In je achterhoofd weten dat je vrienden je zullen uitlachen als je nog een vriendin krijgt onder de 20quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:32 schreef dimmak het volgende:
Dat mijn vrienden een leeftijdsgenoten me raar aankijken als ik een chick van een jaar of 18 hossel.
Dan had je maar altijd hetzelfde tempo en regelmaat moeten volhouden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
Aan het feit dat ik van een stevige drinksessie 48 uur moet bijkomen ipv 12 uur
Voor mijn 20e nooit 2 dagen kater gehad altijd zelfde dag of volgende dag weer steady ready zelfs na stevig comazuipen.
Hoe anders is dat nu..
Dit, en overall dat mn lichaam slechter tegen van alles kan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
Voor mijn 20e nooit 2 dagen kater gehad altijd zelfde dag of volgende dag weer steady ready zelfs na stevig comazuipen.
Hoe anders is dat nu..
Dit ook trouwens.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Dat heel veel van mijn leeftijdsgenoten en vrienden getrouwd zijn, een koophuis en kinderen hebben
Was vorige week wat oude foto's aan het bekijken (nou ja "oud", 2007 ofzo) en zag dat mijn haargrens op mijn voorhoofd steeds hoger wordt. Begin ook last te krijgen van haaruitval.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:56 schreef quinoahipster het volgende:
Dat ik (een beetje he) kaal en grijs begin te worden
Ik zie op Facebook telkens oude jeugdvriendinnetjes die al 1 of meerdere kinderen hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Dat heel veel van mijn leeftijdsgenoten getrouwd zijn, een koophuis en kinderen hebben
Dit in combinatie met merken dat ik lichamelijk veel minder kan hebben dan pakweg 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Dat heel veel van mijn leeftijdsgenoten getrouwd zijn, een koophuis en kinderen hebben
Dit heb ik ook. Zeker hahaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:18 schreef Trebo het volgende:
Dat ik van 2x 45 minuten voetbal, 5 dagen nodig heb om te herstellen
misschien moest je dan vroeger niet zo kankerveel drinken, dan was je lichaam nu niet zo verzwaktquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
Hoe anders is dat nu..
Dat valt bij mij nog wel mee volgens mij. Ook qua drankquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dit in combinatie met merken dat ik lichamelijk veel minder kan hebben
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:41 schreef AbFab_Darling het volgende:
Sjans hebben van 18-jarigen, omdat ze ouder wel interessant vinden
Dit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
Hoe anders is dat nu..
Ik zou het wel heel fijn vinden als ik 18-jarige vrouwen achter me aan zou krijgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:41 schreef AbFab_Darling het volgende:
Sjans hebben van 18-jarigen, omdat ze ouder wel interessant vinden
Ik vergeet met regelmaat mijn fiets als ik naar de supermarkt ben geweest. Dan kom ik thuis en denk "waar is mijn fiets". Oh ja, die staat nog voor de supermarkt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:21 schreef W.White het volgende:
M'n pincode vergeten bij het tankstation
Ik moest m'n vrouw bellen. Toen ze me de pincode doorgaf, dacht ik meteen "Oh, ja. Ik gebruik de pincode bijna dagelijks. Hoe kan ik dat nu vergeten?"
En dat veel vroegere "vriendinnetjes" wel erg lelijk opgedroogd verrimpeld zijn .....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Word je daar geiler van?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:34 schreef Maanvis het volgende:
Aan het feit dat ik nu wel eens sex heb en dan denk 'toen ik 21 was werd zij net 12'
Als Maanvis 22 jaar oud is zou het wel wat bezwaarlijk zijn jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:46 schreef SkinnyJeans het volgende:
[..]
Word je daar geiler van?
Als het antwoord ja is heb ik slecht nieuws voor je.
Ja ook zoiets. Hier gaat iedereen samenwonen of ze wonen net samen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Ik heb dus ook jarenlang naar mijn inhammen zitten kijken, maar sinds een half jaar ofzo heb ik door dat ik niet zozeer inhammen krijg maar dat gewoon ALLES bovenop gewoon dunner wordtquote:
Ik moet eens in de 2 weken mijn doucheputje schoonmaken omdat het vol ligt met haren. Harde struggles.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:27 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik heb dus ook jarenlang naar mijn inhammen zitten kijken, maar sinds een half jaar ofzo heb ik door dat ik niet zozeer inhammen krijg maar dat gewoon ALLES bovenop gewoon dunner wordt
Was ik maar weer 26
Eigenlijk vind ik het niet zo erg. Er is helemaal niets ergs aan ouder worden. Dat gedoe er altijd omheen. Onzin.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:27 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik heb dus ook jarenlang naar mijn inhammen zitten kijken, maar sinds een half jaar ofzo heb ik door dat ik niet zozeer inhammen krijg maar dat gewoon ALLES bovenop gewoon dunner wordt
Was ik maar weer 26
Ik vind het echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 00:29 schreef Uitgebloed het volgende:
Eigenlijk vind ik het niet zo erg. Er is helemaal niets ergs aan ouder worden.
Dat dus...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Ditquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:32 schreef Aiciu het volgende:
Dat ik niet meer moeiteloos de hele nacht kan wakker blijven als ik dat een keer wil, maar ik mij daar helemaal op moet voorbereiden
dat dus en ook minder zin in lang uitgaaan tot weer licht wordquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
Hoe anders is dat nu..
Wat wel weer leuk is om er bij te vertellen dat je toen nog ook nog met 16/17 jaar een biertje kon drinken in de kroeg....quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:57 schreef raptorix het volgende:
Dat somige van mijn jongere collega's niet hebben meegemaakt dat er geen internet was.
14quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:09 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat wel weer leuk is om er bij te vertellen dat je toen nog ook nog met 16/17 jaar een biertje kon drinken in de kroeg....
en ik dacht hierbij: "Wat leuk, ze is eindelijk oud genoeg om LSD te gebruiken"quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:25 schreef Buurpoes het volgende:
Dat ik de kleuren in het bos zo mooi begin te vinden. Of de bloemen in de berm.
Dit komt hier ook al bekend voor.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:32 schreef Aiciu het volgende:
Dat ik niet meer moeiteloos de hele nacht kan wakker blijven als ik dat een keer wil, maar ik mij daar helemaal op moet voorbereiden
quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en ik dacht hierbij: "Wat leuk, ze is eindelijk oud genoeg om LSD te gebruiken"
nu is dat een compliment hequote:Op donderdag 18 juni 2015 14:17 schreef Masch1980 het volgende:
Aan heel veel dingen. Laatst stond ik ergens aan de bar, bestel en krijg een biertje. Daarna komt er een gast naast mij staan, besteld een biertje en moet z'n ID laten zien. Ik vraag semigrappig; " en ik dan?". Die barman kijkt even en zegt alleen 'tjah....'![]()
Dit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:32 schreef Aiciu het volgende:
Gek genoeg heb ik daar steeds minder last van.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:48 schreef Sansa het volgende:
Inderdaad stappen.. op zondag morgen schudde je een keer met je kop en dan kon je er weer tegenaan. Nu heb ik zeker 3 dagen last.
En minder stressgevoelig.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik daar steeds minder last van.
Ik word wel minder onverstandig merk ik
Dat had ik sowieso al niet zo snel, maar ik maak me niet snel meer druk nee.quote:
Babyfacequote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:14 schreef MrStock het volgende:
Waar ik eerst de 'noodzaak' had om elk weekend 2x uit te gaan en ten koste van alles, ga ik nu alleen uit als de planning makkelijk gaat. Geen zin om urenlang rond te appen/bellen, we gaan of we gaan niet...
Werd dit jaar echter nog wel geweigerd in de kroeg omdat ze dachten dat ik niet 18 wasBen 28
Precies hetzelfde gezicht als foto van mijn rijbewijs... papieren rijbewijs...quote:
Die heb ik sinds 2 jaar wel in het plastic.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:18 schreef MrStock het volgende:
[..]
Precies hetzelfde gezicht als foto van mijn rijbewijs... papieren rijbewijs...
Dit ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
Hoe anders is dat nu..
Heb eerder het idee dat ik er beter tegen kanquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:27 schreef MartinBosma het volgende:
Dat de katers langer duren. Geen pretje tegenwoordig meer.
Bavaria 0.0?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb eerder het idee dat ik er beter tegen kan
Nu drink ik wel alleen 1 merk bier, dat helpt ook.....
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef Koettie het volgende:
Ik ging naar de Ikea en het is niet eens in m'n hoofd opgekomen om honderd nutteloze potloden mee te nemen.
cheer up mate!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik merk lichamelijk nog niet zo veel op inhammen na, maar ik ben dan ook maar 25 en goed in vorm. Ik heb wel veel last van ernstig nostalgische gevoelens nu ik weer in de omgeving woon waar ik opgegroeid ben. Ik leef nu in een beroerde tijd (of doen we dat allemaal?)
Als ik over de brug rijd zie ik mezelf als 16 jarige met m'n schakelbrommer aan het strandje zitten. Even verderop zie ik mezelf als verse 18 jarige met m'n eigen auto voor de eerste keer rondrijden. Ik zie mensen rondlopen die ik me herinner als jeugdige mafkezen die nu een burgerlullenbestaan hebben. Ik heb spijt van veel keuzes die ik heb gemaakt, maar die door die keuzes ben ik wel geworden wie ik ben (en daar ben ik dan wel weer trost op, als persoon) 2 van mijn maten krijgen kinderen, vrij vroeg, ongepland.. dat wel, maar het drukt me erg hard met de neus op de feiten.
Ik verlang gewoon ernstig terug naar de onbezorgde tijd. Om 3 uur een sms de deur uit doen ''wie chillen'' om een uur later met je maatjes ergens te hangen. Niet dat ik de hele tijd loop te tobben dat ik de verkeerde keuzes heb gemaakt, dat ik nu richting de 30 begin te lopen en het vrije leventje eigenlijk al een hele tijd voorbij is. Het leven stoomt maar door en ik heb het gevoel dat ik het niet bij kan houden. Toen ik 16 was dacht ik ''Ha! Over 10 jaar ben ik pas 26!'' Nu denk ik ''godverdomme, over 10 jaar ben ik 35'' Tevens besef ik me hoe teringsnel die tijd is gegaan. Het voelt als de dag van gisteren dat ik dat allemaal deed.
Eerlijk is eerlijk, leuk de technologische vooruitgang en zulks maar ik vind de hele maatschappij en levenswijze anno 2015 een door en door verrotte versie van wat we 10 jaar geleden hadden.. en ik weet dat ik als een oude lul klink door dat zo te zeggen.
Verschrikkelijk idd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:29 schreef MrStock het volgende:
Dat mensen tegenwoordig niet meer zonder telefoon uit kunnen gaan. Toen ik begon tot ongeveer mijn 20e-22e was niemand met zijn foon bezig tijdens het uitgaan. Dat mis ik wel echt. Heeft niks met nostalgie te maken of wat dan ook. Maar ik merk dat vooral mensen van mijn leeftijd nog goed zonder foon kunnen tijdens het uitgaan, die jongeren niet.
Bier zeg ik toch, geen priklimonade.....quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:27 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Bavaria 0.0?
Nee sorry...
Inderdaad kun je slechter tegen als je ouder wordt. Stappen kun je ook wel vergeten en op tijd naar bed in de werkweek.
Dat ligt echt aan jezelf hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:29 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Als je nek vaker stijf dan je lul.
Precies, Op een gegeven moment denk je "wat doe ik hier eigenlijk. Waarom was ik zo dom om hier ooit te komen?"quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:35 schreef LookAtMe het volgende:
Uitgaan bij plekken waar ik vroeger heen ging is nu geen zak meer aan.
Ja,maar wel van anderen...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:37 schreef hans1985 het volgende:
behoefte aan kinderen. Vond ze verschrikkelijk, die jengelende rot kids. maar tegenwoordig schattig
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:59 schreef Jaimy-Lynn het volgende:
Jezelf erop betrappen dat je zegt "De jeugd van tegenwoordig" :p
1997 zelfs alquote:
De nodige mensen van na 2000 zijn al aan het seksen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat mensen geboren in deze eeuw al kunnen lezen en schrijven, wtf.
Ja idd, nog erger.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De nodige mensen van na 2000 zijn al aan het seksen.
Hoe oud of jong ben je dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:50 schreef Eleiko het volgende:
Dat vrouwen van midden-twintig me steeds minder zien staan.
Haha ja, zag laatst een foto van het eerste seizoen friends, vond het toen wel apart, volwassen mensen die vrienden zijn en samen wonen.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Aan dat ik vroeger televisie keek en de jonge acteurs zo veel groter en volwassener leken vergeleken met mezelf. En als ik nu hetzelfde programma terugkijkt lijken ze helemaal niet zo oud of zelfs broekies.
En altijd denken dat je die ochtend wel ergens anders wakker zou worden, terwijl dat maar enkele keren per jaar gebeurdequote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:02 schreef Anti-P het volgende:
"Vroeger" was ik altijd bang dat ik iets zou missen als mijn vrienden uit gingen, ik wilde altijd en overal bij zijn. Nu kan ik wel lekker genieten van een weekendje even niks doen, daar waar ik dit vroeger zag als een saai en kut weekend. Nu probeer wissel ik dit een beetje om en vind ik dat een heerlijke balans.
Haha ja, zo standaard altijd. Ik bleef sowieso vaak bij vrienden crashen, die woonden allemaal dichter bij de stad. Scheelde mij weer 20 min fietsenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:06 schreef JDx het volgende:
[..]
En altijd denken dat je die ochtend wel ergens anders wakker zou worden, terwijl dat maar enkele keren per jaar gebeurde
En dat was dan de helft van de keren kwijlend bij een vriend op de bank, waar je nog een afterparty had proberen te houden met 2 chicks die na 30 minuten al weg waren omdat je beide kapot dronken was.
Hmmm, mis het toch opeens wel
Gewoon nooit U zeggen, zo'n onzin.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:20 schreef Makoto het volgende:
Dat ik niet meer zo goed weet tegen wie ik nou jij of u moet zeggen
Verschil in opvoeding denk ik, heb ik meegekregen vanuit huis.quote:
Zou kunnen, had wel klasgenoten die het zelfs zeiden tegen hun opa en oma.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Verschil in opvoeding denk ik, heb ik meegekregen vanuit huis.
Ik zeg het ook altijd tegen mijn ouders, en tuurlijk ook tegen mijn opa en oma. Ik weet niet beter.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Zou kunnen, had wel klasgenoten die het zelfs zeiden tegen hun opa en oma.
Ik vind het onzin, iedereen is gelijk.
Sja alcohol tolerantie wordt lager, toen stond je elk weekend nog te hijsen en af en toe nog tussendoor.quote:Op woensdag 24 juni 2015 01:50 schreef Henno het volgende:
Al dronken aan de toog staan van de hoeveelheid waar je op je 17e net een beetje aangeschoten van zou zijn, vooral dat eigenlijk. Ik ben nu al bijna dubbel zo oud, maar ik was paar maanden terug nog om mijn legitimatie gevraagd bij het afrekenen van een sixpack bier, dus blijkbaar zit het met m'n babyface wel goed
Zeker niet elk weekend meer nee, en als je dan wel eens gaat zuipen voel je m ook goed de volgende dagquote:Op woensdag 24 juni 2015 02:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja alcohol tolerantie wordt lager, toen stond je elk weekend nog te hijsen en af en toe nog tussendoor.
Nu zal dat wel een stuk minder zijn, en dan valt het ineens tegen,
En nu een dame en kinders zeker?quote:Op woensdag 24 juni 2015 02:50 schreef Henno het volgende:
[..]
Zeker niet elk weekend meer nee, en als je dan wel eens gaat zuipen voel je m ook goed de volgende dagSoms zou ik nog wel eens weer een dag scholier/student willen zijn zonder grote verantwoordelijkheden op de schouders, gewoon chillen en bier tanken. Aan de andere kant had ik toen nooit geld en geen eigen huis
Dit dus.quote:Op woensdag 24 juni 2015 02:50 schreef Henno het volgende:
[..]
Zeker niet elk weekend meer nee, en als je dan wel eens gaat zuipen voel je m ook goed de volgende dagSoms zou ik nog wel eens weer een dag scholier/student willen zijn zonder grote verantwoordelijkheden op de schouders, gewoon chillen en bier tanken. Aan de andere kant had ik toen nooit geld en geen eigen huis
Ik deed laatst fun x afzetten omdat de muziek te hevig was. Switch naar radio 2 gemaakt.quote:
Kan je nu toch ook gewoon doen? Die zogenaamde verantwoordelijkheden zitten gewoon in je hoofd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 02:50 schreef Henno het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele goeiequote:Op woensdag 24 juni 2015 04:37 schreef Gary_Oak het volgende:
Dat ik geen plakje worst meer krijg bij de slager.
Krijg ik nog steeds hoor maar moet er nu gewoon om vragen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:37 schreef Gary_Oak het volgende:
Dat ik geen plakje worst meer krijg bij de slager.
Dat brugklassers tegenwoordig überhaupt een telefoon hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:05 schreef ElProf het volgende:
Aan brugklassers die continue zitten te appen en 10.000 berichten per dag versturen zoals ik dat ooit ook deed. Nu is dat veel minder.
Hadden wij ook gewoon, in 2002quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:49 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat brugklassers tegenwoordig überhaupt een telefoon hebben.
Ja inderdaad. Was (en is) wel handig ook als je een heel eind van en naar school moest fietsen. Voor als er wat gebeurde.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hadden wij ook gewoon, in 2002
Echt kut vind ik dat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Als kinderen "u" tegen je zeggen ... Een hele mooie beleefde manier om te zeggen dat je oud wordt!
Right in the feelsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
Pokémon is niet meer de leukste serie ooit
Nu voel ik me oud.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hadden wij ook gewoon, in 2002
nou dit iddquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:49 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat brugklassers tegenwoordig überhaupt een telefoon hebben.
SPOILER: hoe een telefooncel er uit zag in mijn jeugd ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou dit idd
wij hadden standaard een kwartje op zak zodat je - als er echt iets was - in een telefooncel kon bellen naar wie dan ook want je wist standaard van minimaal 10 mensen het telefoonnummer uit je hoofd.
Voor de jongeren onder ons:Ik heb nog jaren alle telefooncellen afgestruind op zoek naar lege telefoonkaarten, die spaarde ik.SPOILER: hoe een telefooncel er uit zag in mijn jeugd ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
dat was een hele revolutie toen, die telefoonkaartenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb nog jaren alle telefooncellen afgestruind op zoek naar lege telefoonkaarten, die spaarde ik.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou dit idd
wij hadden standaard een kwartje op zak zodat je - als er echt iets was - in een telefooncel kon bellen naar wie dan ook want je wist standaard van minimaal 10 mensen het telefoonnummer uit je hoofd.
Voor de jongeren onder ons:Ik kon net het telefoonnummer van thuis onthouden.SPOILER: hoe een telefooncel er uit zag in mijn jeugd ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het maar onhandige dingen. Wilde je gaan bellen, moest je eerst zo'n kaart van 5 gulden kopen. Of hopen dat je genoeg op je kaart had staan. Muntjes kon je tenniste telkens bijgooien.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat was een hele revolutie toen, die telefoonkaartenROBODEMONS..................|:(
Heb ik ook altijd op staan in de auto. Krijg ik vaak commentaar op van mn vriendin.quote:
SPOILER: Je merkt pas echt dat je oud bent als...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Dit ja... en dat mensen uit je vriendenkring kinderen krijgen en die irritante kutkoters meenemen naar je verjaardagsfeest.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kom nu regelmatig chicks (van mijn eigen leeftijd) tegen die al drie kinderen hebben.
[ Bericht 3% gewijzigd door Fopje op 27-06-2015 18:06:57 ]
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:14 schreef ulq het volgende:
Inderdaad dat mensen me soms als 'meneer' aanspreken.
Terwijl ik 20 jaar oud ben
Daar werd op mijn 15de al een drama van gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
-Dat je raar wordt aangekeken als je zegt dat je nog nooit een meisje gezoend heb.
En ik ben pas 21.
Jij bent gewoon niet hip meerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:47 schreef sp3c het volgende:
mensen moeten niet meer lachen om mijn 'allo 'allo refererende grappen en grollen
herhalen ze dat niet meer ofzo
Dit. Vooral het enorme brak zijn na een flink avondje stappen. Misschien dat ik ook wel wat meer drink dan een aantal jaren geleden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat ik ongeveer 4 dagen nodig heb om een beetje bij te komen van een festival zoals afgelopen zaterdag FreeFestival
Was wel het 4de festival in 5 weken tijd
Een trollkloon die eens niet de verwende student uithangt, maar een 50 jarige die weer is begonnen met roken. Creatief? Ja. Grappig? Nee.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 07:09 schreef KerP het volgende:
Als je ouder wordt, wordt je wijzer.
Daarom ben ik weer begonnen met roken.
ERGERTquote:Op zondag 12 juli 2015 00:01 schreef DrSnuggle het volgende:
Dat je je irriteert aan het kinderachtige gedrag van je 5 jaar jongere vrienden
Das niet goed hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 14:15 schreef Barwara het volgende:
Vaker denken aan de dood![]()
Grijze haren, huid wordt droger, rimpels.
Ja dit hele verhaal.. Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alcohol: de tolerantie is lager, na een zwaar feestje komt het voor dat ik de volgende dag ondanks 10+ uur in bed liggen nog lichtelijk onder invloed ben als ik wakker wordt, 2 dagen achter elkaar goed feesten zit er eigenlijk al niet meer in, laat staan meer.
Mentaal: stuk minder scherp dan 10 jaar geleden. Wat toen in een oogopslag ging vergt nu inspanning en concentratie.
Fysiek: vet, dat komt sneller en gaat veel langzamer weer weg. Pijntjes, niet permanent maar de gewrichten kunnen minder hebben en hebben tijd nodig om te herstellen van zware of ongebruikelijke inspanningen. Blauwe plekken, schrammetjes etc genezen merkbaar langzamer.
En die kinderen gaan al naar de brugklas. Terwijl je de ouders kent van de basisschool.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:24 schreef Rodulf het volgende:
Als ik gel in mijn haar doe valt mijn haar zo:
[ afbeelding ]
Kwam van de week een kind met zijn vader tegen op straat. Begint dat kind tegen zijn vader: "Papa kijk, volgens mij is dat een hele gevaarlijke meneer".
Gel in mijn haar is eigenlijk een gewoonte geworden, ik ga de deur niet uit voordat er gel in mijn haar zit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
doe dan ook géén gel in je haar man, ziet er niet uit
ah.... da's niet fijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:48 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Gel in mijn haar is eigenlijk een gewoonte geworden, ik ga de deur niet uit voordat er gel in mijn haar zit.Niet veel ofzo, ik gooi er 1 klodder in, doe mijn haar naar achter en het valt gelijk in zo'n scheve scheiding.
Ik begin sinds 2 jaar last te krijgen van allerlei vervelende kwaaltjes. Huidaandoeningen, eczeem, slechtere conditie en korsten op mijn hoofd. Van de dermatoloog heb ik speciaal (sterk) spul gekregen wat ik 2x per dag in mijn haar moet doen. Vroeger had ik zeer dik haar maar nu beginnen er zelfs kale plekken op mijn hoofd te ontstaan.
Want die zijn 101 jaar?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:49 schreef YuckFou het volgende:
Dat de mensen om me heen me niet meer bij kunnen houden
27 is wat laat om nog aan je scriptie te werken misschien (maar ook weer niet zó uitzonderlijk) maar om met 3 kinderen op de bank te zitten is het wel wat vroeg voor een hoger opgeleide vrouw. Die gaan doorgaans toch nog wel een paar jaartjes werken voordat er geworpen wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:57 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Aan het feit dat toen ik zelf begon met studeren ik een keer een chick van 27 zoende in de club die aangaf nog met haar scriptie bezig te zijn, en ik bij het horen van haar leeftijd echt dacht ''WTF chick, moet jij niet met drie kinderen en een man nu op de bank TV kijken ofzo in plaats van hier nog staan?'', terwijl ik zelf over een maandje 26 word en ook nog bezig ben met mijn scriptie
Ja ok das waar, maar ik bedoel meer : voor mij was iemand van 27 echt heel oud, terwijl ik nu zelf over een jaartje 27 word, en ik voel mezelf eigenlijk niet echt anders / ouder dan toen ik dat zelf dacht op mijn destijds 21e..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
27 is wat laat om nog aan je scriptie te werken misschien (maar ook weer niet zó uitzonderlijk) maar om met 3 kinderen op de bank te zitten is het wel wat vroeg voor een hoger opgeleide vrouw. Die gaan doorgaans toch nog wel een paar jaartjes werken voordat er geworpen wordt.
Nope, uitgeblust, ingekakt, burgerlijk, rustig aan enz. enz. terwijl ik nog net zo hard doorknal als 20 jaar terugquote:
Doe je goed dan...quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:43 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nope, uitgeblust, ingekakt, burgerlijk, rustig aan enz. enz. terwijl ik nog net zo hard doorknal als 20 jaar terug
quote:
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Geen behoefte meer hebben aan van die uitgesproken kledingstijlen (super wijde spijkerbroeken, wijde (band)shirts...).
Op een gegeven moment moet je toch toegeven dat het je vooral tegenwerkt.
Een gevalletje "Pa en ma hadden gelijk."
Inderdaad heel herkenbaar.quote:
dit ja en sneller misselijk in achtbanen, op boten ectquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:09 schreef dimmak het volgende:
Mijn maag is trouwens ook niet meer zo sterk. Vroeger dronk ik liters shots in een weekend. Van zoete rommel tot tequilla. Van de procenten heb ik geel last, maar ik moet nu echt meteen kotsen.(Dit geldt ook voor het zien van gore dingen, stank, enzovoort)
Klinkt bijna agressief, bij ouder worden denk ik eerder aan meer geduld, berusting, je niet op laten naaien.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:24 schreef niels0 het volgende:
Minder geduld met mensen. Als ik ook maar het gevoel krijg dat ik word besodemieterd spoel ik ze door.
Ken het gevoel. Net klaar met mijn opleiding. Ben 27 nu. Terwijl andere uit mijn klas rond de 23 zijn. Mja, werken kan de rest van je leven nog.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:10 schreef megamandy het volgende:
Dan voel ik mij soms wel kut dat ik nu pas naar het 3e jaar van mijn opleiding gaMaar tegelijkertijd ben ik blij dat ik nu nog niet "echt" werk, zo voelen die drie jaar hiervoor ook niet terwijl het wel handig is voor mij cv.
Ik laat me niet opnaaien, ik spuug mensen sneller uit. Dat is iets anders.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:52 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Klinkt bijna agressief, bij ouder worden denk ik eerder aan meer geduld, berusting, je niet op laten naaien.
Dat laatste heb ik inderdaad ook vaakquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:18 schreef Nero22 het volgende:
Vrienden die een huis kopen, en een ander maatje dat ondertussen verloofd is...
Niet dat ik me in die situatie wil zien, ik ben ook "pas" 23. En ook dat geloof ik zelfs niet. Als mensen vragen hoe oud ik ben, moet ik soms toch echt effe denken.
Huh, ik heb dat pas gehad achterin de 20. Toen ik (en zij) 28 waren begon dat een beetje. Sorry hoor, maar begin 20 is dat soort shit echt te vroeg wat mij betreftquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:18 schreef Nero22 het volgende:
Vrienden die een huis kopen, en een ander maatje dat ondertussen verloofd is...
Niet dat ik me in die situatie wil zien, ik ben ook "pas" 23. En ook dat geloof ik zelfs niet. Als mensen vragen hoe oud ik ben, moet ik soms toch echt effe denken.
Ik zie een verband met opleidingsniveau.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Huh, ik heb dat pas gehad achterin de 20. Toen ik (en zij) 28 waren begon dat een beetje. Sorry hoor, maar begin 20 is dat soort shit echt te vroeg wat mij betreft. Dus ik snap dat je je oud voelt, maarja wie ben ik.
Ik had met 22 ook al mijn huisje gekocht niks mis mee johquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Huh, ik heb dat pas gehad achterin de 20. Toen ik (en zij) 28 waren begon dat een beetje. Sorry hoor, maar begin 20 is dat soort shit echt te vroeg wat mij betreft. Dus ik snap dat je je oud voelt, maarja wie ben ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |