Dat belooft nog wat te worden!quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:04 schreef gosschalks het volgende:
Ik vind het jammer de heer Melkert niet wat vrolijker kijkt
Ik noem een Job Cohenquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Leuk om Ad Melkert weer eens op tv te zien. Weinig politici in dit land is een groter onrecht aangedaan.
Gek is dat. 'We' kunnen allemaal politicus worden. Veel mensen zonder enig diploma zelfs in de Tweede Kamer. Toch heeft het aanzien.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:08 schreef Sked het volgende:
Elke idioot die niks anders kan wordt politicus
Doe even niet dit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien kan Melkert alsnog een carrièreswitch maken. Kan hij leuk de Avondetappe gaan presenteren. Ad Zoetemelkert.
superniger vindt dit leukquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien kan Melkert alsnog een carrièreswitch maken. Kan hij leuk de Avondetappe gaan presenteren. Ad Zoetemelkert.
Watte?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Zegt ze trouwens soms Kitters! in de show? Dat is wel haar Whatsapp-status namelijk maar ik zie op Google alleen dat dat kittens betekent?
geef mij maar coca cola lifequote:Op woensdag 17 juni 2015 23:11 schreef Grunge. het volgende:
Allemaal lekkere biertjes weer op tafel.
Idd wat triestquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Die reacties op Twitter over Melkert
"Elke keer als Melkert zie, denk ik: moordenaar"x 1.000
Worden de SM-geruchten al opgerakeld?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Die reacties op Twitter over Melkert
"Elke keer als Melkert zie, denk ik: moordenaar"x 1.000
In Whatsapp heeft ze de status 'Kitters!', maar ik begrijp niet precies wat ze ermee bedoelt. Het kitten van dingen in je woning, kittens, of wat? Dacht dat het anders een catchphrase kon zijn maar ik kijk haar show nooit.quote:
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
In Whatsapp heeft ze de status 'Kitters!', maar ik begrijp niet precies wat ze ermee bedoelt. Het kitten van dingen in je woning, kittens, of wat? Dacht dat het anders een catchphrase kon zijn maar ik kijk haar show nooit.
Cola is slecht voor je tandjes. Dus ik drink bier.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef Grunge. het volgende:
Serieus, jullie drinken liever cola dan bier?
ok
ja enquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef Grunge. het volgende:
Serieus, jullie drinken liever cola dan bier?
ok
Zal wel een bijnaampje voor haar zijn, afgeleid van kitten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
In Whatsapp heeft ze de status 'Kitters!', maar ik begrijp niet precies wat ze ermee bedoelt. Het kitten van dingen in je woning, kittens, of wat? Dacht dat het anders een catchphrase kon zijn maar ik kijk haar show nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |