In je achterhoofd weten dat je vrienden je zullen uitlachen als je nog een vriendin krijgt onder de 20quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:32 schreef dimmak het volgende:
Dat mijn vrienden een leeftijdsgenoten me raar aankijken als ik een chick van een jaar of 18 hossel.
Dan had je maar altijd hetzelfde tempo en regelmaat moeten volhouden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
Aan het feit dat ik van een stevige drinksessie 48 uur moet bijkomen ipv 12 uur
Voor mijn 20e nooit 2 dagen kater gehad altijd zelfde dag of volgende dag weer steady ready zelfs na stevig comazuipen.
Hoe anders is dat nu..
Dit, en overall dat mn lichaam slechter tegen van alles kan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
Voor mijn 20e nooit 2 dagen kater gehad altijd zelfde dag of volgende dag weer steady ready zelfs na stevig comazuipen.
Hoe anders is dat nu..
Dit ook trouwens.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Dat heel veel van mijn leeftijdsgenoten en vrienden getrouwd zijn, een koophuis en kinderen hebben
Was vorige week wat oude foto's aan het bekijken (nou ja "oud", 2007 ofzo) en zag dat mijn haargrens op mijn voorhoofd steeds hoger wordt. Begin ook last te krijgen van haaruitval.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:56 schreef quinoahipster het volgende:
Dat ik (een beetje he) kaal en grijs begin te worden
Ik zie op Facebook telkens oude jeugdvriendinnetjes die al 1 of meerdere kinderen hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Dat heel veel van mijn leeftijdsgenoten getrouwd zijn, een koophuis en kinderen hebben
Dit in combinatie met merken dat ik lichamelijk veel minder kan hebben dan pakweg 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Dat heel veel van mijn leeftijdsgenoten getrouwd zijn, een koophuis en kinderen hebben
Dit heb ik ook. Zeker hahaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:18 schreef Trebo het volgende:
Dat ik van 2x 45 minuten voetbal, 5 dagen nodig heb om te herstellen
misschien moest je dan vroeger niet zo kankerveel drinken, dan was je lichaam nu niet zo verzwaktquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
Hoe anders is dat nu..
Dat valt bij mij nog wel mee volgens mij. Ook qua drankquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dit in combinatie met merken dat ik lichamelijk veel minder kan hebben
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:41 schreef AbFab_Darling het volgende:
Sjans hebben van 18-jarigen, omdat ze ouder wel interessant vinden
Dit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
Hoe anders is dat nu..
Ik zou het wel heel fijn vinden als ik 18-jarige vrouwen achter me aan zou krijgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:41 schreef AbFab_Darling het volgende:
Sjans hebben van 18-jarigen, omdat ze ouder wel interessant vinden
Ik vergeet met regelmaat mijn fiets als ik naar de supermarkt ben geweest. Dan kom ik thuis en denk "waar is mijn fiets". Oh ja, die staat nog voor de supermarkt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:21 schreef W.White het volgende:
M'n pincode vergeten bij het tankstation
Ik moest m'n vrouw bellen. Toen ze me de pincode doorgaf, dacht ik meteen "Oh, ja. Ik gebruik de pincode bijna dagelijks. Hoe kan ik dat nu vergeten?"
En dat veel vroegere "vriendinnetjes" wel erg lelijk opgedroogd verrimpeld zijn .....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Word je daar geiler van?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:34 schreef Maanvis het volgende:
Aan het feit dat ik nu wel eens sex heb en dan denk 'toen ik 21 was werd zij net 12'
Als Maanvis 22 jaar oud is zou het wel wat bezwaarlijk zijn jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:46 schreef SkinnyJeans het volgende:
[..]
Word je daar geiler van?
Als het antwoord ja is heb ik slecht nieuws voor je.
Ja ook zoiets. Hier gaat iedereen samenwonen of ze wonen net samen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:57 schreef quinoahipster het volgende:
Ik heb dus ook jarenlang naar mijn inhammen zitten kijken, maar sinds een half jaar ofzo heb ik door dat ik niet zozeer inhammen krijg maar dat gewoon ALLES bovenop gewoon dunner wordtquote:
Ik moet eens in de 2 weken mijn doucheputje schoonmaken omdat het vol ligt met haren. Harde struggles.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:27 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik heb dus ook jarenlang naar mijn inhammen zitten kijken, maar sinds een half jaar ofzo heb ik door dat ik niet zozeer inhammen krijg maar dat gewoon ALLES bovenop gewoon dunner wordt
Was ik maar weer 26
Eigenlijk vind ik het niet zo erg. Er is helemaal niets ergs aan ouder worden. Dat gedoe er altijd omheen. Onzin.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:27 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik heb dus ook jarenlang naar mijn inhammen zitten kijken, maar sinds een half jaar ofzo heb ik door dat ik niet zozeer inhammen krijg maar dat gewoon ALLES bovenop gewoon dunner wordt
Was ik maar weer 26
Ik vind het echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 00:29 schreef Uitgebloed het volgende:
Eigenlijk vind ik het niet zo erg. Er is helemaal niets ergs aan ouder worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |