Maar je kan nu wel wat geld van je ticket terug krijgen. Hoeveel uur ben je in totaal vertraagd?quote:
Zou kunnen, geen zin om de OP aan te passen op mobiel.quote:
Ik zou s'ochtends aankomen in Manilla, nu wat later in de middag. Paar uur tijd dus.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je kan nu wel wat geld van je ticket terug krijgen. Hoeveel uur ben je in totaal vertraagd?
Geloof vanaf 3 uur kan je iets claimen.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou s'ochtends aankomen in Manilla, nu wat later in de middag. Paar uur tijd dus.
'Voor de grap'.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde voor de grap op Google zoeken naar Specularium,
Zou jij je buurvrouw doen?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is Fikkie, van de buurvrouw van Specuhenk. En nee deze is niet gefrituurd.
Dit is gewoon zijn startpagina.quote:
NWS / [SC] Specularium houdt van mannenquote:
Oh dan zit je wel lekker in dat vliegtuig straks. Ik zou al huilend naar huis zijn gerend.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:14 schreef Peunage het volgende:
Vroeg net wat de reden van de vertraging was. "Euh... technische problemen..."
![]()
Dat is wel een beetje jammer ja, mijn buurvrouw was wel mooi tot haar tweede zwangerschap.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
De ene is 180 jaar oud en de ander weegt 180, dus nee bedankt.
Heb je dat wel even tegen haar gezegd dan?quote:Op maandag 15 juni 2015 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer ja, mijn buurvrouw was wel mooi tot haar tweede zwangerschap.
Toen ging het toch een partij hangen en uitzakken allemaal. En ze moet ook minder vreten.
Zou niet weten waarom.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je dat wel even tegen haar gezegd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |