Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was anders een prima politicus. En man die ten onrechte door het slijk is gehaald en door sommige debielen als een moordenaar wordt neergezet. Alsof hij hoogstpersoonlijk zelf Fortuyn om zeep heeft geholpen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Ik zapte net in, Eva Jinek weer met haar voorleesblaadje. Melkert is oud geworden, wat een saaie man is dat.
Veel spektakel tegenwoordig ja.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:23 schreef Martinello het volgende:
Steeds meer baggerprogramma's bij de EO.
Melkert heeft gewoon niet aangevoeld hoe er in de samenleving gedacht werd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was anders een prima politicus. En man die ten onrechte door het slijk is gehaald en door sommige debielen als een moordenaar wordt neergezet. Alsof hij hoogstpersoonlijk zelf Fortuyn om zeep heeft geholpen.
Ik las het op de FP ook al. Wil je beweren dat hij ineens niet meer van vrouwen houdt?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:25 schreef Sked het volgende:
Cristiano is gay
Maar dat wist een beetje man al
Oké, prima, maar dat neemt nog steeds niet weg dat hij ten onrechte door het slijk is gehaald en dat er te weinig oog is voor zijn verdiensten. Hij deed het als minister namelijk prima.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Melkert heeft gewoon niet aangevoeld hoe er in de samenleving gedacht werd.
Waarschijnlijk Genee, Derksen of Kraay.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ook, ongelezen.
Over wie gaat het volgende boek van Van Egmond?
Ik vind het wel knap hoe openhartig hij hierover spreektquote:
Nee, nooit van gehoordquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las het op de FP ook al. Wil je beweren dat hij ineens niet meer van vrouwen houdt?
Nooit van biseksualiteit gehoord?
'Kraay'quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Genee, Derksen of Kraay.
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:28 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap hoe openhartig hij hierover spreekt
Zelfs een drol met twee armpjes had het met die internationale economische groei nog goed gedaan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, prima, maar dat neemt nog steeds niet weg dat hij ten onrechte door het slijk is gehaald en dat er te weinig oog is voor zijn verdiensten. Hij deed het als minister namelijk prima.
Ja, I know. Maar dat je zo'n boek over hem zou schrijven, zie ik al helemaal voor me, de kuffer en alles. Zo bedoel ik het.quote:
Dat dacht ik dus ook. Maar ook nu heeft hij weer gewonnen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
Mensen kochten het alleen omdat 800.000 mensen VI kijken en het boek daar een keer of 618x is benoemd
Als iets kapot gehyped wordt ga je vanzelf denken dat het beter is dan het werkelijk isquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Maar ook nu heeft hij weer gewonnen.
Fijn.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium is het nu aan het zoeken.
De harde kern natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
Mensen kochten het alleen omdat 800.000 mensen VI kijken en het boek daar een keer of 618x is benoemd
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium is het nu aan het zoeken.
Ja.. Na-apen kan ze als geen anderquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:33 schreef Martinello het volgende:
Jinek heeft ook stilletjes een tafelheer/tafeldame ingevoerd, iemand die de hele uitzending aan tafel zit. Gisteren Genee, vandaag MM.
Sharp, Jinek steelt alles bij elkaar zolang haar show niet loopt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:33 schreef Martinello het volgende:
Jinek heeft ook stilletjes een tafelheer/tafeldame ingevoerd, iemand die de hele uitzending aan tafel zit. Gisteren Genee, vandaag MM.
ik heb ook een mapje vol met gifjes alleen heb ik wel een paar bij Downloads staan dus moet ze nog even op orde zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat allemaal in mijn supermapje.
Daar ligt ze vast wakker vanquote:
Heeft dat supermapje ook nog submapjes, zoals "voetbal international", "dieren", "standaard nws-sc gifjes", etc. ?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat allemaal in mijn supermapje.
Je mag die vrieskist hebben.quote:
wanneerquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:37 schreef Zipportal het volgende:
Komt Piet Paulusma ook nog langs voor het BBQ weer?
Je hebt talent om in NWS-SC te komen posten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:37 schreef Grunge. het volgende:
Nou, dan doe ik het zelf wel.
[ afbeelding ]
Dat wordt samen met de playbackwedstrijd het nieuwe onderdeel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:37 schreef Zipportal het volgende:
Komt Piet Paulusma ook nog langs voor het BBQ weer?
Daar kots ik opquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:38 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Marc-Marie komt nog, dus je hebt geluk.
Die irritante kutstem die de hele tijd geforceerde opmerkingen ertussen perst, omdat 'ie van Jinek de opdracht heeft gekregen zich net als in DWDD te gedragen..quote:
Ik had hem graag teruggezien bij DWHN, in plaats van die droeftoeters die er nu gaan zitten.quote:
Nee, moet ik steeds zoeken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft dat supermapje ook nog submapjes, zoals "voetbal international", "dieren", "standaard nws-sc gifjes", etc. ?
Heb je deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
oquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:41 schreef Sked het volgende:
Iedereen die van België houdt heeft een steekje los
Eens.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:41 schreef Sked het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je deze?Nee, wel deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat taaltje is zo zacht.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:41 schreef Sked het volgende:
Je hebt een steekje losquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, maar ik houd wel erg van België.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, wel deze.Broez'n!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik vind die Philip Geubels en Herman Brusselmans wel geweldig.. Verder heb ik ook alleen nog maar prettige Belgen ontmoet.quote:
Niet eng maar naar. Ik sluit me erbij aan.quote:
Maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles in 1 mapje dus?Wordt toch tijd om een beetje orde te gaan scheppen.
Maar daar zongen Henk & Henk niet over.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Broabanders en Limbo's.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:45 schreef KingRoland het volgende:
Samson en Gert![]()
samen met kabouter plop en pokemon altijd toen ik van school kwam
Eva vond het velletje lekkerder.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:47 schreef luxerobots het volgende:
Bram had een kleine slang en Freek juist een grote.
Hè bah, Specularium.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eva vond het velletje lekkerder.
Bram is op de Joodse manier besneden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eva vond het velletje lekkerder.
quote:
Ik vond die WOEF! op het einde altijd leukquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:48 schreef gosschalks het volgende:
[..]
http://www.upcoming.nl/ma(...)ngen-van-samson-gert
En dat is?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bram is op de Joodse manier besneden.
Al honderdduizend keer gezien maar priceless.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op mute is het heel goed.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:50 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het idee dat ik dit nummer al 300.000 keer gehoord heb.
Geniaal filmpje jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:51 schreef KingRoland het volgende:
ondertussen... Pax, Johannes en ik steunen dit
Er kijken ook mensen naar sbs6, wat is je punt?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Negatieve reacties op Caro in 3... 2... - oh, wacht, ze staan er al.
Voorlopig is dit één van de best scorende Nederlandse artiesten in het buitenland. Probeer maar eens met je album op #1 te komen in Engeland.
Wist je dat de Toppers volle zalen trekken?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Negatieve reacties op Caro in 3... 2... - oh, wacht, ze staan er al.
Voorlopig is dit één van de best scorende Nederlandse artiesten in het buitenland. Probeer maar eens met je album op #1 te komen in Engeland.
Hitler trok ook volle zalenquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wist je dat de Toppers volle zalen trekken?
Ik zie haar liever van een afstandjequote:Op woensdag 17 juni 2015 23:58 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een heel leuk meisje en het schijnt een topartiest te zijn, maar ik vind het vreselijk.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Probeer maar eens volle zalen te trekken in Duitsland.
Bij gebrek aan passende Pauw-vervanging op NPO 1quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:17 schreef Webschip het volgende:
Zijn er nog mensen die naar deze show kijken?
quote:VANAVOND IN JINEK:
Peter Plasman en Yme Drost
Over de vrijspraak van ex-neuroloog Jansen Steur.![]()
![]()
![]()
![]()
Albert Verlinde
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is sinds 1 maart de machtigste musicalman van Nederland. Zijn bedrijf ging samen met Stage Entertainment Nederland, waar hij algemeen directeur van werd. En vandaag was zijn eerste perspresentatie van de musical The Bodyguard (die naar Nederland komt) op Schiphol-Oost!
Stefan Timmermans
De IJsberentweeling die in december in Blijdorp werd geboren, bestaat uit een mannetje en een vrouwtje. Het geslacht bepalen was een lastige klus. Verzorger Stefan Timmermans legt uit hoe hij dit deed.
Armand en Dave von Raven (The Kik)
Sjonge jonge, dit is toch geen actueel journalistiek programma meer te noemen. Heeft ze een eigen show, maakt ze er een mix van Shownieuws en Hart van Nederland vanquote:
Dat is ook wel aardig actueel inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:24 schreef Ingolstadt het volgende:
Ook nooit een econoom die Griekenland ff uitlegt
Humberto pretendeert ook niet echt om een wat serieuzere talkshow te zijn. Misschien in het begin nog wel maar het is nu een wat luchtigere show geworden met af en toe wel wat serieuze onderwerpen die niet echt actueel zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:02 schreef bascross het volgende:
Dat doet Humberto ook, er zitten bijna nooit relevante en/of interessante gasten.
Ja hequote:Op donderdag 18 juni 2015 19:48 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat is ook wel aardig actueel inderdaad.
Daar heb je gelijk in, maar in het begin werd Humberto echt als dé concurrent gezien voor Pauw en Witteman. Tegenwoordig lijkt het meer op RTL Boulevard met live gasten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Humberto pretendeert ook niet echt om een wat serieuzere talkshow te zijn. Misschien in het begin nog wel maar het is nu een wat luchtigere show geworden met af en toe wel wat serieuze onderwerpen die niet echt actueel zijn.
Jinek is een beetje vleesch noch visch.
Pauw en Witteman, Knevel en Vd Brink, dat waren nog eens topshows.quote:
Denk dat ze hebben ingezien dat een andere weg inslaan beter is. En dat is wel gelukt, hij trekt best veel kijkers. En hij heeft goede gasten en met goed noem ik 'bekende' niet van die b-artiesten meestal.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:00 schreef bascross het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar in het begin werd Humberto echt als dé concurrent gezien voor Pauw en Witteman. Tegenwoordig lijkt het meer op RTL Boulevard met live gasten.
De goed ouwe tijdquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar in het begin werd Humberto echt als dé concurrent gezien voor Pauw en Witteman. Tegenwoordig lijkt het meer op RTL Boulevard met live gasten.
[..]
Pauw en Witteman, Knevel en Vd Brink, dat waren nog eens topshows.
Zeker, qua kijkcijfers draait het prima. Ik vind het alleen jammer dat er momenteel geen fatsoenlijke talkshow is met actuele gasten, zoals Pauw en Witteman/Knevel en Vd Brink wel vaak hadden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat ze hebben ingezien dat een andere weg inslaan beter is. En dat is wel gelukt, hij trekt best veel kijkers. En hij heeft goede gasten en met goed noem ik 'bekende' niet van die b-artiesten meestal.
Ja vind ik ook wel. Merk je ook aan bijvoorbeeld dit topic, het is stiller en mensen zeiken alleen maar omdat het gewoon slecht is.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:06 schreef bascross het volgende:
[..]
Zeker, qua kijkcijfers draait het prima. Ik vind het alleen jammer dat er momenteel geen fatsoenlijke talkshow is met actuele gasten, zoals Pauw en Witteman/Knevel en Vd Brink wel vaak hadden.
En ook dat zaten we helemaal af te zagen in de live-topic's.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:00 schreef bascross het volgende:
Pauw en Witteman, Knevel en Vd Brink, dat waren nog eens topshows.
En terecht.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:58 schreef OProg het volgende:
[..]
En ook dat zaten we helemaal af te zagen in de live-topic's.
Alleen als je er aan terug denkt lijkt het allemaal zo mooi. Ofzo.quote:
Vroeger was het minder kut, achteraf gezien.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Alleen als je er aan terug denkt lijkt het allemaal zo mooi. Ofzo.
Die leadzanger is zo irritantquote:
Kees is voortgekomen uit incestquote:
Is dit een aankondiging?quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Over een paar jaar kom je weg met massamoord terwijl je geestelijk 100% bent
Ik ben nog niemand tegengekomen die geestelijk 100% is.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Over een paar jaar kom je weg met massamoord terwijl je geestelijk 100% bent
Ik ben er tochquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegengekomen die geestelijk 100% is.
Dat is stoer, Dave Chappelle doet het ookquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
Doe je bril af als je binnen bent, mongool.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
Doe je bril af als je binnen bent, mongool.
Dit is een act.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:17 schreef Grunge. het volgende:
Sommige mensen kunnen ook heel slecht tegen licht, hè.
Nou ja, oké. Daglicht. Binnen is inderdaad wel een beetje onnodig.
Tenenkrommend.quote:
Ja, geloof ik ook inderdaad. Doet me een beetje denken aan die kappers van Schorem. Allemaal uiterlijk vertoon.quote:
Dat is niet helemaal hetzelfde, of je het doet als gimmick voor je band of iets voor jezelf.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, geloof ik ook inderdaad. Doet me een beetje denken aan die kappers van Schorem. Allemaal uiterlijk vertoon.
Luister je wel?quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
200 meldingen van Jansen Steur, zullen vast allemaal per ongeluk de verkeerde diagnose hebben
Gelooft toch niemand
Geloof ik ook niets vanquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Luister je wel?
Aangenomen wordt dat hij zelf een hersenbeschadiging had.
Oh ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zegt ie, net zoals Shirma zegt dat ze een moeilijke stofwisseling heeft.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zegt ie, net zoals Shirma zegt dat ze een moeilijke stofwisseling heeft.
Ze zouden alle afleveringen daaraan moeten besteden ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Even een ziekte wegzetten en passant.
Och. Andere mensen voeren ook 45 jaar lang dag in dag uit hetzelfde teringbaantje uit.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
Dan word je dat liedje wel een keer teringtyfuszat en ga je veel blowen om het draaglijk te houden.
Die gaan vaak veel drinken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Och. Andere mensen voeren ook 45 jaar lang dag in dag uit hetzelfde teringbaantje uit.
Zorgen dat je niet platgereden zal worden in het donker doordat ze je zien.quote:
Ja, allemaal.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:34 schreef Webschip het volgende:
Zijn jullie allemaal fan van Albert Verlinde?
quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Kwalbert met zijn gore homo mondhoeken.![]()
[ afbeelding ]
Allemaal krankzinnigen bij al die brommerclubjes.quote:
Zijn jullie natuurlijk fel tegen?quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:37 schreef marcodej het volgende:
De lokale raadsvergadering is leuker dan Jinek. Het gaat nu over het laten wapperen van de homovlag op het gemeentehuis van Kattuk.
Inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
Allemaal krankzinnigen bij al die brommerclubjes.
Drie christelijke partijtjes vormen de coalitie: dus ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn jullie natuurlijk fel tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |