Ja.. Na-apen kan ze als geen anderquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:33 schreef Martinello het volgende:
Jinek heeft ook stilletjes een tafelheer/tafeldame ingevoerd, iemand die de hele uitzending aan tafel zit. Gisteren Genee, vandaag MM.
Sharp, Jinek steelt alles bij elkaar zolang haar show niet loopt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:33 schreef Martinello het volgende:
Jinek heeft ook stilletjes een tafelheer/tafeldame ingevoerd, iemand die de hele uitzending aan tafel zit. Gisteren Genee, vandaag MM.
ik heb ook een mapje vol met gifjes alleen heb ik wel een paar bij Downloads staan dus moet ze nog even op orde zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat allemaal in mijn supermapje.
Daar ligt ze vast wakker vanquote:
Heeft dat supermapje ook nog submapjes, zoals "voetbal international", "dieren", "standaard nws-sc gifjes", etc. ?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat allemaal in mijn supermapje.
Je mag die vrieskist hebben.quote:
wanneerquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:37 schreef Zipportal het volgende:
Komt Piet Paulusma ook nog langs voor het BBQ weer?
Je hebt talent om in NWS-SC te komen posten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:37 schreef Grunge. het volgende:
Nou, dan doe ik het zelf wel.
[ afbeelding ]
Dat wordt samen met de playbackwedstrijd het nieuwe onderdeel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:37 schreef Zipportal het volgende:
Komt Piet Paulusma ook nog langs voor het BBQ weer?
Daar kots ik opquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:38 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Marc-Marie komt nog, dus je hebt geluk.
Die irritante kutstem die de hele tijd geforceerde opmerkingen ertussen perst, omdat 'ie van Jinek de opdracht heeft gekregen zich net als in DWDD te gedragen..quote:
Ik had hem graag teruggezien bij DWHN, in plaats van die droeftoeters die er nu gaan zitten.quote:
Nee, moet ik steeds zoeken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft dat supermapje ook nog submapjes, zoals "voetbal international", "dieren", "standaard nws-sc gifjes", etc. ?
Heb je deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
oquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:41 schreef Sked het volgende:
Iedereen die van België houdt heeft een steekje los
Eens.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:41 schreef Sked het volgende:
Iedereen die van België houdt heeft een steekje los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |