Toto Holleeder?quote:
Nee hij lijkt eindelijk na zoveel jaar weer wakker te zijn geworden, enigszins...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Özil speelt prima met Santi, dat eigenlijk ook een spelmaker is die nu op CM speelt. Lijkt wel dat Wenger verandert is, want hij lijkt nu Cech te gaan halen en Ospina na een jaar weer te verkopen.
Normaal doet Wenger dit niet.
Blunder van de keeper.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Afdankertje hè, Frank. FA Cup finale staat hij er gewoon.
Komt goed, op de goede weg. 2x FA cup op rij is ook geen kattenpis.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoop dat Arsenal volgens jaar weer eens de titel pakt, laatste keer was met Bergkamp geloof ik.
Dat is zeer netjes ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt goed, op de goede weg. 2x FA cup op rij is ook geen kattenpis.
Ik ben niet zo'n voetballiefhebber, maar Bergkamp blijft een held, en op de zelfde dag jarig als ikquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoop dat Arsenal volgens jaar weer eens de titel pakt, laatste keer was met Bergkamp geloof ik.
Sanchez is natuurlijk een heerlijke speler hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Afdankertje hè, Frank. FA Cup finale staat hij er gewoon.
Toen stond ik in de filequote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n voetballiefhebber, maar Bergkamp blijft een held, en op de zelfde dag jarig als ik
Ik herinner me die wedstrijd nog goed, die bekeek ik toen met familie bij oom en tante, tijdens een kringverjaardagquote:
Die clichés kunnen gewoon de prullenbak in. Juist de laatste jaren komen er weer toppers en worden er geen sterkhouders meer verkocht. Wenger is wel gered door Coquelin, maar goed, soms heb je dat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sanchez is natuurlijk een heerlijke speler hoor.
Ja, mooi.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik herinner me die wedstrijd nog goed, die bekeek ik toen met familie bij oom en tante, tijdens een kringverjaardag
Haha, nergensquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar wil je over praten snoes?
'Afdankertjes' ga je me van je leven niet vergeven geloof ik he?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die clichés kunnen gewoon de prullenbak in. Juist de laatste jaren komen er weer toppers en worden er geen sterkhouders meer verkocht. Wenger is wel gered door Coquelin, maar goed, soms heb je dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |