Hangt ervan af wat voor bier. Ik drink liever cola dan een standaard-pilsje.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef Grunge. het volgende:
Serieus, jullie drinken liever cola dan bier?
ok
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
In Whatsapp heeft ze de status 'Kitters!', maar ik begrijp niet precies wat ze ermee bedoelt. Het kitten van dingen in je woning, kittens, of wat? Dacht dat het anders een catchphrase kon zijn maar ik kijk haar show nooit.
als je weet wat gewoon bier met je lichaam doet dan neem je je tanden wel voor liefquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Cola is slecht voor je tandjes. Dus ik drink bier.
Ja, terwijl ik met een muts op zit, binnen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef Grunge. het volgende:
Serieus, jullie drinken liever cola dan bier?
ok
Die Van Egmond wint altijd toch? Schrijft hij ook nog goed dan? Want ik had eigenlijk eerder verwacht dat zijn boeken gewoon goed verkochten. Vandaar ook al die publieksprijzen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik gok zo dat het boek over Kieft heeft gewonnen. Kieft zit er zelf namelijk bij...
True.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens niet te oud zijn.
En Peter R de Vries.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
De tafelheer van DWDD zit er, een vaak geziene gast van Voetbal International... het is eigenlijk nu alleen nog wachten op het moment dat Jeroen Pauw of Tijs van den Brink binnenloopt.
Kwam Tijs van de Brink maar binnenlopen ja... mis 'm.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
De tafelheer van DWDD zit er, een vaak geziene gast van Voetbal International... het is eigenlijk nu alleen nog wachten op het moment dat Jeroen Pauw of Tijs van den Brink binnenloopt.
Ik hoop meer op Halina Reijnquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Hmm... las zelfs dat er spelfouten in stonden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Met alle respect, maar dat boekje Kieft stelt niet heel veel voor
Precies dit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:20 schreef marcodej het volgende:
Wat een smerige naaistreek is dit. Vuile klootzak.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:20 schreef gosschalks het volgende:
Doe maar een pijl met het bordje "England" richting België
Valt me mee dat je niet bent ingedutquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:20 schreef Karina het volgende:
Oh Kieft had gewonnen. Ik zat niet meer op te letten eigenlijk.
corriequote:Op woensdag 17 juni 2015 23:20 schreef Karina het volgende:
Oh Kieft had gewonnen. Ik zat niet meer op te letten eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |