Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Die middelste mag blijvenquote:
Straks blijkt bernhard ook nog te leven.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht dat P al een jaar of twintig dood was.
Hij zag er in die tijd ook al wat ouwelijk uitquote:Op maandag 15 juni 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht dat P al een jaar of twintig dood was.
Hij bleef er gewoon als vijftiger uitzien.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:43 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hij zag er in die tijd ook al wat ouwelijk uit
Ook Eva spreekt heel redelijk Nederlands.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Op zijn vierde naar Nederland gekomen, dan is het toch niet zo gek dat hij goed was in het Nederlands? Hij kwam niet op zijn achttiende of vierentwintigste naar Nederland.
Tegenwoordig is dit opvallend.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Op zijn vierde naar Nederland gekomen, dan is het toch niet zo gek dat hij goed was in het Nederlands? Hij kwam niet op zijn achttiende of vierentwintigste naar Nederland.
Ze heeft wel een Pools hoofdquote:Op maandag 15 juni 2015 23:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ook Eva spreekt heel redelijk Nederlands.
Eva had daarnet ook aantrekkingskracht kunnen zeggen in plaats van appeal.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ook Eva spreekt heel redelijk Nederlands.
Oeiquote:Op maandag 15 juni 2015 23:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat zullen ze in Tsjechië niet leuk vinden.
Ze kunnen beter Knevel en Van den Brink weer hun feestje teruggevenquote:
Kan de grasmaaier de schuur weer in.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:56 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze kunnen beter Knevel en Van den Brink weer hun feestje teruggeven
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:56 schreef Martinello het volgende:
[..]
Kan de grasmaaier de schuur weer in.
En bovendien was zijn moeder Nederlands.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:46 schreef luxerobots het volgende:
quote:Tijl Beckand
Tijl Beckand had eindelijk tijd om eens grondig uit te zoeken hoe het nu zat met zijn overgrootvader Charles Beckand, de in 1924 overleden Belgische componist. Hij stootte op prachtige verhalen en nog mooiere muziek, die decennia had liggen te verstoffen op zolders en in archieven.
Met hulp van klassieke kanonnen als het Nederlands Blazers Ensemble, The Atlantic Trio en bariton Maarten Koningsberger blies hij de kamermuziek van Charles nieuw leven in. Vanavond in Jinek de wereldprimeur.
Balletje Breedquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:49 schreef tralalala het volgende:
Genee gaat het vooral over gezond voedsel in voetbalkantines hebben, hij heeft schijt aan Tour du Jour.
Nounounou.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:14 schreef tralalala het volgende:
Gewoon een paar blikken zyklon b naar binnen tyfen.
Ongeopend of leeg dan hoop ik?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:14 schreef tralalala het volgende:
Gewoon een paar blikken zyklon b naar binnen tyfen.
Takkie Takkie-eiland toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we die mensen niet op de tsjoekie tsjoekie stoomboot terug naar Afrika zetten
Gewoon een grote cruiseschip met zogenaamd bestemming Engeland en dan naar Libie varen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we die mensen niet op de tsjoekie tsjoekie stoomboot terug naar Afrika zetten
Olavgod!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:20 schreef Max23 het volgende:
Hij ziet er ook gewoon uit als een kruising tussen Allard Kalff en Olav Mol
Ander transportbedrijf met andere routes zou misschien nog kunnenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:22 schreef svann het volgende:
Wat een vraag of hij blijft rijden.
Wat moet hij anders? Zijn baan opgeven ofzo?
En dan last in, first out gaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:24 schreef gosschalks het volgende:
Ander transportbedrijf met andere routes zou misschien nog kunnen
Dat doen genoeg blanke jongeren.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:33 schreef gosschalks het volgende:
Deze vrouw doet net alsof ze Afro-Amerikaans is
mad?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Pedofielenclubs.
#Alleen in Nederland.
Als antwoord op Jinek's gejank: Only in America..
Ja inderdaad, die wiggersquote:
Eva haalt wel vaker oude koeien uit de sloot jammer genoeg.quote:
Nu het balletje breed nogquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:35 schreef Zipportal het volgende:
En weer is de naam Derksen gevallen. Wilfriet is nergens zonder Johan.
Die redactie kan naar Noord-Korea.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:36 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Eva haalt wel vaker oude koeien uit de sloot jammer genoeg.
Hij oogt vrij onzeker ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:39 schreef Coco98 het volgende:
Blijft raar om Wilfried uit zijn comfort zone te zien.
Nee, tank was deel 1. Deze reed met een vrachtwagen vol met benzine.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:40 schreef gosschalks het volgende:
Dat is die boze buurman met die tank uit Flodder 3
Dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:40 schreef gosschalks het volgende:
Dat is die boze buurman met die tank uit Flodder 3
Ohja, wat deed hij dan ook alweer? een vrachtwagen o.i.dquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, tank was deel 1. Deze reed met een vrachtwagen vol met benzine.
Kenners wetenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, tank was deel 1. Deze reed met een vrachtwagen vol met benzine.
Voorwerp op het gaspendaal, en reed de vrachtwagen zo bij Neuteboom de woning binnen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:41 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ohja, wat deed hij dan ook alweer? een vrachtwagen o.i.d
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voorwerp op het gaspendaal, en reed de vrachtwagen zo bij Neuteboom de woning binnen.
Ditquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voorwerp op het gaspendaal, en reed de vrachtwagen zo bij Neuteboom de woning binnen.
Hij had Rusland nooit aan moeten vallen. Als Hitler dat ook niet had gedaan, hadden we nu mogelijk Duits gesprokenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:43 schreef Martinello het volgende:
Als Napoleon zijn werk goed had gedaan hadden we hier nu Frans gesproken.
Goering was gewoon lui. Anders was het Hitler wel gelukt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:44 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hij had Rusland nooit aan moeten vallen. Als Hitler dat ook niet had gedaan, hadden we nu mogelijk Duits gesproken.
Ondanks al die mafkezen hebben we gelukkig ons eigen taaltje nog.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:44 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hij had Rusland nooit aan moeten vallen. Als Hitler dat ook niet had gedaan, hadden we nu mogelijk Duits gesproken.
Tja , hij heeft het zelf verkloot want Duitsland kon het afmakenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:44 schreef gosschalks het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:42 schreef svann het volgende:
Die generaals dachten ook dat ze met roleplaying bezig waren.
Amenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ondanks al die mafkezen hebben we gelukkig ons eigen taaltje nog.
Maar hoe lang nog?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ondanks al die mafkezen hebben we gelukkig ons eigen taaltje nog.
http://www.telegraaf.nl/f(...)appe_met_Mart__.htmlquote:Mart Smeets presenteert nog één keer De avondetappe.
Vanuit het Spoorwegmuseum in Utrecht bespreekt Smeets op dinsdag 30 juni, aan de vooravond van de start van de Tour de France, het komende wielerspektakel.
Smeets zit aan tafel met Bert Wagendorp, Edwin Winkels, Thijs Zonneveld en Rob Harmeling. Met hen bespreekt Mart onder meer de Tour, maakte de VARA dinsdag bekend.
De VARA-gids organiseert het evenement om het dubbeldikke Tournummer van de gids te vieren. Het blad komt dezelfde dag uit en Smeets is hoofdredacteur voor de gelegenheid. In het Tournummer staat onder meer een interview met Dione de Graaff en krijgt de lezer een kijkje thuis bij Michael Boogerd.
Na twaalf jaar neemt de NOS afscheid van de populaire latenighttalkshow De avondetappe die onder leiding stond van Smeets. NOS-presentatoren Dione de Graaff en Gert van ’t Hof zijn tijdens de Tour de France elke avond op tv met een nieuwe actualiteitenshow over het wielerevenement.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
Misschien dat Wilfred dan eindelijk een echt goed programma gaat presenteren
Misschien wordt Limburgs wel de officiele voertaal.quote:
Dat was wel een lekker nummertje altijd vond ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Zolang die kut Roelvink er niet weer bij is.
Heeeerlijk nummer jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:55 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat was wel een lekker nummertje altijd vond ik.
Tja, niet het type publiek voor de schijtlol van VI kennelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:14 schreef bascross het volgende:
Wilfred kreeg te weinig ruimte, flopshow.
Van Egmond gaat vanavond weer even een prijsje ophalen.quote:VANAVOND IN JINEK:
Uitreiking Nico Scheepmaker Beker voor het beste sportboek van 2014.
Vanavond in Jinek wordt de winnaar bekend gemaakt van het beste sportboek van 2014: De Nico Scheepmaker Beker.
De 5 genomineerden voor het beste sportboek komen vanavond allemaal naar onze uitzending inclusief de juryvoorzitter Ad Melkert en jurylid Renate Verhoofstad.
De 5 genomineerden zijn:
Arthur Van den Boogaard – Zo speelden wij (Atlas Contact)
Michel van Egmond – Kieft (VI Boeken)
Wiep Idzenga – Brigadier Kodak (De Muur)
Maarten Kolsloot – Strike Out (De Kring)
Ricci Scheldwacht – Echte hockeyers douchen niet (Meulenhoff)
Dat hadden wij hem jaren geleden al wel uit kunnen leggen.quote:
Dat krijg je als je blijkbaar meer interesse hebt in BN'ers met tienduizend steekjes los dan een heel nieuw belastingplanquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:54 schreef Szura het volgende:
Ook een prestatie om dagelijks alleen maar pleurisgasten aan een tafel te krijgen. Jinek
Ja bizar. Ook nog een hoop reuring over Griekenland, migranten, eurogroep. Maar nee, liever het zoveelste flutloontje van VI of een knakker als Tijl Beckand.quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat krijg je als je blijkbaar meer interesse hebt in BN'ers met tienduizend steekjes los dan een heel nieuw belastingplan
Dat belooft nog wat te worden!quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:04 schreef gosschalks het volgende:
Ik vind het jammer de heer Melkert niet wat vrolijker kijkt
Ik noem een Job Cohenquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Leuk om Ad Melkert weer eens op tv te zien. Weinig politici in dit land is een groter onrecht aangedaan.
Gek is dat. 'We' kunnen allemaal politicus worden. Veel mensen zonder enig diploma zelfs in de Tweede Kamer. Toch heeft het aanzien.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:08 schreef Sked het volgende:
Elke idioot die niks anders kan wordt politicus
Doe even niet dit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien kan Melkert alsnog een carrièreswitch maken. Kan hij leuk de Avondetappe gaan presenteren. Ad Zoetemelkert.
superniger vindt dit leukquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien kan Melkert alsnog een carrièreswitch maken. Kan hij leuk de Avondetappe gaan presenteren. Ad Zoetemelkert.
Watte?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Zegt ze trouwens soms Kitters! in de show? Dat is wel haar Whatsapp-status namelijk maar ik zie op Google alleen dat dat kittens betekent?
geef mij maar coca cola lifequote:Op woensdag 17 juni 2015 23:11 schreef Grunge. het volgende:
Allemaal lekkere biertjes weer op tafel.
Idd wat triestquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Die reacties op Twitter over Melkert
"Elke keer als Melkert zie, denk ik: moordenaar"x 1.000
Worden de SM-geruchten al opgerakeld?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Die reacties op Twitter over Melkert
"Elke keer als Melkert zie, denk ik: moordenaar"x 1.000
In Whatsapp heeft ze de status 'Kitters!', maar ik begrijp niet precies wat ze ermee bedoelt. Het kitten van dingen in je woning, kittens, of wat? Dacht dat het anders een catchphrase kon zijn maar ik kijk haar show nooit.quote:
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
In Whatsapp heeft ze de status 'Kitters!', maar ik begrijp niet precies wat ze ermee bedoelt. Het kitten van dingen in je woning, kittens, of wat? Dacht dat het anders een catchphrase kon zijn maar ik kijk haar show nooit.
Cola is slecht voor je tandjes. Dus ik drink bier.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef Grunge. het volgende:
Serieus, jullie drinken liever cola dan bier?
ok
ja enquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef Grunge. het volgende:
ok
Zal wel een bijnaampje voor haar zijn, afgeleid van kitten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
In Whatsapp heeft ze de status 'Kitters!', maar ik begrijp niet precies wat ze ermee bedoelt. Het kitten van dingen in je woning, kittens, of wat? Dacht dat het anders een catchphrase kon zijn maar ik kijk haar show nooit.
Hangt ervan af wat voor bier. Ik drink liever cola dan een standaard-pilsje.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef Grunge. het volgende:
ok
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
als je weet wat gewoon bier met je lichaam doet dan neem je je tanden wel voor liefquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Cola is slecht voor je tandjes. Dus ik drink bier.
Ja, terwijl ik met een muts op zit, binnen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:12 schreef Grunge. het volgende:
ok
Die Van Egmond wint altijd toch? Schrijft hij ook nog goed dan? Want ik had eigenlijk eerder verwacht dat zijn boeken gewoon goed verkochten. Vandaar ook al die publieksprijzen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik gok zo dat het boek over Kieft heeft gewonnen. Kieft zit er zelf namelijk bij...
True.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens niet te oud zijn.
En Peter R de Vries.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
De tafelheer van DWDD zit er, een vaak geziene gast van Voetbal International... het is eigenlijk nu alleen nog wachten op het moment dat Jeroen Pauw of Tijs van den Brink binnenloopt.
Kwam Tijs van de Brink maar binnenlopen ja... mis 'm.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
De tafelheer van DWDD zit er, een vaak geziene gast van Voetbal International... het is eigenlijk nu alleen nog wachten op het moment dat Jeroen Pauw of Tijs van den Brink binnenloopt.
Ik hoop meer op Halina Reijnquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Hmm... las zelfs dat er spelfouten in stonden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Met alle respect, maar dat boekje Kieft stelt niet heel veel voor
Precies dit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:20 schreef marcodej het volgende:
Wat een smerige naaistreek is dit. Vuile klootzak.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:20 schreef gosschalks het volgende:
Doe maar een pijl met het bordje "England" richting België
Valt me mee dat je niet bent ingedutquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:20 schreef Karina het volgende:
Oh Kieft had gewonnen. Ik zat niet meer op te letten eigenlijk.
corriequote:Op woensdag 17 juni 2015 23:20 schreef Karina het volgende:
Oh Kieft had gewonnen. Ik zat niet meer op te letten eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |