En nog behoorlijk goed geweest de laatste jaren. Cech is echter buitencategorie.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Brad Friedel stopt ermee per 30 juni. Inmiddels al 44.
Friedelgodquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En nog behoorlijk goed geweest de laatste jaren. Cech is echter buitencategorie.
Primaquote:
Ik vind dat het aan Arsene Wenger ligtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beiden zijn natuurlijk weggeschopt bij hun club. Ik wil Arsenal eens nieuws zien brengen, ik heb het gevoel - en nogmaals dat is een gevoel - dat ze momenteel vooral restjes wegpikken bij andere clubs.
Goede degelijke coach, niets mis mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat het aan Arsene Wenger ligt
Ja, dat zeggen ze altijd, maar natuurlijk moet je min of meer op het 2e plan raken bij een Real of Barcelona om überhaupt aan een transfer te denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beiden zijn natuurlijk weggeschopt bij hun club. Ik wil Arsenal eens nieuws zien brengen, ik heb het gevoel - en nogmaals dat is een gevoel - dat ze momenteel vooral restjes wegpikken bij andere clubs.
In jouw UI. Ik zie het overigens niet heel goed hoor.quote:
Giroud is echt niet minder dan Jackson Martinez.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze altijd, maar natuurlijk moet je min of meer op het 2e plan raken bij een Real of Barcelona om überhaupt aan een transfer te denken.
Ik weet niet of je dit jaar de Premier League gevolgd hebt, maar Alexis is na Hazard de beste speler daar en Özil lijkt weer de oude te zijn.
Jij noemt het afdankertjes, ik noem het topspelers. Enige dat nog mist is een fatsoenlijke spits.
Lijkt ook wel een beetje op Neusquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In jouw UI. Ik zie het overigens niet heel goed hoor.
Jouw UIquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Giroud is echt niet minder dan Jackson Martinez.
En, is het gelukt? Heb je de vaatwasser gedaan?quote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je niet meer te vertellen?
Wel statischer en trager, dat is het probleem vooral.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Giroud is echt niet minder dan Jackson Martinez.
Nee joh. Bovver van Green Street Hooligans.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In jouw UI. Ik zie het overigens niet heel goed hoor.
Giroud vind ik echt baggerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze altijd, maar natuurlijk moet je min of meer op het 2e plan raken bij een Real of Barcelona om überhaupt aan een transfer te denken.
Ik weet niet of je dit jaar de Premier League gevolgd hebt, maar Alexis is na Hazard de beste speler daar en Özil lijkt weer de oude te zijn.
Jij noemt het afdankertjes, ik noem het topspelers. Enige dat nog mist is een fatsoenlijke spits.
Waarom zouden ze mij halenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Matige speler, kunnen ze beter Arsjavin halen
Ik wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
En, is het gelukt? Heb je de vaatwasser gedaan?
[..]
Nee, eigenlijk nietJij dan?
Oh, ik vind m op cruijff lijkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh. Bovver van Green Street Hooligans.
Had je Mark Uth moeten pakken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel statischer en trager, dat is het probleem vooral.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |