Was een goed stuk op nosquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef SideEffect het volgende:
Hoe ziek, hondenvlees in China
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel miljoen heeft Ozil niet gekost? En hoeveel heeft hij waar gemaakt? Hij leeft pas sinds een tijd weer op. Die spits van united vind ik een goede aankoop, Sanchez, maar daar stopt het een beetje. Op Europees niveau kon Arsenal zich dit seizoen nog echt niet meten met anderen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Concrete voorbeelden. Arsenal heeft altijd moeten verkopen hč, door het stadion. Sinds het moment dat er geld gespendeerd kon worden is Mesut Özil gekomen, de beste spelmaker ter wereld en die bij Mourinho in het beste team ooit komt te staan. (Ja, bij Zidane en Co)
Jaar erop Sánchez en Suárez is ook geprobeerd. Dat zou pas wat zijn geweest.
Waarom?quote:
Hij heeft ook een knap gezichtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lichaam verbloemt een boel blijkbaar.
Ligt aan je referentiekader. In India kijken ze bijv. zo tegen rundvlees aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tievesquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hij is getrouwdquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Denk je dat je kans maakt bij hem?
Moet daar ook niks van hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Özil is een speciale speler, beetje de superolie in een verbrandingsmotor. Als je de onderdelen niet hebt zal hij niet veel kunnen, maar geef je hem een topteam, dan zal hij dat team ALTIJD naar een hoger plan tillen. Durf te zeggen dat hij de meest tactisch bekwaamde speler ter wereld is. Hij vertraagt en versnelt de passing bewust.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen heeft Ozil niet gekost? En hoeveel heeft hij waar gemaakt? Hij leeft pas sinds een tijd weer op. Die spits van united vind ik een goede aankoop, Sanchez, maar daar stopt het een beetje. Op Europees niveau kon Arsenal zich dit seizoen nog echt niet meten met anderen.
Bahquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:06 schreef Remqo het volgende:
Ik heb eens in China gezien dat er een koe midden op straat schoongemaakt werd, in een plas bloed en alles.
Toen moest ik nog ontbijten
Giroud moet echt weg ja. Een spits van wereldklasse, dat heeft Arsenal nodig. Maar ik hoop echt dat ze volgens seizoen weer eens de titel pakken. Ik mag tevens die Wenger altijd wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Özil is een speciale speler, beetje de superolie in een verbrandingsmotor. Als je de onderdelen niet hebt zal hij niet veel kunnen, maar geef je hem een topteam, dan zal hij dat team ALTIJD naar een hoger plan tillen. Durf te zeggen dat hij de meest tactisch bekwaamde speler ter wereld is. Hij vertraagt en versnelt de passing bewust.
Nu is er dit jaar eindelijk een dmf gekomen, het slot op de deur, ook is hij echt breed geworden, veel sterker in de duels dus. ( denk door de nieuwe fysio van het Duitse elftal die aangetrokken is) en nu met een capabele aanvaller als Sánchez kan hij weer functioneren.
Hij creëert meer dan welke speler dan ook, alleen verkloot donkey Giroud 3/4 van zijn (semi) assists.
Of wat Sherwood gaat doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Veel interessanter wat Louis van Gaal gaat doen ipv wat Wenger gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |