Nou, dat is niet helemaal waar hoor, er vloog er hier laatst 1 op 278 meter.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bij het wegvliegen wel misschien, de aanvliegroute is standaard. Tijdens de vlucht zelf houdt een traumaheli 275 meter hoogte aan.
Is Penerage al geland trouwens?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:09 schreef YokiKater het volgende:
Hier zo'n voorbeeldje, op dit moment vliegt er een politieheli op 575ft, dat is 175 meter.
[ afbeelding ]
Wat een aso!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar hoor, er vloog er hier laatst 1 op 278 meter.
Waren met zijn tweeën, ouwe trekhaak.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. Ik wel.
De strip Storm komt me wel vaag bekend voor maar daarvan dacht ik weer dat het een man was![]()
[ afbeelding ]
Zitten twee spaties teveel tussen de tags.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:15 schreef moemoe het volgende:
Oh, blijkbaar weet ik de tags toch niet uit mijn hoofd.
Ik zag dat het meisje Roodhaar heette. Originele naam.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waren met zijn tweeën, ouwe trekhaak.
Danke!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zitten twee spaties teveel tussen de tags.
Voor mij is dit denk ik geen toekomst meer. Zoiets zit er wel aan te komen denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:14 schreef moemoe het volgende:
Zo'n kapsel lijkt me wel wat voor in de toekomst.
Lekker pittig.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij is dit denk ik geen toekomst meer. Zoiets zit er wel aan te komen denk ik.
Mooie vrouw, kort haar staat haar ook mooi.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:14 schreef moemoe het volgende:
Hale Berry.
[ afbeelding ]
Zo'n kapsel lijkt me wel wat voor in de toekomst.
Jammer, geen topic.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja. http://www.flightradar24.com/data/flights/cz308/#6890288
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja. http://www.flightradar24.com/data/flights/cz308/#6890288
quote:
In een lekker kek kleurtje?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij is dit denk ik geen toekomst meer. Zoiets zit er wel aan te komen denk ik.
Niet zo gemeen jij, je moet het goede voorbeeld geven.quote:
Ben je al helemaal grijs?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard, om al dat grijs te verbergen he.
Ja, ze is prachtig.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mooie vrouw, kort haar staat haar ook mooi.
Boven of onderquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Dat krijg je als je oud wordt.
Als vaderfiguur moet ik soms hard zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet zo gemeen jij, je moet het goede voorbeeld geven.
Uh oke.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
Als vaderfiguur moet ik soms hard zijn.
Ik kijk er al naar uit. Mijn moeder was al grijs toen ze zo oud was als ik nu ben.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Dat krijg je als je oud wordt.
Die is gewoon een beetje aan het bijkomen joh, als er iets ernstigs was dan hadden we het wel gehoord. "Nederlander(s) vermist in India".quote:
Ja maar ik dacht dat hij daar maar een week zat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is gewoon een beetje aan het bijkomen joh, als er iets ernstigs was dan hadden we het wel gehoord. "Nederlander(s) vermist in India".
https://www.nd.nl/nieuws/(...)n-india.210203.lynkxquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is gewoon een beetje aan het bijkomen joh, als er iets ernstigs was dan hadden we het wel gehoord. "Nederlander(s) vermist in India".
Deel 387082 in BNW.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heeft 'ie een tijdmachine uitgevonden?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
https://www.nd.nl/nieuws/(...)n-india.210203.lynkx
Ja of hij heeft gewoon vakantie he en gaat dan niet op FOK! zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
Arnie zijn telefoon zal wel kapot zijn.
Hij had een bruiloft in India, zijn laatste posts waren vanuit een hotel daar terwijl hij zich zat te bezatten. Ik begin me zorgen te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja of hij heeft gewoon vakantie he en gaat dan niet op FOK! zitten.
ja ik weet dat hij een bruiloft had, een verre reis noem ik vakantiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij had een bruiloft in India, zijn laatste posts waren vanuit een hotel daar terwijl hij zich zat te bezatten. Ik begin me zorgen te maken.
Ik weet dat die bruiloften soms lang duren daar, maar ruim 2 weken is wel wat lang niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik weet dat hij een bruiloft had, een verre reis noem ik vakantieAls je op een bruiloft bent ga je toch niet op FOK! zitten man.
Misschien heeft hij gewoon even geen zin in FOK! Of druk met ander dingen. Stuur hem anders even een mailtje http://soerjadi.com/contact/quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet dat die bruiloften soms lang duren daar, maar ruim 2 weken is wel wat lang niet?
Oh is het al 2 weken. TIjd vliegt als je geen plezier hebt (dan heb ik het over mezelf dus he).quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet dat die bruiloften soms lang duren daar, maar ruim 2 weken is wel wat lang niet?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gewoon even geen zin in FOK! Of druk met ander dingen. Stuur hem anders even een mailtje http://soerjadi.com/contact/
Dan ben ik wel overleden hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Al zou ik zelfs ongerust raken als Specu 2 weken zonder aankondiging niks meer van zich laat horen.
Ja daarom, dan maak ik wel een topic voor je, misschien zelfs een reeks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |