Dus toch!quote:
Wat een gelukquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet alleen zijn we beste vrienden maar ook neef en nicht
Ik ben Hork z'n vader, maar dat weet hij zelf nog niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:59 schreef HPLC het volgende:
Een geadopteerde broer die ouder is dan de ouders
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:00 schreef Willoow het volgende:
Ik kan niet Der Mann's moeder en zus zijn. Dit is fucked up shit.
the plot thickensquote:Op zondag 21 juni 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben Hork z'n vader, maar dat weet hij zelf nog niet.
In Noord-Holland adopteren we altijd vaders, niets aan de hand toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben Hork z'n vader, maar dat weet hij zelf nog niet.
Heb ik eindelijk een grote broerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus toch!
Natuurlijk heb ik je altijd behandeld als kleine zusje
Volgens mij een westfriese gewoonte, ook bekend in Zaantjequote:Op zondag 21 juni 2015 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In Noord-Holland adopteren we altijd vaders, niets aan de hand toch?
Dat zou goed kunnen, dat verklaard in ieder geval wel dit fenomeen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij een westfriese gewoonte, ook bekend in Zaantje
En toto is mij zoonquote:Op zondag 21 juni 2015 00:03 schreef Remqo het volgende:
Frass heeft er nog een hele klus aan om die familieboom te maken.
SE is een soort van tante van Hork
Vanaf morgen gaan we het gamen trouwens maar eens minderen. Loopt een beetje de spuigaten uit. Die ps 4 gaat mijn kant op, voorlopig.quote:
verklaart!quote:Op zondag 21 juni 2015 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, dat verklaard in ieder geval wel dit fenomeen.
Korte samenvatting: Dit is nu dus een kruising tussen Utopia en Urk geworden. Urktopia als je wil. Dawast.quote:
Familie SC.quote:
IK BEN AL VOLWASSEN PA JE KUNT ME NIET ZEGGEN WAT IK MOET DOENquote:Op zondag 21 juni 2015 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vanaf morgen gaan we het gamen trouwens maar eens minderen. Loopt een beetje de spuigaten uit. Die ps 4 gaat mijn kant op, voorlopig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |