quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
omdat ik nu ineens 2 blauwen in de familie heb, betekent dat dat ik ook een voorkeursbehandeling krijg hier?
graag al mijn notes verwijderen en nooit meer eentje geven
Nog wel ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Verdien gewoon mijn eigen geld, weet niet
Dat is je erfenis, je moet nog even wachten dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
omdat ik nu ineens 2 blauwen in de familie heb, betekent dat dat ik ook een voorkeursbehandeling krijg hier?
maakt dit SE mijn nichtje? ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Samen met LompeVrouw heb ik reeds ook een aantal FOK!koters op de wereld gezet, waaronder SideEffect.
Wow waar gaat dit heenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Samen met LompeVrouw heb ik reeds ook een aantal FOK!koters op de wereld gezet, waaronder SideEffect.
Blauwe billen kun je krijgen, want je moet meer leren en minder gamen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Blauwe billen kun je krijgen, want je moet meer leren en minder gamen.
Hopelijk tot mijn doodquote:
Zijn wij ook familie?quote:
Krijgt hij toch iets blauwsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is correct.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt dit SE mijn nichtje? ik snap er niks meer van
We gaan allemaal naar de hel, als dit zo door gaatquote:
Jij bent toch de geadopteerde broer van SideEffect?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:56 schreef Remqo het volgende:
Maar aan wie ben ik gelinkt aan de KLB familie, ik weet het ook niet meer
ik leer hartstikke veel door middel van gamen. wist jij bijvoorbeeld dat je Wraiths het beste kunt doden door ze eerst vast te zetten met de Magic Sign Yrden?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
willoow is mijn zus joh gekquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorzover ik kan concluderen
[ afbeelding ]
Kan SE dat bevestigen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:57 schreef LompeHork het volgende:
Jij bent toch de geadopteerde broer van SideEffect?
Hork + LompeVrouw natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorzover ik kan concluderen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |