Vliegen helicopters zo laag dan? Hoogte inschatten is niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, je ziet vaak bij branden dat er een paar met een drone lopen te kutten, waar bij grote branden ook wel politieheli's worden ingezet. Dat moet natuurlijk eerst een keer fout gaan...
Die politieheli zit doorgaans op 250-300 meter. En de regel is ook dat bij zicht op een helikopter je meteen de landing in moet zetten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, je ziet vaak bij branden dat er een paar met een drone lopen te kutten, waar bij grote branden ook wel politieheli's worden ingezet. Dat moet natuurlijk eerst een keer fout gaan...
50 meter is zoals yoki zegt wel wat overdreven, maar goedquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Vliegen helicopters zo laag dan? Hoogte inschatten is niet echt mijn ding
Ah dat wilde ik weten dus. 50 meter leek me ook niet al te hoog.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die politieheli zit doorgaans op 250-300 meter. En de regel is ook dat bij zicht op een helikopter je meteen de landing in moet zetten.
Hommeltje.quote:
Inspector Gadget.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
Ik spring uit stilstand zo 50 meter de lucht in.
Wil natuurlijk niet zeggen dat je op 50 meter hoogte geen heli tegen kan komen, denk aan een traumaheli tijdens het landen/approach. Ik had er paar weken terug ook 1 op zo'n 50 meter boven mijn huis.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat wilde ik weten dus. 50 meter leek me ook niet al te hoog.
Ja dat is hier in de buurt ook vaak omdat ik vlakbij de VU zit. maar lijkt me dat je dat wel ziet aankomen. Het is niet zo dat ze constant op 50 meter vliegen. Al LIJKT het soms wel zo dat ze zo dichtbij zittenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wil natuurlijk niet zeggen dat je op 50 meter hoogte geen heli tegen kan komen, denk aan een traumaheli tijdens het landen/approach. Ik had er paar weken terug ook 1 op zo'n 50 meter boven mijn huis.
Daarnaast zijn er elders in het land laagvliegzones voor militaire toestellen.
Bij het wegvliegen wel misschien, de aanvliegroute is standaard. Tijdens de vlucht zelf houdt een traumaheli 275 meter hoogte aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is hier in de buurt ook vaak omdat ik vlakbij de VU zit. maar lijkt me dat je dat wel ziet aankomen. Het is niet zo dat ze constant op 50 meter vliegen. Al LIJKT het soms wel zo dat ze zo dichtbij zittenZelfs met vliegtuigen.
Hm. Een beetje.quote:
Niet zo bijdehand doen, maar ik ging toch googlen en het is deze.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een vrouw.
Met dat witte haar toch?
#TeamOpzijquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zitten je tuinbroek en komkommer goed?
In de film heeft ze wit haar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen, maar ik ging toch googlen en het is deze.
[ afbeelding ]
De strip 'Storm' bedoelde ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
In de film heeft ze wit haar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |