Geniaal filmpje jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:51 schreef KingRoland het volgende:
ondertussen... Pax, Johannes en ik steunen dit
Er kijken ook mensen naar sbs6, wat is je punt?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Negatieve reacties op Caro in 3... 2... - oh, wacht, ze staan er al.
Voorlopig is dit één van de best scorende Nederlandse artiesten in het buitenland. Probeer maar eens met je album op #1 te komen in Engeland.
Wist je dat de Toppers volle zalen trekken?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Negatieve reacties op Caro in 3... 2... - oh, wacht, ze staan er al.
Voorlopig is dit één van de best scorende Nederlandse artiesten in het buitenland. Probeer maar eens met je album op #1 te komen in Engeland.
Hitler trok ook volle zalenquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wist je dat de Toppers volle zalen trekken?
Ik zie haar liever van een afstandjequote:Op woensdag 17 juni 2015 23:58 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een heel leuk meisje en het schijnt een topartiest te zijn, maar ik vind het vreselijk.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Probeer maar eens volle zalen te trekken in Duitsland.
Bij gebrek aan passende Pauw-vervanging op NPO 1quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:17 schreef Webschip het volgende:
Zijn er nog mensen die naar deze show kijken?
quote:VANAVOND IN JINEK:
Peter Plasman en Yme Drost
Over de vrijspraak van ex-neuroloog Jansen Steur.![]()
![]()
![]()
![]()
Albert Verlinde
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is sinds 1 maart de machtigste musicalman van Nederland. Zijn bedrijf ging samen met Stage Entertainment Nederland, waar hij algemeen directeur van werd. En vandaag was zijn eerste perspresentatie van de musical The Bodyguard (die naar Nederland komt) op Schiphol-Oost!
Stefan Timmermans
De IJsberentweeling die in december in Blijdorp werd geboren, bestaat uit een mannetje en een vrouwtje. Het geslacht bepalen was een lastige klus. Verzorger Stefan Timmermans legt uit hoe hij dit deed.
Armand en Dave von Raven (The Kik)
Sjonge jonge, dit is toch geen actueel journalistiek programma meer te noemen. Heeft ze een eigen show, maakt ze er een mix van Shownieuws en Hart van Nederland vanquote:
Dat is ook wel aardig actueel inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:24 schreef Ingolstadt het volgende:
Ook nooit een econoom die Griekenland ff uitlegt
Humberto pretendeert ook niet echt om een wat serieuzere talkshow te zijn. Misschien in het begin nog wel maar het is nu een wat luchtigere show geworden met af en toe wel wat serieuze onderwerpen die niet echt actueel zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:02 schreef bascross het volgende:
Dat doet Humberto ook, er zitten bijna nooit relevante en/of interessante gasten.
Ja hequote:Op donderdag 18 juni 2015 19:48 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat is ook wel aardig actueel inderdaad.
Daar heb je gelijk in, maar in het begin werd Humberto echt als dé concurrent gezien voor Pauw en Witteman. Tegenwoordig lijkt het meer op RTL Boulevard met live gasten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Humberto pretendeert ook niet echt om een wat serieuzere talkshow te zijn. Misschien in het begin nog wel maar het is nu een wat luchtigere show geworden met af en toe wel wat serieuze onderwerpen die niet echt actueel zijn.
Jinek is een beetje vleesch noch visch.
Pauw en Witteman, Knevel en Vd Brink, dat waren nog eens topshows.quote:
Denk dat ze hebben ingezien dat een andere weg inslaan beter is. En dat is wel gelukt, hij trekt best veel kijkers. En hij heeft goede gasten en met goed noem ik 'bekende' niet van die b-artiesten meestal.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:00 schreef bascross het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar in het begin werd Humberto echt als dé concurrent gezien voor Pauw en Witteman. Tegenwoordig lijkt het meer op RTL Boulevard met live gasten.
De goed ouwe tijdquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar in het begin werd Humberto echt als dé concurrent gezien voor Pauw en Witteman. Tegenwoordig lijkt het meer op RTL Boulevard met live gasten.
[..]
Pauw en Witteman, Knevel en Vd Brink, dat waren nog eens topshows.
Zeker, qua kijkcijfers draait het prima. Ik vind het alleen jammer dat er momenteel geen fatsoenlijke talkshow is met actuele gasten, zoals Pauw en Witteman/Knevel en Vd Brink wel vaak hadden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat ze hebben ingezien dat een andere weg inslaan beter is. En dat is wel gelukt, hij trekt best veel kijkers. En hij heeft goede gasten en met goed noem ik 'bekende' niet van die b-artiesten meestal.
Ja vind ik ook wel. Merk je ook aan bijvoorbeeld dit topic, het is stiller en mensen zeiken alleen maar omdat het gewoon slecht is.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:06 schreef bascross het volgende:
[..]
Zeker, qua kijkcijfers draait het prima. Ik vind het alleen jammer dat er momenteel geen fatsoenlijke talkshow is met actuele gasten, zoals Pauw en Witteman/Knevel en Vd Brink wel vaak hadden.
En ook dat zaten we helemaal af te zagen in de live-topic's.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:00 schreef bascross het volgende:
Pauw en Witteman, Knevel en Vd Brink, dat waren nog eens topshows.
En terecht.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:58 schreef OProg het volgende:
[..]
En ook dat zaten we helemaal af te zagen in de live-topic's.
Alleen als je er aan terug denkt lijkt het allemaal zo mooi. Ofzo.quote:
Vroeger was het minder kut, achteraf gezien.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Alleen als je er aan terug denkt lijkt het allemaal zo mooi. Ofzo.
Die leadzanger is zo irritantquote:
Kees is voortgekomen uit incestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |