Duitse elftal die aangetrokken is) en nu met een capabele aanvaller als Sánchez kan hij weer functioneren.
Hij creëert meer dan welke speler dan ook, alleen verkloot donkey Giroud 3/4 van zijn (semi) assists.
Als het goed is heb ik ergens een foto liggenquote:
Dat was gedurende lange tijd een dictator van Spanje.quote:
Iniësta haalt ook lang geen geweldige assists, maar wel een geweldige speler natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wel vaak dom balverlies. Geef mij maar Iniesta.
Als je hem hier plaatst, graag in spoilerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik ergens een foto liggen
James Francoquote:
Wat ik ook hoor of zie, ik kan altijd nog normaal eten daarnaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:06 schreef Remqo het volgende:
Ik heb eens in China gezien dat er een koe midden op straat schoongemaakt werd, in een plas bloed en alles.
Toen moest ik nog ontbijten
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was gedurende lange tijd een dictator van Spanje. [ afbeelding ]
Ik weet beide namenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Dit zegt bijvoorbeeld wel veel:
[ afbeelding ]
Iniesta speelt bij Barca vanaf de flank terwijl Özil altijd achter de spitsen speelde, daarnaast een andere rol. Balbezit tegenover "counter". Dus dat is logisch.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Iniësta haalt ook lang geen geweldige assists, maar wel een geweldige speler natuurlijk.
Liefst Benzema, dan worden we met twee vingers in de neus kampioen, zeker met Cech op goal. Maar goed, iedere dynamische spits met bovengemiddelde kwaliteiten voldoet wel met dat creatieve middenveld.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Giroud moet echt weg ja. Een spits van wereldklasse, dat heeft Arsenal nodig. Maar ik hoop echt dat ze volgens seizoen weer eens de titel pakken. Ik mag tevens die Wenger altijd wel.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik weet beide namen![]()
Özil en Iniesta
Gewaagde uitspraak.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Liefst Benzema, dan worden we met twee vingers in de neus kampioen
Niet altijd, maar wel vaak. Aan de andere kant heeft Iniësta ene Lionel Messi voor zich en moet Özil het met.. tja, een kneus doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iniesta speelt bij Barca vanaf de flank terwijl Özil altijd achter de spitsen speelde, daarnaast een andere rol. Balbezit tegenover "counter". Dus dat is logisch.
Ik heb er geen biefstukje minder om gegeten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:08 schreef Willoow het volgende:
Wat ik ook hoor of zie, ik kan altijd nog normaal eten daarna
United? Haha, die hebben me het hele seizoen nog niet overtuigd. Flopcao? Angel faal Maria? 75 miljoen en 3 goals? Ben benieuwd hoe Frank deze spelers benoemt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak.
Chelsea en Man Utd zijn voor alsnog gewoon beter.
United komt wel weer, is er al eigenlijk. Als straks een Otamendi of een Hummels komt en Van Persie wordt omgeruild voor een Lacazette is het weer gewoon Chelsea/Utd dat de dienst uitmaakt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
United? Haha, die hebben me het hele seizoen nog niet overtuigd. Flopcao? Angel faal Maria? 75 miljoen en 3 goals? Ben benieuwd hoe Frank deze spelers benoemt.
Ben blut Gquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar wat doen jullie luitjes hier allemaal nog?
Dat weet ik zelf eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
straks bed in, was gisteren 4uquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zie in het dorp ook zo nu en dan een dode koe langs de weg liggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb er geen biefstukje minder om gegeten.
Daar gebeurt het, zeker in de dorpjes, gewoon op straat.
Hier in slachthuizen waar niemand iets te zoeken heeft.
Klopt, maar hij is zeker niet verkeerd gerijptquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
James in zijn jonge jaren is echt
Niet leven.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, blut. Moet je wat meer geld vragen voor het oppassen want het is een kunst op zich natuurlijk.quote:
ik heb na de jacht wel gezien dat reeën geslacht werden. Al van jongs af aan. Gewoon ergens bij een boerderij en het afval de bosjes in zodat de vossen dat eten ipv de kippen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb er geen biefstukje minder om gegeten.
Daar gebeurt het, zeker in de dorpjes, gewoon op straat.
Hier in slachthuizen waar niemand iets te zoeken heeft.
Het kan, maar zet bij Arsenal Benzema neer en dan doen wij echt wel mee. Aankopen kunnen het altijd gaan doen, maar van Gaal heeft de ploeg nog niet geweldig laten spelen, zeker met dat materiaal niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
United komt wel weer, is er al eigenlijk. Als straks een Otamendi of een Hummels komt en Van Persie wordt omgeruild voor een Lacazette is het weer gewoon Chelsea/Utd dat de dienst uitmaakt.
Raar dat je Maria al afvalt terwijl juist een Arsenal supporter zou moeten weten hoe moeilijk dit type speler het heeft in zijn eerste seizoen. Özil was ook niet geweldig.
Al die verre reizen voor nietsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zie in het dorp ook zo nu en dan een dode koe langs de weg liggen.
belangrijkere vraag is : WAAROM PRATEN ZE OVER VOETBAL?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
True, maar dan komt Oblak of Lloris er voor terug. Niet echt een achteruitgang.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het kan, maar zet bij Arsenal Benzema neer en dan doen wij echt wel mee. Aankopen kunnen het altijd gaan doen, maar van Gaal heeft de ploeg nog niet geweldig laten spelen, zeker met dat materiaal niet.
Bovendien gaat de Gea naar Real Madrid, dat kan haast niet anders, en dan hebben ze ook een probleem. (Die heeft ze echt belachelijk vaak gered)
Omdat voetbal vermakelijk is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
belangrijkere vraag is : WAAROM PRATEN ZE OVER VOETBAL?
Wat is buitenspel?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
belangrijkere vraag is : WAAROM PRATEN ZE OVER VOETBAL?
Denk het wel. Lloris is goed, maar geen de Gea, die blundert nog best veel. Verder denk ik ook wel dat jij Levy kent, die voorzitter van Tottenham.. succes met hem te kopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
True, maar dan komt Oblak of Lloris er voor terug. Niet echt een achteruitgang.
Ja, waar doe je het nog voor?quote:
En jij dan? Moet je niet met je chickie chillen?quote:
Ik kan wel iets maken met een Frank bij een jongerendansfuifquote:
Wat is hier mis mee dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zit met de laptop beneden. Maar ik heb uiteraard altijd een hoop werk te verrichten dus ik ben even bezig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
En jij dan? Moet je niet met je chickie chillen?
En jij denk dat De Gea voor een appel en een ei weggaat? Nee, ik heb wel vertrouwen in Utd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk het wel. Lloris is goed, maar geen de Gea, die blundert nog best veel. Verder denk ik ook wel dat jij Levy kent, die voorzitter van Tottenham.. succes met hem te kopen.
Ken een jongen die op hem lijktquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is zeker niet verkeerd gerijpt
Andere users dit keer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan wel iets maken met een Frank bij een jongerendansfuif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |