Je weet dat het geen huiselijk geweld is als je oom je een draai om de oren geeft hè?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK BEN AL VOLWASSEN PA JE KUNT ME NIET ZEGGEN WAT IK MOET DOEN
In deze familie schreeuwen we niet tegen elkaarquote:Op zondag 21 juni 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK BEN AL VOLWASSEN PA JE KUNT ME NIET ZEGGEN WAT IK MOET DOEN
trusten familielid die ik nog niet kenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maar naar bed even dit alles laten bezinken, ik snap het allemaal niet meer![]()
Truste Frassquote:Op zondag 21 juni 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga maar naar bed even dit alles laten bezinken, ik snap het allemaal niet meer![]()
Tante van hork?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:03 schreef Remqo het volgende:
Frass heeft er nog een hele klus aan om die familieboom te maken.
SE is een soort van tante van Hork
Nee. NEE. Mijn genenpoel wat doe je?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarvoor nog een onthulling uiteraard, zo ben ik dan wel weer
[ afbeelding ]
probeer het eens, ik heb genoeg UFC gezien om mezelf te kunnen verdedigenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je weet dat het geen huiselijk geweld is als je oom je een draai om de oren geeft hè?
Jij bent lekker dan? Jij neukt gewoon je eigen dochter.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tante van hork?
SE is een kind van hork trouwens. Een van zijn - hij mag dan voor de schermen gelukkig getrouwd zijn, maar ik deel een geheimpje met jullie - zijn vele escapades.
Is er dan echt niets meer echtquote:Op zondag 21 juni 2015 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tante van hork?
SE is een kind van hork trouwens. Een van zijn - hij mag dan voor de schermen gelukkig getrouwd zijn, maar ik deel een geheimpje met jullie - zijn vele escapades.
Pas maar op, de oorvijg is vele malen krachtiger dan welke move uit de UFC.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeer het eens, ik heb genoeg UFC gezien om mezelf te kunnen verdedigen
Remqo is de vader van jou en Horkquote:Op zondag 21 juni 2015 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tante van hork?
SE is een kind van hork trouwens. Een van zijn - hij mag dan voor de schermen gelukkig getrouwd zijn, maar ik deel een geheimpje met jullie - vele escapades.
Dit is realiteit, en realiteit is waanzin.quote:
Remqo is ook nog mijn geadopteerde zoon, trouwens.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Remqo is de vader van jou en Hork
SE is zus van Remqo
ergo: SE is tante van Frank en Hork
Maar ook dochter van Hork
SNAP JE HET NOG
Waar is die WCH, die kon chaos nog een beetje uitleggenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit is realiteit, en realiteit is waanzin.
dan heb je de Ronda Rousey Armbar nog niet tegen je gehadquote:Op zondag 21 juni 2015 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pas maar op, de oorvijg is vele malen krachtiger dan welke move uit de UFC.
Chris Weidmanquote:Op zondag 21 juni 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeer het eens, ik heb genoeg UFC gezien om mezelf te kunnen verdedigen
en vaderquote:Op zondag 21 juni 2015 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Remqo is ook nog mijn geadopteerde zoon, trouwens.
Dat is mijn schoonvader.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar is die WCH, die kon chaos nog een beetje uitleggen
Die heb ik wel eens geraakt ja. Dat is één van mijn vele escapades.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heb je de Ronda Rousey Armbar nog niet tegen je gehad
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarvoor nog een onthulling uiteraard, zo ben ik dan wel weer
[ afbeelding ]
Incest on pointquote:Op zondag 21 juni 2015 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Remqo is de vader van jou en Hork
SE is zus van Remqo
ergo: SE is tante van Frank en Hork
Maar ook dochter van Hork
SNAP JE HET NOG
Entropie neemt toe in een gesloten systeem, maar niet in je lichaamquote:Op zondag 21 juni 2015 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar is die WCH, die kon chaos nog een beetje uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |