Maar je kan nu wel wat geld van je ticket terug krijgen. Hoeveel uur ben je in totaal vertraagd?quote:
Zou kunnen, geen zin om de OP aan te passen op mobiel.quote:
Ik zou s'ochtends aankomen in Manilla, nu wat later in de middag. Paar uur tijd dus.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je kan nu wel wat geld van je ticket terug krijgen. Hoeveel uur ben je in totaal vertraagd?
Geloof vanaf 3 uur kan je iets claimen.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou s'ochtends aankomen in Manilla, nu wat later in de middag. Paar uur tijd dus.
'Voor de grap'.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde voor de grap op Google zoeken naar Specularium,
Zou jij je buurvrouw doen?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is Fikkie, van de buurvrouw van Specuhenk. En nee deze is niet gefrituurd.
Dit is gewoon zijn startpagina.quote:
NWS / [SC] Specularium houdt van mannenquote:
Oh dan zit je wel lekker in dat vliegtuig straks. Ik zou al huilend naar huis zijn gerend.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:14 schreef Peunage het volgende:
Vroeg net wat de reden van de vertraging was. "Euh... technische problemen..."
![]()
Dat is wel een beetje jammer ja, mijn buurvrouw was wel mooi tot haar tweede zwangerschap.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
De ene is 180 jaar oud en de ander weegt 180, dus nee bedankt.
Heb je dat wel even tegen haar gezegd dan?quote:Op maandag 15 juni 2015 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer ja, mijn buurvrouw was wel mooi tot haar tweede zwangerschap.
Toen ging het toch een partij hangen en uitzakken allemaal. En ze moet ook minder vreten.
Zou niet weten waarom.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je dat wel even tegen haar gezegd dan?
Ja hij wordt nu uitgeladen en zo.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, hij is een uurtje geleden geland.
quote:Op maandag 15 juni 2015 16:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, op Flightradar zal hij te zien zijn als CZ308.
Geil heh? Hij is met 8,5 uur vertraging vertrokken uit Guangzhou. Het vliegtuig is iets meer dan 4 jaar oud. Registratienummer is B-6526. Het is een Airbus A330-200 (A332). Constructienummer 1220, geleverd op 30 april 2011.quote:
zoooquote:Op maandag 15 juni 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
Lelijk vliegtuig, lelijke kleuren.
Als dat neerstort mist niemand er iets aan.
Alleen moet Penage er dan even niet in zitten omdat ik echt kan genieten van zijn posts, en ik blijkbaar zijn vader ben ofzo.
Prima airline dat China Southern is mijn ervaring.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
Lelijk vliegtuig, lelijke kleuren.
Als dat neerstort mist niemand er iets aan.
Alleen moet Penage er dan even niet in zitten omdat ik echt kan genieten van zijn posts, en ik blijkbaar zijn vader ben ofzo.
Dit is echt veruit het aardigste dat je hier ooit tegen iemand hebt gezegdquote:Op maandag 15 juni 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dat jij alleen maar vaarde.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Prima airline dat China Southern is mijn ervaring.
Ik stap ergens in de wereld op en ik stap ergens in de wereld af.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen maar vaarde.
Ik ben ook een hele aardige jongen.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is echt veruit het aardigste dat je hier ooit tegen iemand hebt gezegd.
Chartervlucht waarschijnlijk, dan heeft KLM gewoon stoelen ingekocht bij die Chinezen.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:05 schreef Peunage het volgende:
Update: nee ik zit nog steeds niet in dat vliegtuig.
Nu hebben ze er 18:00 van gemaakt.
En hoezo reizen er ook mensen met een KLM ticket mee?
Hele vakantie op Schiphol met live-verslag.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:05 schreef Peunage het volgende:
Update: nee ik zit nog steeds niet in dat vliegtuig.
Nu hebben ze er 18:00 van gemaakt.
En hoezo reizen er ook mensen met een KLM ticket mee?
Alleen op terrassen.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:29 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben erover aan het denken te gaan beginnen met roken
Als je dat doet praat ik nooit meer tegen je.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:29 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben erover aan het denken te gaan beginnen met roken
Liever na 10 jaar dood gaan terwijl je nooit meer tegen me praat dan nog 50 Manigevulde jaren moeten verdurenquote:Op maandag 15 juni 2015 17:44 schreef Mani89 het volgende:
Je was net zo lekker bezig met lekker sporten, waarom dat vernaggelen door longkanker te krijgen?
Wist je dat ik de Jumbo een ongelofelijke teringwinkel vind?quote:Op maandag 15 juni 2015 17:44 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat het vlees van de Jumbo beter is dan van de Plus?
Zullen we anders samen een keer een stukje gaan fietsen?quote:Op maandag 15 juni 2015 17:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liever na 10 jaar dood gaan terwijl je nooit meer tegen me praat dan nog 50 Manigevulde jaren moeten verduren
Kom maar naar Roosendaal gefietstquote:Op maandag 15 juni 2015 17:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we anders samen een keer een stukje gaan fietsen?
Ja, maar dat interesseert mij geen penis zolang ik daar lekkere slavinkjes kan halen.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wist je dat ik de Jumbo een ongelofelijke teringwinkel vind?
Bij de slager zijn ze beduidend lekkerder.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar dat interesseert mij geen penis zolang ik daar lekkere slavinkjes kan halen.
Ik moet ook altijd lachen om mezelf terwijl niemand het grappig vindt.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:55 schreef LTVDK het volgende:
India schiet dertig stropers dood
[..]
Ik moest weer even een slechte grap maken
Dat is zo slecht, dat is niet eens een grap meer.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:55 schreef LTVDK het volgende:
India schiet dertig stropers dood
[..]
Ik moest weer even een slechte grap maken
quote:Op maandag 15 juni 2015 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is zo slecht, dat is niet eens een grap meer.
Een slechte grap levert nog een glimlach opquote:
Dat is tenminste iets ...quote:Op maandag 15 juni 2015 18:01 schreef timmmmm het volgende:
ik geef het een 6/10 op de schaal van elfletterige kutgrapjes
Deze steek ik gewoon in mijn zak, ondanks dat ik heb lopen kutten met het systeemquote:
Het is tenminste ietsquote:Op maandag 15 juni 2015 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een slechte grap levert nog een glimlach op.
Steve Brown ?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Peter R. de Vries ontvangt kogelbrief
Ik verdenk Tim overigens hier gewoon van.
Nou nu niet hoor....quote:
Denken dat ik Peter r de Vries belangrijk of boeiend genoeg vind om hem te bedreigenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga gewoon voor een keer oer-Hollands; krieltjes, broccoli en speklapjesquote:Op maandag 15 juni 2015 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vandaag zo lui dat ik gewoon een pizza in de oven gooi
Met ananas?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb je nog lekker zitten roken?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:15 schreef arjan1112 het volgende:
Net 2 rode wijn op. best lekker , dit was de eerste keer dat ik dat deed, normaal lust ik het niet
nu ineens wel
eerst alleen wit, en daarvoor alleen bier
Pas maar op, straks krijg je Greenpeace achter je aanquote:Op maandag 15 juni 2015 18:17 schreef timmmmm het volgende:
Maar dan stuur ik wel een harpoen op, met een kogeltje kom je nergens dan
Zelfs Matt is niet altijd in sjeep.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet eens. Ik word nu een vies dikke Matt Damon.
En met Snavelaar dealen op het forum is al vermoeiend genoegquote:Op maandag 15 juni 2015 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je Greenpeace achter je aan
Dat heb ik niet eens in huis.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net zo oer-Hollands als aardappelen natuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2015 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er oer-Hollands aan broccoli?
Oeh la la.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs Matt is niet altijd in sjeep.
[ afbeelding ]
Leuk dat je weer op FOK! te vinden bent Ucciequote:
Alsnog wel lekker trouwens, dat moet ik toegeven.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net zo oer-Hollands als aardappelen natuurlijk.
Schorseneren.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net zo oer-Hollands als aardappelen natuurlijk.
Jaja hele weekend al.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oeh la la.
[..]
Leuk dat je weer op FOK! te vinden bent Uccie
[..]
Alsnog wel lekker trouwens, dat moet ik toegeven.
Hallo meneer Alzheimerquote:
quote:
Maar volgens mij zijn er sowieso maar vrij weinig écht inheemse groenten in Nederland.quote:In de 16e eeuw is de schorseneer vanuit het Middellandse Zeegebied naar de Lage Landen geïmporteerd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_schorseneer
Hoe was het in Den Haag? Nog naar de karaokebar geweest?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was het hele weekend niet online helaas, dus onvermijdelijke vogel pics heb ik gemist.
Toch ik heb nog geen update gezien.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was het hele weekend niet online helaas, dus onvermijdelijke vogel pics heb ik gemist.
Ik heb op je gewacht, straks eerst foto's van kuikens 2.0 en 3.0. Pjo zit pas net op zijn kooi, dus ga niet meteen een camera op zijn snoet richten.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Thai Princessquote:Op maandag 15 juni 2015 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe was het in Den Haag? Nog naar de karaokebar geweest?
Nee, naar een of andere paupertent.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe was het in Den Haag? Nog naar de karaokebar geweest?
Wollah zemmel.quote:
Terecht dat je hebt gewacht, als peetvader vind ik dat ik enig voorrecht dien te hebben.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb op je gewacht, straks eerst foto's van kuikens 2.0 en 3.0. Pjo zit pas net op zijn kooi, dus ga niet meteen een camera op zijn snoet richten.
Thai Princess of princessen had ik nog wel leuk gevonden, brengt weer wat leven in de brouwerij.quote:
Zonde man.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, naar een of andere paupertent.
We hebben er dan ook maar één denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar had die andere vrouwelijke neger het ook al over.
Societeit de Witte?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was bij een sociëteitsgebouw van een of andere verenging.
Yasmin of moemoe?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar had die andere vrouwelijke neger het ook al over.
Multicultureel noemen we dat.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:35 schreef Specularium het volgende:
De minderheden zijn hier in de meerderheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 15 juni 2015 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Multicultureel noemen we dat.Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skkl
Alle hagenaren/hagenezen in dit topic zijn allochtoon?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:35 schreef Specularium het volgende:
De minderheden zijn hier in de meerderheid.
Wonen er in Den Haag wel Nederlanders?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alle hagenaren/hagenezen in dit topic zijn allochtoon?
Je verwacht het niet.
3 ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wonen er in Den Haag wel Nederlanders?
Heb je gevochten?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:39 schreef Uccie het volgende:
Ik maakte zaterdag een grap over loempias tegen een vietnamees....toen vonden ze me racistisch.
Alsof ik onderscheid maak tussen, ras, geloof, geslacht of wat dan ook...ik beledig gewoon keurig volgens art 1 van de grondwet, niemand wordt overgeslagen.
Krijgen ze wel een buurtcoach en stageplaatsen?quote:
Nee, zo erg was het niet.quote:
Moet je even pics vragen.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, weten we nou al of moemoe een beetje lekker is?
Ik heb wel een pic.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, weten we nou al of moemoe een beetje lekker is?
Ja en inburgeringscursussen zodat ze couscous kunnen maken als de buurvrouw komt eten.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen ze wel een buurtcoach en stageplaatsen?
Alsof de buurvrouw ooit uit huis mag.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en inburgeringscursussen zodat ze couscous kunnen maken als de buurvrouw komt eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Praat eens voor jezelf idioot.quote:
Heeuuujj, dat is een 7.62×54mm .. Leipe shit!quote:Op maandag 15 juni 2015 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Dan doe je pinda's door je stamppot?quote:
Retour afzender sturen.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heeuuujj, dat is een 7.62×54mm .. Leipe shit!
Dat klinkt weinig Indisch.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 18:46 schreef Fokker89 het volgende:
Moemoe:Dit klopt niet, ik heb een andere foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja er zaten weer honderdduizend verschillende soorten kruiden doorheen. Die waren duidelijk wel Indisch.quote:
Ja, na jouw plaatje van Guangfuckingzou. Ik dacht: bij "Specularium" komt er vast ook niet veel bijzonders bovendrijven. Viel toch nog tegen.quote:
Deze was in slechtere tijden.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit klopt niet, ik heb een andere foto.
Is geen aziaat die stamppot eet, maar ben wel nieuwsgierig, kan je moeder het recept posten?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja er zaten weer honderdduizend verschillende soorten kruiden doorheen. Die waren duidelijk wel Indisch.
Linkje.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb net op dumpert een filmpje gezien over wielrenners. Nu ben ik woedend op dat volk.
Dat kan zeker.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is geen aziaat die stamppot eet, maar ben wel nieuwsgierig, kan je moeder het recept posten?
Dat zal best ja, jammer dat die mongolen ons zo'n slechte naam geven.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb net op dumpert een filmpje gezien over wielrenners. Nu ben ik woedend op dat volk.
+1 voor de titel al.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)enners_zijn_kut.html
Zou ik net zo goed doen in een dikke audi.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:00 schreef Mani89 het volgende:
Dat zo'n tokkieGolf met tribal sticker achterop en Hardcore muziek uit de speakers mij met 100 per uur aanrijdt.
Je kunt ook gewoon met een kloontje allemaal submits insturen en ze vervolgens zelf verwerken. Dan lijkt het net alsof je heel erg bereid bent om submits op te pakken.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is tenminste iets ...
[..]
Deze steek ik gewoon in mijn zak, ondanks dat ik heb lopen kutten met het systeem.
Dat tuig op 2 minutenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)enners_zijn_kut.html
Dus welke van de submitspammers is jouw kloon?quote:Op maandag 15 juni 2015 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met een kloontje allemaal submits insturen en ze vervolgens zelf verwerken. Dan lijkt het net alsof je heel erg bereid bent om submits op te pakken.
Ik heb vandaag trouwens hier nog wel wat lol aan beleefd:
Chinese ontwerpklus voor Fokker
Anyone123. Vast wel eens van gehoord, toch?quote:Op maandag 15 juni 2015 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus welke van de submitspammers is jouw kloon?
Het zou me in ieder geval niks verbazen neequote:Op maandag 15 juni 2015 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Anyone123. Vast wel eens van gehoord, toch?
ik ben altijd bang en blij als ik levend thuis komquote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Soms ben ik wel eens bang dat iemand een aanslag op mij wil plegen als ik op mijn racefiets zit.
@6:38; Een Lamborghini een Ferrari noemen .. dat is GODVERDOMME net zoiets als een velociraptor een T-rex noemen!!!quote:
Ja ik zat ook al te kijken, is gewoon een Aventador toch? Wel een walgelijke fietser overigens, dit is iets wat Mani zou doen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
@6:38; Een Lamborghini een Ferrari noemen .. dat is GODVERDOMME net zoiets als een velociraptor een T-rex noemen!!!
VIES MAD!
Aventador idd.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken, is gewoon een Aventador toch? Wel een walgelijke fietser overigens, dit is iets wat Mani zou doen.
Ik zie het verschil ook nog wel, maar ik bedoelde Ferrari.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind het verschil nog duidelijk zat. En welke oude modellen bedoel je? Vind jij een Countach mooi?
Oh zo, ja ik word ook niet vrolijk van de laatste modellen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie het verschil ook nog wel, maar ik bedoelde Ferrari.
Vond ik altijd een stuk mooier dan Lamborghini.
Het is net of Ferrari nu Lamborghini aan het imiteren is.
Harry van Erkelens...quote:Op maandag 15 juni 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Ik gebruik Facebook alleen voor schattige kattenfilmpjes en glitterplaatjes.
Pjo is de linker, rechts zijn zusje.quote:Ome JV lokpost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pjo is de linker, rechts zijn zusje.Leuke valkparkietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuiken 2.0 en 3.0Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:18 schreef Uccie het volgende:
Die zijn al een mooi eindje gegroeidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuiken 2.0 en 3.0![]()
Ja hè, en zo schattig.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die zijn al een mooi eindje gegroeid
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:52 schreef YokiKater het volgende:
https://www.facebook.com/pages/Geitjes/101926176528172
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:18 schreef Uccie het volgende:
Duidelijk geen wandelende scrotii meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuiken 2.0 en 3.0
Topshow!quote:Op maandag 15 juni 2015 20:29 schreef Specularium het volgende:
Ik wist niet wat ik moest kijken.
http://www.tvgids.nl/Zuip(...)hte_G/artikel/86425/
Ook weer opgelost.
Groeten van Max.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:29 schreef Specularium het volgende:
Ik wist niet wat ik moest kijken.
http://www.tvgids.nl/Zuip(...)hte_G/artikel/86425/
Ook weer opgelost.
Dat is geen topshow.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk nu je het zegtMaar dat programma is er nu op 1.
Memories kijk ik eigenlijk nooit. Weet nog niet wat ik hierna kijk. Het is een beetje komkommertijd dus de verveling begint toe te slaan.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
straks kom memories karina, maar ik ga denk naar tlc kijken om 10 uur, girls behind bars usa
Peter R de internetexpert komt ook nog.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Memories kijk ik eigenlijk nooit. Weet nog niet wat ik hierna kijk. Het is een beetje komkommertijd dus de verveling begint toe te slaan.
De manier waarop jij het bedoelt is het natuurlijk elke dag he.quote:
Dat heb ik nog geen 1x gekeken, vind het maar niks.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Peter R de internetexpert komt ook nog.
Ik vind het wel vermakelijk, Peter R die ontzettend tof probeert te doen.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:43 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik nog geen 1x gekeken, vind het maar niks.
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pjo is de linker, rechts zijn zusje.Ik herken Pjo uiteraard uit duizenden, alhoewel zijn zus er ook mag wezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga me daar aan ergeren denk ikquote:Op maandag 15 juni 2015 20:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, Peter R die ontzettend tof probeert te doen.
De topics daar snap ik geen reet vanquote:Op maandag 15 juni 2015 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
AEX wordt een subforum van WGR, trouwens...
Zijn die aandelen nog goed uitgepakt?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
De topics daar snap ik geen reet vanVroeger ooit wel opties en aandelen gekocht maar die topics zijn mij te ingewikkeld.
Soms wel soms niet. Volgens mij speelden we meestal kietquote:Op maandag 15 juni 2015 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn die aandelen nog goed uitgepakt?
Ontzettend bedankt voor deze mededeling.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
AEX wordt een subforum van WGR, trouwens...
Eigenlijk lijk jij me de ideale mod voor BEUquote:Op maandag 15 juni 2015 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mij interesseert het gewoon niks.
Of we maken gewoon een nieuw forum: SIPquote:
Ik zou daar de hele dag posten.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of we maken gewoon een nieuw forum: SIP
SIP; treurnis troef op dit forum voor sippe, chagrijnige mensen. Hang hier de treurwilg uit, doe sip, wees geïrriteerd, verbolgen en gekwetst. Veel mag. Schelden is toegestaan, vrolijkheid is ten strengste verboden.
Dan kom ik weer terug als mod,quote:Op maandag 15 juni 2015 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of we maken gewoon een nieuw forum: SIP
SIP; treurnis troef op dit forum voor sippe, chagrijnige mensen. Hang hier de treurwilg uit, doe sip, wees geïrriteerd, verbolgen en gekwetst. Veel mag. Schelden is toegestaan, vrolijkheid is ten strengste verboden.
quote:
quote:
En MIS? komt die ook?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
Als MAD er komt, moet SIP bij nader inzien uiteraard SAD heten.
quote:
MIS hebben we ooit al gehad...quote:
Als je ooit opties hebt gekocht , dan snap je het wel degelijk. Opties zijn erg moeilijk, jij bent slimmer dan mij.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
De topics daar snap ik geen reet vanVroeger ooit wel opties en aandelen gekocht maar die topics zijn mij te ingewikkeld.
Ik ben heul niet zo slim hoor. Opties zijn vooral goedkoper om te kopenquote:Op maandag 15 juni 2015 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Als je ooit opties hebt gekocht , dan snap je het wel degelijk. Opties zijn erg moeilijk, jij bent slimmer dan mij.
De index is nu nog wel 3 mooie gelijke autistische rijen langquote:Op maandag 15 juni 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
Ja, daar wordt de index echt beter van.. kan allemaal naar KLB.
Arjan wil wel een optie op jou kopenquote:Op maandag 15 juni 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben heul niet zo slim hoor. Opties zijn vooral goedkoper om te kopen
Straks niet meer, als AEX is weggehaald. Eigenlijk moet er dus weer een forum bij.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De index is nu nog wel 3 mooie gelijke autistische rijen lang.
Ik had opties in vis.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben heul niet zo slim hoor. Opties zijn vooral goedkoper om te kopen
EXA zal een dezer dagen ook wel verdwijnen.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks niet meer, als AEX is weggehaald. Eigenlijk moet er dus weer een forum bij.
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op maandag 15 juni 2015 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet dat dan een put optie of een call optie zijn?
VOlgens mij toen in Royal Dutch o.a. Verder weet ik niet meer. Oh en ooit aandelen Ajax toen ze net uitwaren gekomenquote:
Pas maar op, straks gaat Henk weer steigeren over hoe geweldig het het hele jaar door wel niet is en dat ze nu alvast volgend jaar doorspreken en zulks.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik snap niet dat ESF het hele jaar door open is.
Misschien dat hij je wel wat minder deprimerend kan laten worden, dat zie ik wel als waardestijgingquote:Op maandag 15 juni 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie gok. Dan verwacht hij dat mijn waarde zal stijgen
Ja want Arjan is zelf een vrolijke Fransquote:Op maandag 15 juni 2015 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat hij je wel wat minder deprimerend kan laten worden, dat zie ik wel als waardestijging.
Die optie ken ik nietquote:Op maandag 15 juni 2015 21:46 schreef arjan1112 het volgende:
Leg je met een call bovenop en met een put onderop ?
Jij bent de call, hij is de put, samen zijn jullie een aandeelquote:
Zo werkt dat niet hoor. Volgens mij als je een put en een call koopt speel je kietquote:Op maandag 15 juni 2015 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent de call, hij is de put, samen zijn jullie een aandeel
........quote:Op maandag 15 juni 2015 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatiequote:Op maandag 15 juni 2015 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt dat nu je nieuwe grap ja?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Nah die vrouwengevangenisdingen vind ik niks aan.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:50 schreef arjan1112 het volgende:
zo naar girls behind bars kijken, is misschien leuk
Ik welquote:Op maandag 15 juni 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
Dat snap ik over de benen van je moeder ook niet, maar daar klaag ik ook niet overquote:Op maandag 15 juni 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatiequote:Op maandag 15 juni 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik word een beetje gemeen de laatste tijd, wat kunnen we hier aan doen?
Er is nu wel een aandachtshoer op tv, Paul de Leeuw.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:53 schreef arjan1112 het volgende:
Komt er niks over hoeren ? Dat is altijd altijd, geweldig
Ik wil je wel even knuffelen? Of is dat wat overdreven.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik word een beetje gemeen de laatste tijd, wat kunnen we hier aan doen?
Stopquote:Op maandag 15 juni 2015 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil je wel even knuffelen? Of is dat wat overdreven.
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Die moeten ze een keer live in zijn bek schijten.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is nu wel een aandachtshoer op tv, Paul de Leeuw.
Ik zou gaan wielrennen.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik drink niet meer. Ik krijg nu ook 5 dagen in de week 's ochtends een begeleidster op bezoek.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
Hoeveel heb jij vandaag gedronken Yoki ?
Die is dood boehoehoequote:Op maandag 15 juni 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat snap ik over de benen van je moeder ook niet, maar daar klaag ik ook niet over
Is ze een beetje lekker?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik drink niet meer. Ik krijg nu ook 5 dagen in de week 's ochtends een begeleidster op bezoek.
Wat komt die doen? is ze knap en gewillig ?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik drink niet meer. Ik krijg nu ook 5 dagen in de week 's ochtends een begeleidster op bezoek.
Zijn ze lekker?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zijn 3 verschillende. Maar ze zijn er niet voor pleziertjes.
Die houden mij een beetje in de gaten en helpen mij weer een beetje op het goede spoor te krijgen. Structuur en ritme en zo.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat komt die doen? is ze knap en gewillig ?
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die houden mij een beetje in de gaten en helpen mij weer een beetje op het goede spoor te krijgen. Structuur en ritme en zo.
Struktuur en ritme betekend : elke dag om 9 uur helpen met rukkenquote:Op maandag 15 juni 2015 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die houden mij een beetje in de gaten en helpen mij weer een beetje op het goede spoor te krijgen. Structuur en ritme en zo.
Jij hebt je lolbroek weer aan zie ikquote:Op maandag 15 juni 2015 22:03 schreef arjan1112 het volgende:
Komen ze je helpen met opstaan douchen en je tanden poetsen?
Ik denk eerder dat hij zijn broek uit heeftquote:Op maandag 15 juni 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij hebt je lolbroek weer aan zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |