Tijd voor de kapper.quote:
quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:32 schreef deadprez het volgende:
wanneer krijgt TS eens een KLB paintbaas tagje
zou ik daar een note voor krijgen?quote:
Ik heb ook aan jou gedachtquote:Op zondag 14 juni 2015 22:36 schreef madeliefff het volgende:
![]()
Ps zie ik nou rechtsonder een madeliefje?
duhquote:
lol, duurde ff voor ik hem spottequote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:46 schreef Danny het volgende:
Dit topic heeft de FOK!facebookpagina gehaald
https://www.facebook.com/fok.nl
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:46 schreef Danny het volgende:
Gaafquote:Op zondag 14 juni 2015 22:46 schreef Danny het volgende:
Klopt, maar toch.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens mij snappen alleen klb slowchatters die lol
Heel KLB lijkt op onze SC in deze paint om eerlijk te zijn, op mapimpa na danquote:Op zondag 14 juni 2015 22:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Viel me ook al opquote:
Hoezo? Haxball topic is toch in VBL? Daar ken ik het iig van. KLB SCquote:Op zondag 14 juni 2015 22:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Een lijst van gebande users?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Baas, komt er nog een vervolg?
Ik dacht dat alle problemen waren opgelost toen haan33 werd geband.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Revench van de gebande users
o daar ook? In de sc waar ts ook zit gaan ze altijd haxballen met elkaar namelijkquote:Op zondag 14 juni 2015 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]e
Viel me ook al opFucking baas
[..]
Hoezo? Haxball topic is toch in VBL? Daar ken ik het iig van. KLB SC
In GAM, maar vanuit de KLB SC wordt het ook diehard gespeeld.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:02 schreef Moira. het volgende:
Hoezo? Haxball topic is toch in VBL? Daar ken ik het iig van. KLB SC
Nou ja, daar ging de slag om Banstille overquote:Op zondag 14 juni 2015 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Revench van de gebande users
VBL / [GAM] HaxBallquote:Op zondag 14 juni 2015 23:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o daar ook? In de sc waar ts ook zit gaan ze altijd haxballen met elkaar namelijk
Ps haten op de sc
Aight, wist ik nietquote:Op zondag 14 juni 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
In GAM, maar vanuit de KLB SC wordt het ook diehard gespeeld.
Uhmm volgens mij heb ik dat stukje fokgeschiedenis gemistquote:Op zondag 14 juni 2015 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou ja, daar ging de slag om Banstille over
Het speelde af in de KLB slowchat, als je er niet komt dan heb je een grote kans dat je dat gemist heb.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uhmm volgens mij heb ik dat stukje fokgeschiedenis gemist
Check je tagquote:Op zondag 14 juni 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het speelde af in de KLB slowchat, als je er niet komt dan heb je een grote kans dat je dat gemist heb.
Eindelijk!quote:
LompeHork fixt die shit gewoonquote:Op zondag 14 juni 2015 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eindelijk!
Na al die tijd wordt de moeite beloond!
Bedankt!
Zo lomp is hij nog niet.quote:
Die scoort wel meteen punten als nieuwe FAquote:Op zondag 14 juni 2015 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, dank gaat uit naar de FA's hoor, Tem in het bijzonder!
nee in voorlaatste plaatjequote:
quote:
Detailsquote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:27 schreef Remqo het volgende:
Ik presenteer u de paint die erbij hoort:
[ afbeelding ]
Respect paintbaasquote:Op zondag 14 juni 2015 22:27 schreef Remqo het volgende:
Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat het een poosje niet lekker loopt met FOK!
Veel gebagger en getroll doen de das om.
Daarom wordt het beleid aangescherpt en treden de modjes harder op tegen onzinnige en afzeikende reacties.
Oftewel, we kunnen wat leuker en liever met elkaar omgaan![]()
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
[ afbeelding ]
Ik probeer erachter te komen wat je hier allemaal voor als inspiratie gebruikt hebtquote:Op zondag 14 juni 2015 22:27 schreef Remqo het volgende:
Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat het een poosje niet lekker loopt met FOK!
Daarom wordt het beleid aangescherpt en treden de modjes harder op tegen onzinnige en afzeikende reacties.
[ afbeelding ]
Dat kan ik je wel vertellen, in de SC sprak ik even met ome Frank over de policy, toen dacht ik even aan een teletubbie-landschap waar iedereen in harmonie met elkaar danst en alles.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik probeer erachter te komen wat je hier allemaal voor als inspiratie gebruikt hebt.
Dus je gaat morgen aan een deeltje 2 beginnen?quote:Op maandag 15 juni 2015 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat kan ik je wel vertellen, in de SC sprak ik even met ome Frank over de policy, toen dacht ik even aan een teletubbie-landschap waar iedereen in harmonie met elkaar danst en alles.
Net nadat ik Frank getekend heb, die aan een bloemetje ruikt (zie laatste plaatje) rolde ineens het verhaaltje voor m'n ogen, ook met betrekking tot het FB topicreeks.
En tadaa ik ging weer echt aan de slag.
Ik moet zeggen, dit topic loopt als een donder, het trekt zelfs admins aan
Klinkt goed. Maar dat met die kamers en trollen deed me ook een beetje aan zo'n ouderwetse dungeoncrawler denken.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat kan ik je wel vertellen, in de SC sprak ik even met ome Frank over de policy, toen dacht ik even aan een teletubbie-landschap waar iedereen in harmonie met elkaar danst en alles.
Net nadat ik Frank getekend heb, die aan een bloemetje ruikt (zie laatste plaatje) rolde ineens het verhaaltje voor m'n ogen, ook met betrekking tot het FB topicreeks.
En tadaa ik ging weer echt aan de slag.
Ik moet zeggen, dit topic loopt als een donder, het trekt zelfs admins aan
Deel 2 komt misschien als het nieuwe beleid een tijdje loopt.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je gaat morgen aan een deeltje 2 beginnen?
quote:Op maandag 15 juni 2015 00:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar dat met die kamers en trollen deed me ook een beetje aan zo'n ouderwetse dungeoncrawler denken.
quote:Op maandag 15 juni 2015 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Deel 2 komt misschien als het nieuwe beleid een tijdje loopt.
Iets met Duitse helmen, zwarte laarsjes en nog meer vlaggen... maar dat zien we dan wel.
Je wil niet weten hoeveel tijd ik kwijt was om al die spreuken samen te stellen!quote:
Wederom een geweldig staaltje werk, inspiratie en uitmuntende creativiteit.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:27 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie ook alleen Asterix & Obelix, geen spoor van de bard.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:56 schreef Remqo het volgende:
Ik heb verder niets gehoord over de Galliërs
en die alpaca dan?quote:Op maandag 15 juni 2015 01:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen Asterix & Obelix, geen spoor van de bard.
zit er bij, goed zoekenquote:
mijn natte droomquote:
Ja volgens mij was dit de opvolger van Dungeon Master.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had precies dezelfde interface
Dit is de Atari ST versie zo te zien.
Dat kan je niet zien aan alleen de interface. Tenzij de getoonde characters orginele CSB-characters zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij was dit de opvolger van Dungeon Master.
Vgm heb je die verkeerd begrepen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:00 schreef Scootmobiel het volgende:
Haha, meesterlijke paint!![]()
Lambiek met z'n aluhoedje, die denker in F&L, de baggerpoten en de deegroller, de trollen, Guus Geluk bij het kanon.... Je moet er maar op komen!
KLB is er wat betreft haxball juist een beetje traag bij, in VBL deden we dat vorig jaar heel fanatiek.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
O. dat zou kunnen. Sorry in dat geval.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |