quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je deze?Nee, wel deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat taaltje is zo zacht.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:41 schreef Sked het volgende:
Iedereen die van België houdt heeft een steekje los
Je hebt een steekje losquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, maar ik houd wel erg van België.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, wel deze.Broez'n!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik vind die Philip Geubels en Herman Brusselmans wel geweldig.. Verder heb ik ook alleen nog maar prettige Belgen ontmoet.quote:
Niet eng maar naar. Ik sluit me erbij aan.quote:
Maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles in 1 mapje dus?Wordt toch tijd om een beetje orde te gaan scheppen.
Maar daar zongen Henk & Henk niet over.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Broabanders en Limbo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |