Wow hele klb stamboom hierquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Wisten jullie dat ik stiekem de broer ben van Frank?
ghb?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Willow kan morgen dan ook helemaal niet meer typen
Frank, is dit waar?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Frank heeft 2 kinderen, jij en Hermann.
Wutquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Willow kan morgen dan ook helemaal niet meer typen
Daar begint het inmiddels verdomd veel op te lijken jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Wisten jullie dat ik stiekem de broer ben van Frank?
Ja en LompeHork is je oomquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Frank, is dit waar?
Ik was er niet bij, dus ik kan het niet weten.
Shit. Stamboom is blijkbaar alweer uitgelekt.quote:
Nouja, en dus ook broer, stiekem wel, we moeten het nog even dubbelchecken, maar het begint allemaal wat eng te worden.quote:
Incest thuis bestquote:
Het is serieus engquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar begint het inmiddels verdomd veel op te lijken ja.
Jahaa. Dat weet jij nog niet jongedame.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoezo? Hermann is een lieve jongen
Je weet he, de eerste hand is een kinderhand, de tweede een vrouwenhand en tenslotte stop je met een mannenhand.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is serieus eng
* LompeHork stopt pijp
Wow wtfquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze ziet nu al sletterig genoeg uit
Hoi oomquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit. Stamboom is blijkbaar alweer uitgelekt.
[..]
Nouja, en dus ook broer, stiekem wel, we moeten het nog even dubbelchecken, maar het begint allemaal wat eng te worden.
[..]
Incest thuis best
[..]
Het is serieus eng
* LompeHork stopt pijp
Maar als jij mijn vader bent is dat dan niet raar?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jahaa. Dat weet jij nog niet jongedame.
Kom danquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En Utopia, iedereen doet het met iedereen
Oh god, nee, die toer gaan we niet op, geen kinderen op de wereld gezet zover ik weet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar als jij mijn vader bent is dat dan niet raar?
Sowieso, eerst kort stoppen, dan branden, middel stoppen, branden en dan lekker met de vuist erin.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet he, de eerste hand is een kinderhand, de tweede een vrouwenhand en tenslotte stop je met een mannenhand.
Dan brandt ie het beste.
Dag nichtjequote:
Verzoekje om dit topic te verplaatsen naar UTOquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En Utopia, iedereen doet het met iedereen
Heb je Willoow liever als vriendin dan dochter?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh god, nee, die toer gaan we niet op, geen kinderen op de wereld gezet zover ik weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |