Dat kan ik heel goed zelf.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:03 schreef arjan1112 het volgende:
Komen ze je helpen met opstaan douchen en je tanden poetsen?
De moeder van Mani.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Serieus, wie was er misselijk?
[ afbeelding ]
Die met die kuiten. Zijn prakje wordt altijd voorgekauwd voordat hij het op z'n bord krijgt.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Serieus, wie was er misselijk?
[ afbeelding ]
Deze keer kom je er mee weg met twee weken ban, laat het een les voor je zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik de lapo hadzat zeker nog te typen toe hij dicht ging.
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Ahh, ik hoor het al wel. Ze zijn er niet voor pleziertjes, maar je rukt je zeker wel minstens om de dag op een of alle drie?
Nou, ik kan het hebben dit keer. Aangezien die thee rustgevend isquote:Op maandag 15 juni 2015 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik de lapo hadzat zeker nog te typen toe hij dicht ging.
Je begint er zelf over, doe dat dan gewoon niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het niet zo leuk dat jullie iemand die tijdelijk het aardse voor het hemelse heeft verruild pesten.
Moet ik wat anders zoeken om te doen.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze keer kom je er mee weg met twee weken ban, laat het een les voor je zijn.
Ga je me nu vertellen dat ze geen van de drie nog nooit in je vieze rukgedachten opgekomen zijn?quote:
Straks lezen ze mee joh ..quote:Op maandag 15 juni 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat ze geen van de drie nog nooit in je vieze rukgedachten opgekomen zijn?
Helemaal niet, ik begon over dat plaatje uit de OP.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je begint er zelf over, doe dat dan gewoon niet.
Nou nou nou nou nou nou nou, dat wens je niemand toequote:Op maandag 15 juni 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
Misschien zijn ze wel heel oud tim. Mijn leeftijd bijvoorbeeld
OK ik ging te ver, sorryquote:Op maandag 15 juni 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou, dat wens je niemand toe
Eentje is 29.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
Misschien zijn ze wel heel oud tim. Mijn leeftijd bijvoorbeeld
Maar wat is er met Mani dan? Heb ik iets verkeerds gezegd, zo ja sorry.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik begon over dat plaatje uit de OP.
Wist ik veel dat dat van Mani is.
Pics? Jou kennende hangt je halve huis vol spycams.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Met de beste wil ter wereld kan ik niet voor 29 doorgaan
Ik geloof dat Specularium niet wil dat ik mijn beste vriend ter sprake breng.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar wat is er met Mani dan? Heb ik iets verkeerds gezegd, zo ja sorry.
Die zei dat jij een onmin spange dushi bentquote:
Nee, ik post geen pics. En de cams zijn gewoon zichtbaar.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pics? Jou kennende hangt je halve huis vol spycams.
Oh, Mani89quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat Specularium niet wil dat ik mijn beste vriend ter sprake breng.
Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zei dat jij een onmin spange dushi bent.
Of je blijft er niet over door gaanquote:Op maandag 15 juni 2015 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
Laten we even een momentje stil zijn, en bidden dat hij voor de Tour weer terug onder ons mag zijn.
Ik heb met dit soort dingen veel meer aan een vrouw, die luisteren beter en zijn zorgzamer. Mijn huisarts is ook een vrouw, vind ik veel prettiger. Met mannelijke hulpverleners krijg ik vaak ruzie.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef arjan1112 het volgende:
Wat heb je nou aan begeleidsters als je ze geeneens mag neuken, doe dan maar een man
quote:
Waarom luister jij beter naar vrouwen dan naar mannen ?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb met dit soort dingen veel meer aan een vrouw, die luisteren beter en zijn zorgzamer. Mijn huisarts is ook een vrouw, vind ik veel prettiger. Met mannelijke hulpverleners krijg ik vaak ruzie.
Nul.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:18 schreef Fokker89 het volgende:
Hoeveel klontjes suiker doen jullie in de thee?
Geen idee, zit in mijn natuur denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom luister jij beter naar vrouwen dan naar mannen ?
слава Україніquote:Op maandag 15 juni 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe jij godverdomme even normaal.
Ik drink geen thee. Koffie gewoon helemaal zwart, geen suiker, geen melk.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:18 schreef Fokker89 het volgende:
Hoeveel klontjes suiker doen jullie in de thee?
Koffie hoort zwart ja. Thee liever ook zonder iets, al kan het soms wel lekker zijn met honing.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
Thee zonder suiker. Koffie hoort daarentegen gewoon zwart. ( Niet racistisch bedoelt)
Dat vragen wij ons ook al tijden af, waarom jij geen begeleiders hebtquote:Op maandag 15 juni 2015 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
waarom heb ik niet 10 begeleidsters die me overal mee helpen?
Kun je dan niet gewoon beter warme chocomel pakken?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
nee er moet overal suiker in, en bij koffie melk
quote:
Nee.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:43 schreef YokiKater het volgende:
https://www.facebook.com/streetfx/videos/10155768355310112
Hahahaha!
2/10quote:Op maandag 15 juni 2015 22:43 schreef YokiKater het volgende:
https://www.facebook.com/streetfx/videos/10155768355310112
Hahahaha!
Ik heb mijn tijd gelukkig nuttig besteed. Dit hele filmpje gekeken.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
Lekker Jinek kijken, wordt weer geen reet aan.
Ik ben bruin.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar had die andere vrouwelijke neger het ook al over.
Woensdag 1 dagje een graad of 24quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was vanmiddag wel lekker ja, de rest van de week word het kouder.
Jij lijkt me wel een vervelende 1337'erquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:29 schreef moemoe het volgende:
Alleen mag ik dan weer niet vertellen wat 't dan is, dat ik mis.
Prachtig tijdstip.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een vervelende 1337'er
12:34:56 is veel leukerquote:
quote:
Gezien de rest van de uitslagen in die poule zal het ook wel de eindstand zijnquote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij komt posten en het gaat fout, ben ik weer de enige die het verband ziet?
Dan halen we wellicht de volgende ronde nogquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezien de rest van de uitslagen in die poule zal het ook wel de eindstand zijn.
Het is überhaupt al knap dat ze het WK hebben gehaald.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan halen we wellicht de volgende ronde nog
Frutselgod in de SCquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan halen we wellicht de volgende ronde nog
quote:
Ze kunnen beter dan dat we tot nu toe hebben gezien..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is überhaupt al knap dat ze het WK hebben gehaald.
Het kan nog steedsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze kunnen beter dan dat we tot nu toe hebben gezien..
En als je ziet wat we tot nu toe van andere landen op dit WK hadden gezien moeten ze zeker bij de laatste 8 of 16 kunnen komen...
Ben je jaloers?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je aan zijn billetjes zitten?
Dit is bijna net zo erg. Dit is NWS-SC. Waarschijnlijk heeft Specsavers zijn broekje ook al uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het het VBL-LadieszonderbroekjeEK topic was
Dat had ik alleen bij VS - Zwedenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo erg. Dit is NWS-SC. Waarschijnlijk heeft Specsavers zijn broekje ook al uit.
Welkom in dit topic.
Ok.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar dat het niet weer zo'n langdradig verhaal wordt als vorige keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok.Walgelijke slijmturk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je bij Google op Specularium zoekt, krijg je o.a. dit:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:49 schreef Specularium het volgende:
Ik zal binnenkort eens een foto maken van wat ik aan heb.
Hehe, die foto rechtsboven.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je bij Google op Specularium zoekt, krijg je o.a. dit:
[ afbeelding ]
Was meerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet gezien, die wedstrijd. Maar bij Zweden kan ik me wel iets voorstellen.
Ik ga in deze voor de VSquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was meer
[ afbeelding ]vs[ afbeelding ] enzo
Ik vond die nar eigenlijk wel treffend. En dat erectie-poppetje natuurlijk. Eerst stond je UI er ook nog tussen, maar die zie ik niet meer.quote:
Niemand die je tegenhoudt om die te plaatsenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis nog een kutfoto ook... d'r zijn betere van Alex
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niemand die je tegenhoudt om die te plaatsen
Die UI staat er nog wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond die nar eigenlijk wel treffend. En dat erectie-poppetje natuurlijk. Eerst stond je UI er ook nog tussen, maar die zie ik niet meer.
Vind haar niet zo bijzonder met haar neus.quote:
Jij hebt liever zon dame van China of Thailand denk ikquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind haar niet zo bijzonder met haar neus.
Is een soort Happy Meal met verrassing.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij hebt liever zon dame van China of Thailand denk ik
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een soort Happy Meal met verrassing.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
Ik ga het niet eens uploaden om te testen.
Mooi!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben even met dat paarse cirkeltje aan de haal gegaan. Een echte Specularium-UI:
[ afbeelding ]
quote:
Wie zijn dit?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:22 schreef Specularium het volgende:
Deze foto staat er ook tussen.
[ afbeelding ]
Die ken jij wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie zijn dit?(Ja, Humberto Tan ken ik, maar die anderen?)
Deze UI is uier dan UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:29 schreef Specularium het volgende:
Deze staat er ook tussen, en terecht.
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Zal wel één of andere boyband zijn, neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ken jij wel.
Jij hebt al hun platen.
Welke is dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik er dan 1 zou ''moeten'' hebben, dan toch echt mijn oude.
Chantage dit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je hem zelf maar nemen, met je neus.
Wil jij niet ook komen Sketchen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fokker89 is een beetje zo'n Specularium-type. Houdt nooit lang een vreemde UI aan.
goalllllllllquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik volg nog met een half oog het voetbal en ga daarna slapen.
Ok, ander keertje?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik volg nog met een half oog het voetbal en ga daarna slapen.
Fijn om de liefde tussen jou en Fylax te zien opbloeien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:21 schreef Fokker89 het volgende:
Nou dat was me weer een partij spannend.
Hahah grapjas.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Fijn om de liefde tussen jou en Fylax te zien opbloeien.
Fokker en Fylax gaan nog wel een keer de bloemetjes buiten zetten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Fijn om de liefde tussen jou en Fylax te zien opbloeien.
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh die Harry. Zal wel weer achter geitjes aan zitten op de kinderboerderij.
Geen idee waar iedereen is, ik zit gewoon op de bank naar EditieNL te kijken. Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:12 schreef Uccie het volgende:
Waar is iedereen?
Ik eet bij mijn ouders, lekker andijvie met een ordinaire ouderwetse gehaktbal!
Je bent zelf een gehaktbal.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:12 schreef Uccie het volgende:
Waar is iedereen?
Ik eet bij mijn ouders, lekker andijvie met een ordinaire ouderwetse gehaktbal!
Ssssh dat zou je niet doorvertellen!quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben er eindelijk achter waar die thee naar smaakt
Was ik eigenlijk ook niet van plan, is van mijquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar hoef je mij niet voor wakker te maken.
Ik ben blij dat je dat wat van mij was, niet meer gebruikt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was ik eigenlijk ook niet van plan, is van mij
Dat ondergoed draag ik nog steeds hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat wat van mij was, niet meer gebruikt.
Nee andersom.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:31 schreef arjan1112 het volgende:
fokker heeft seks gehad met moe moe ???
Ik had het over mijn user icon, dork.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:31 schreef arjan1112 het volgende:
fokker heeft seks gehad met moe moe ???
Zegt wel iets dat ze er over praten in plaats van het te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:09 schreef Viro het volgende:
Het ligt gewoon aan mij, telkens als ik lurk gaat het over seks
Praatjes vullen geen gaatjes?!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Zegt wel iets dat ze er over praten in plaats van het te doen.
Aids!quote:Op dit moment kunnen particulieren zonder vergunning met een drone vliegen, terwijl commerciële gebruikers ontheffingen moeten aanvragen, omdat dit officieel nog niet toegestaan was. Dit leverde voor verschillende beroepsgroepen onpraktische situaties op. Met de nieuwe regels voor ‘mini drones’ (drones tot 4 kilo) wordt het voor commerciële gebruikers makkelijker om drones doelgericht en flexibel in te zetten. De beoogde regels worden de komende vier weken voorgelegd ter internetconsultatie. Voor particuliere gebruikers die hoger, verder of met zwaardere drones willen vliegen gelden straks dezelfde regels als voor commerciële gebruikers – tenzij ze op een modelvliegveldje bij een modelvliegvereniging vliegen.
Met het oog op de veiligheid moet degene die de ‘mini drone’ bedient zorgen voor een horizontale afstand tot bijvoorbeeld gebouwen en groepen mensen van minimaal 50 meter. De drone mag niet hoger dan 50 meter vliegen en niet verder dan 100 meter van de bestuurder. Drones moeten altijd voorrang verlenen aan ander luchtverkeer, 50 meter afstand van elkaar houden en mogen niet binnen een straal van 5 kilometer van luchthavens vliegen.
Mwa, je ziet vaak bij branden dat er een paar met een drone lopen te kutten, waar bij grote branden ook wel politieheli's worden ingezet. Dat moet natuurlijk eerst een keer fout gaan...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb er geen verstand van he, maar welk ander luchtverkeer vliegt op 50 meter? Een luchtballon? Of een vogel
Het is gewoon een begin van de nieuwe wetgeving, noodzakelijk omdat die dingen erg populair zijn geworden en er gewoon teveel gekloot wordt waardoor er gevaarlijke situaties ontstaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb er geen verstand van he, maar welk ander luchtverkeer vliegt op 50 meter? Een luchtballon? Of een vogel
Vliegen helicopters zo laag dan? Hoogte inschatten is niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, je ziet vaak bij branden dat er een paar met een drone lopen te kutten, waar bij grote branden ook wel politieheli's worden ingezet. Dat moet natuurlijk eerst een keer fout gaan...
Die politieheli zit doorgaans op 250-300 meter. En de regel is ook dat bij zicht op een helikopter je meteen de landing in moet zetten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, je ziet vaak bij branden dat er een paar met een drone lopen te kutten, waar bij grote branden ook wel politieheli's worden ingezet. Dat moet natuurlijk eerst een keer fout gaan...
50 meter is zoals yoki zegt wel wat overdreven, maar goedquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Vliegen helicopters zo laag dan? Hoogte inschatten is niet echt mijn ding
Ah dat wilde ik weten dus. 50 meter leek me ook niet al te hoog.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die politieheli zit doorgaans op 250-300 meter. En de regel is ook dat bij zicht op een helikopter je meteen de landing in moet zetten.
Hommeltje.quote:
Inspector Gadget.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
Ik spring uit stilstand zo 50 meter de lucht in.
Wil natuurlijk niet zeggen dat je op 50 meter hoogte geen heli tegen kan komen, denk aan een traumaheli tijdens het landen/approach. Ik had er paar weken terug ook 1 op zo'n 50 meter boven mijn huis.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat wilde ik weten dus. 50 meter leek me ook niet al te hoog.
Ja dat is hier in de buurt ook vaak omdat ik vlakbij de VU zit. maar lijkt me dat je dat wel ziet aankomen. Het is niet zo dat ze constant op 50 meter vliegen. Al LIJKT het soms wel zo dat ze zo dichtbij zittenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wil natuurlijk niet zeggen dat je op 50 meter hoogte geen heli tegen kan komen, denk aan een traumaheli tijdens het landen/approach. Ik had er paar weken terug ook 1 op zo'n 50 meter boven mijn huis.
Daarnaast zijn er elders in het land laagvliegzones voor militaire toestellen.
Bij het wegvliegen wel misschien, de aanvliegroute is standaard. Tijdens de vlucht zelf houdt een traumaheli 275 meter hoogte aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is hier in de buurt ook vaak omdat ik vlakbij de VU zit. maar lijkt me dat je dat wel ziet aankomen. Het is niet zo dat ze constant op 50 meter vliegen. Al LIJKT het soms wel zo dat ze zo dichtbij zittenZelfs met vliegtuigen.
Hm. Een beetje.quote:
Niet zo bijdehand doen, maar ik ging toch googlen en het is deze.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een vrouw.
Met dat witte haar toch?
#TeamOpzijquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zitten je tuinbroek en komkommer goed?
In de film heeft ze wit haar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen, maar ik ging toch googlen en het is deze.
[ afbeelding ]
De strip 'Storm' bedoelde ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
In de film heeft ze wit haar.
[ afbeelding ]
Nou, dat is niet helemaal waar hoor, er vloog er hier laatst 1 op 278 meter.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bij het wegvliegen wel misschien, de aanvliegroute is standaard. Tijdens de vlucht zelf houdt een traumaheli 275 meter hoogte aan.
Is Penerage al geland trouwens?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:09 schreef YokiKater het volgende:
Hier zo'n voorbeeldje, op dit moment vliegt er een politieheli op 575ft, dat is 175 meter.
[ afbeelding ]
Wat een aso!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar hoor, er vloog er hier laatst 1 op 278 meter.
Waren met zijn tweeën, ouwe trekhaak.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. Ik wel.
De strip Storm komt me wel vaag bekend voor maar daarvan dacht ik weer dat het een man was![]()
[ afbeelding ]
Zitten twee spaties teveel tussen de tags.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:15 schreef moemoe het volgende:
Oh, blijkbaar weet ik de tags toch niet uit mijn hoofd.
Ik zag dat het meisje Roodhaar heette. Originele naam.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waren met zijn tweeën, ouwe trekhaak.
Danke!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zitten twee spaties teveel tussen de tags.
Voor mij is dit denk ik geen toekomst meer. Zoiets zit er wel aan te komen denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:14 schreef moemoe het volgende:
Zo'n kapsel lijkt me wel wat voor in de toekomst.
Lekker pittig.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij is dit denk ik geen toekomst meer. Zoiets zit er wel aan te komen denk ik.
Mooie vrouw, kort haar staat haar ook mooi.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:14 schreef moemoe het volgende:
Hale Berry.
[ afbeelding ]
Zo'n kapsel lijkt me wel wat voor in de toekomst.
Jammer, geen topic.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja. http://www.flightradar24.com/data/flights/cz308/#6890288
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja. http://www.flightradar24.com/data/flights/cz308/#6890288
quote:
In een lekker kek kleurtje?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij is dit denk ik geen toekomst meer. Zoiets zit er wel aan te komen denk ik.
Niet zo gemeen jij, je moet het goede voorbeeld geven.quote:
Ben je al helemaal grijs?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard, om al dat grijs te verbergen he.
Ja, ze is prachtig.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mooie vrouw, kort haar staat haar ook mooi.
Boven of onderquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Dat krijg je als je oud wordt.
Als vaderfiguur moet ik soms hard zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet zo gemeen jij, je moet het goede voorbeeld geven.
Uh oke.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
Als vaderfiguur moet ik soms hard zijn.
Ik kijk er al naar uit. Mijn moeder was al grijs toen ze zo oud was als ik nu ben.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Dat krijg je als je oud wordt.
Die is gewoon een beetje aan het bijkomen joh, als er iets ernstigs was dan hadden we het wel gehoord. "Nederlander(s) vermist in India".quote:
Ja maar ik dacht dat hij daar maar een week zat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is gewoon een beetje aan het bijkomen joh, als er iets ernstigs was dan hadden we het wel gehoord. "Nederlander(s) vermist in India".
https://www.nd.nl/nieuws/(...)n-india.210203.lynkxquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is gewoon een beetje aan het bijkomen joh, als er iets ernstigs was dan hadden we het wel gehoord. "Nederlander(s) vermist in India".
Deel 387082 in BNW.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heeft 'ie een tijdmachine uitgevonden?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
https://www.nd.nl/nieuws/(...)n-india.210203.lynkx
Ja of hij heeft gewoon vakantie he en gaat dan niet op FOK! zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
Arnie zijn telefoon zal wel kapot zijn.
Hij had een bruiloft in India, zijn laatste posts waren vanuit een hotel daar terwijl hij zich zat te bezatten. Ik begin me zorgen te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja of hij heeft gewoon vakantie he en gaat dan niet op FOK! zitten.
ja ik weet dat hij een bruiloft had, een verre reis noem ik vakantiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij had een bruiloft in India, zijn laatste posts waren vanuit een hotel daar terwijl hij zich zat te bezatten. Ik begin me zorgen te maken.
Ik weet dat die bruiloften soms lang duren daar, maar ruim 2 weken is wel wat lang niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik weet dat hij een bruiloft had, een verre reis noem ik vakantieAls je op een bruiloft bent ga je toch niet op FOK! zitten man.
Misschien heeft hij gewoon even geen zin in FOK! Of druk met ander dingen. Stuur hem anders even een mailtje http://soerjadi.com/contact/quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet dat die bruiloften soms lang duren daar, maar ruim 2 weken is wel wat lang niet?
Oh is het al 2 weken. TIjd vliegt als je geen plezier hebt (dan heb ik het over mezelf dus he).quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet dat die bruiloften soms lang duren daar, maar ruim 2 weken is wel wat lang niet?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gewoon even geen zin in FOK! Of druk met ander dingen. Stuur hem anders even een mailtje http://soerjadi.com/contact/
Dan ben ik wel overleden hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Al zou ik zelfs ongerust raken als Specu 2 weken zonder aankondiging niks meer van zich laat horen.
Ja daarom, dan maak ik wel een topic voor je, misschien zelfs een reeks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |