Ditquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:35 schreef LompeHork het volgende:
TS snapt duidelijk het verschil tussen KLB en ONZ niet. Afgekeurd.
Remqo-paints zijn een waar genot, man.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:35 schreef LompeHork het volgende:
TS snapt duidelijk het verschil tussen KLB en ONZ niet. Afgekeurd.
Dat terzijde, uiteraard moest ik wel schuddebuiken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Remqo-paints zijn een waar genot, man.
Ergens staat een verzameling. Staan echt de meest hilarische tussen. Zitten vaak ook subtiele grapjes in zijn paints, die kan ik vooral waarderen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat terzijde, uiteraard moest ik wel schuddebuiken.
Ik ben 'm even kwijt, maar die zijn mooi ja, ik kan me deze ook nog wel herinneren: KLB / [Paint] Remqo en de medische missersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ergens staat een verzameling. Staan echt de meest hilarische tussen.
Die's leuk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben 'm even kwijt, maar die zijn mooi ja, ik kan me deze ook nog wel herinneren: KLB / [Paint] Remqo en de medische missers
Niet zo zuur, steven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Onz topics in klb horen gewoon niet
Soms zie ik grotere onzin voorbij komen, hier is nog wat moeite in gestoken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Onz topics in klb horen gewoon niet
Daarom is er een heel subforum aan gewijd. Snap dat het lastig is want onz is echt pure aidsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms zie ik grotere onzin voorbij komen, hier is nog wat moeite in gestoken.
Ik snap het, dit is KLB en hoort er een klacht bij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom is er een heel subforum aan gewijd. Snap dat het lastig is want onz is echt pure aids
Ik zat al een tijdje op een nieuwe te wachten. Er zat dan wel geen Galliër in, maar ach.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap het, dit is KLB en hoort er een klacht bij.
Oeps, laat ik de klacht vergeten zijn bij het aanmaken van dit topic.
Maar dan nog, het is vermaak en KLB speelt een sleutelrol in de Paint.
Frank! Je hebt dus toch onthouden dat ik Gallisch bloed heb! Anders wilde je er geen in de paint natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zat al een tijdje op een nieuwe te wachten. Er zat dan wel geen Galliër in, maar ach.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |