quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, eerst kort stoppen, dan branden, middel stoppen, branden en dan lekker met de vuist erin.
[..]
Dag nichtje
We kunnen je adopterenquote:
Jeetje, wat zijn jullie vervelend.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je Willoow liever als vriendin dan dochter?
en oom van Totoquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
ik post even niet en ben gelijk de zoon van Frank en de neef van Hork, wtf is er gebeurd
Heeeeyy Hermannekequote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
ik post even niet en ben gelijk de zoon van Frank en de neef van Hork, wtf is er gebeurd
Shit is uitgelektquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
Je erkent mij niet eens. Wow.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh god, nee, die toer gaan we niet op, geen kinderen op de wereld gezet zover ik weet.
Ja super leuk en gezelligquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat zijn jullie vervelend.
Nou, kijk, als ik haar als dochter heb krijg ik hermann en de bende er ook bij natuurlijk.
is daar iets mis mee dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, kijk, als ik haar als dochter heb krijg ik hermann en de bende er ook bij natuurlijk.
Alsof dat zo erg is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kan ik zelf niet meer met mijn ps 4 spelen.quote:
Neuh, dat gaat je meestal geld kosten.quote:
Jawel, Hermann heeft zijn eigen ps4, jullie hoeven niet te delen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kan ik zelf niet meer met mijn ps 4 spelen.
Ligt aan die hork hoor, die is zo geil als een konijn altijd.quote:
Don't worry. Hebben eigen consoles.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kan ik zelf niet meer met mijn ps 4 spelen.
Eindelijk opheldering.quote:
Verdien gewoon mijn eigen geld, weet nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat je meestal geld kosten.
We zijn bij de konijnen afquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt aan die hork hoor, die is zo geil als een konijn altijd.
Klopt. Samen met LompeVrouw heb ik reeds ook een aantal FOK!koters op de wereld gezet, waaronder SideEffect.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt aan die hork hoor, die is zo geil als een konijn altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |