Een kilometer of 10 buiten de stad kijken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:20 schreef voederbietel het volgende:
Is er hier iemand die weet hoe je een beetje fatsoenlijk aan fatsoenlijke woonruimte in Zwolle kunt komen zonder dat je onfatsoenlijk hoge bedragen moet betalen aan onfatsoenlijke bemiddelaars?
ja 1xquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die had je wel al vaker gepost toch?
Beste ooit weet ik niet maar hij kon er wat van ja.quote:
Ja leuk, in dalfsen wonenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een kilometer of 10 buiten de stad kijken.
Ja, ook dan nog is het zo via internet maar lastig. Hoop op inside informatie.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een kilometer of 10 buiten de stad kijken.
Dan kan ik je helaas niet helpen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, ook dan nog is het zo via internet maar lastig. Hoop op inside informatie.
Verander je UI ff, je hebt het recht niet om die te gebruiken. Hij was niet voor jou bedoeltquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:22 schreef SideEffect het volgende:
Vigili
[..]
Verander je UI ff, je hebt het recht niet om die te gebruiken. Hij was niet voor jou bedoelt
Zwolle lijkt wel echt op slot te zitten qua huurhuizen net boven de huursubsidie prijzen man, niet te kortquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kan ik je helaas niet helpen.
ohquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij ging spelletjes doen met z'n vriendin
johquote:
Mmmmm.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ganzenborden?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
matige replyquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
matige user dit
derhalve klacht verworpen
zal jou eens verwerpenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
matige reply
derhalve klacht verworpen
'hey dead, kom je nu eindelijk eens van je kamer. Ik wil graag dat je deze zaterdagavond met mij doorbrengt'quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou haar slaanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
'hey dead, kom je nu eindelijk eens van je kamer. Ik wil graag dat je deze zaterdagavond met mij doorbrengt'
Titeuf is toch die dikke van zo'n cartoon waar 4 kinderen vet goed kunnen skaten en surfen enzoquote:
Deze was nog best goed hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:27 schreef McGrath het volgende:
Toots is een beetje slecht met zijn TT's tegenwoordig.
Ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik in TT Aryan Brotherhood zet
Komt FBI dan op me af?
Petr Cech bijna naar Arsenal.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Weet niet of herman er nog is maar van de week Mad Max gezien. Goed Mad Max is en blijft natuurlijk Mel gibson, de nieuwe acteur vond ik eigenlijk maar niets, maar verder een leuke film.
Nee, dat krijg je The Police Squad! (in color) op je dakquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt FBI dan op me af?
Moest er aan denken bij de enorme kuif van toto.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Titeuf is toch die dikke van zo'n cartoon waar 4 kinderen vet goed kunnen skaten en surfen enzo
Edit: Onee dat is tito![]()
Titeuf is een jongentje met een dildo op zijn hoofd![]()
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt FBI dan op me af?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moest er aan denken bij de enorme kuif van toto.
Arsenal moet naar mijn eens stoppen met de restjes op te rapen van andere clubs, vind dat ze momenteel vooral achter de feiten aanlopen.quote:
Daar heb ik geen bezwaar tegen, gezellig keuvelen met Lesliequote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je The Police Squad! (in color) op je dak
Toto als vogel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moest er aan denken bij de enorme kuif van toto.
Valt overal wel te lezen, maar alles wijst daar ook op. Mourinho wil dit natuurlijk niet, maar Abrahmovic geeft hem toestemming. Komende dagen zal het afgerond worden.quote:
Restjes? Haha. Cech is wereldtop en de enige reden dat hij niet speelt is omdat ze de jongere Courtois hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Arsenal moet naar mijn eens stoppen met de restjes op te rapen van andere clubs, vind dat ze momenteel vooral achter de feiten aanlopen.
Hoe lang gaat ie nog mee? Arsenal koopt de laatste tijd enkel en alleen oudere spelers.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Restjes? Haha. Cech is wereldtop en de enige reden dat hij niet speelt is omdat ze de jongere Courtois hebben.
[ afbeelding ]
Keepers kunnen wel tot 40 meequote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ie nog mee? Arsenal koopt de laatste tijd enkel en alleen oudere spelers.
David Seaman.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Keepers kunnen wel tot 40 mee
Ik geloof niet dat je het allemaal echt volgt, want zowel Sánchez als Özil zijn spelers rond de 25 jaar gehaald en in hun prime.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ie nog mee? Arsenal koopt de laatste tijd enkel en alleen oudere spelers.
Wbquote:
Beiden zijn natuurlijk weggeschopt bij hun club. Ik wil Arsenal eens nieuws zien brengen, ik heb het gevoel - en nogmaals dat is een gevoel - dat ze momenteel vooral restjes wegpikken bij andere clubs.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het allemaal echt volgt, want zowel Sánchez als Özil zijn spelers rond de 25 jaar en in hun prime.
Cech is 33 jaar, maar kan nog makkelijk een paar jaar keepen. Niveau van der Sar.
En nog behoorlijk goed geweest de laatste jaren. Cech is echter buitencategorie.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Brad Friedel stopt ermee per 30 juni. Inmiddels al 44.
Friedelgodquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En nog behoorlijk goed geweest de laatste jaren. Cech is echter buitencategorie.
Primaquote:
Ik vind dat het aan Arsene Wenger ligtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beiden zijn natuurlijk weggeschopt bij hun club. Ik wil Arsenal eens nieuws zien brengen, ik heb het gevoel - en nogmaals dat is een gevoel - dat ze momenteel vooral restjes wegpikken bij andere clubs.
Goede degelijke coach, niets mis mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat het aan Arsene Wenger ligt
Ja, dat zeggen ze altijd, maar natuurlijk moet je min of meer op het 2e plan raken bij een Real of Barcelona om überhaupt aan een transfer te denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beiden zijn natuurlijk weggeschopt bij hun club. Ik wil Arsenal eens nieuws zien brengen, ik heb het gevoel - en nogmaals dat is een gevoel - dat ze momenteel vooral restjes wegpikken bij andere clubs.
In jouw UI. Ik zie het overigens niet heel goed hoor.quote:
Giroud is echt niet minder dan Jackson Martinez.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze altijd, maar natuurlijk moet je min of meer op het 2e plan raken bij een Real of Barcelona om überhaupt aan een transfer te denken.
Ik weet niet of je dit jaar de Premier League gevolgd hebt, maar Alexis is na Hazard de beste speler daar en Özil lijkt weer de oude te zijn.
Jij noemt het afdankertjes, ik noem het topspelers. Enige dat nog mist is een fatsoenlijke spits.
Lijkt ook wel een beetje op Neusquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In jouw UI. Ik zie het overigens niet heel goed hoor.
Jouw UIquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Giroud is echt niet minder dan Jackson Martinez.
En, is het gelukt? Heb je de vaatwasser gedaan?quote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je niet meer te vertellen?
Wel statischer en trager, dat is het probleem vooral.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Giroud is echt niet minder dan Jackson Martinez.
Nee joh. Bovver van Green Street Hooligans.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In jouw UI. Ik zie het overigens niet heel goed hoor.
Giroud vind ik echt baggerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze altijd, maar natuurlijk moet je min of meer op het 2e plan raken bij een Real of Barcelona om überhaupt aan een transfer te denken.
Ik weet niet of je dit jaar de Premier League gevolgd hebt, maar Alexis is na Hazard de beste speler daar en Özil lijkt weer de oude te zijn.
Jij noemt het afdankertjes, ik noem het topspelers. Enige dat nog mist is een fatsoenlijke spits.
Waarom zouden ze mij halenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Matige speler, kunnen ze beter Arsjavin halen
Ik wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
En, is het gelukt? Heb je de vaatwasser gedaan?
[..]
Nee, eigenlijk nietJij dan?
Oh, ik vind m op cruijff lijkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh. Bovver van Green Street Hooligans.
Had je Mark Uth moeten pakken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel statischer en trager, dat is het probleem vooral.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |