Tijd voor de kapper.quote:
quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:32 schreef deadprez het volgende:
wanneer krijgt TS eens een KLB paintbaas tagje
zou ik daar een note voor krijgen?quote:
Ik heb ook aan jou gedachtquote:Op zondag 14 juni 2015 22:36 schreef madeliefff het volgende:
![]()
Ps zie ik nou rechtsonder een madeliefje?
duhquote:
lol, duurde ff voor ik hem spottequote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:46 schreef Danny het volgende:
Dit topic heeft de FOK!facebookpagina gehaald
https://www.facebook.com/fok.nl
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:46 schreef Danny het volgende:
Gaafquote:Op zondag 14 juni 2015 22:46 schreef Danny het volgende:
Klopt, maar toch.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens mij snappen alleen klb slowchatters die lol
Heel KLB lijkt op onze SC in deze paint om eerlijk te zijn, op mapimpa na danquote:Op zondag 14 juni 2015 22:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Viel me ook al opquote:
Hoezo? Haxball topic is toch in VBL? Daar ken ik het iig van. KLB SCquote:Op zondag 14 juni 2015 22:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Een lijst van gebande users?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Baas, komt er nog een vervolg?
Ik dacht dat alle problemen waren opgelost toen haan33 werd geband.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Revench van de gebande users
o daar ook? In de sc waar ts ook zit gaan ze altijd haxballen met elkaar namelijkquote:Op zondag 14 juni 2015 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]e
Viel me ook al opFucking baas
[..]
Hoezo? Haxball topic is toch in VBL? Daar ken ik het iig van. KLB SC
In GAM, maar vanuit de KLB SC wordt het ook diehard gespeeld.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:02 schreef Moira. het volgende:
Hoezo? Haxball topic is toch in VBL? Daar ken ik het iig van. KLB SC
Nou ja, daar ging de slag om Banstille overquote:Op zondag 14 juni 2015 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Revench van de gebande users
VBL / [GAM] HaxBallquote:Op zondag 14 juni 2015 23:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o daar ook? In de sc waar ts ook zit gaan ze altijd haxballen met elkaar namelijk
Ps haten op de sc
Aight, wist ik nietquote:Op zondag 14 juni 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
In GAM, maar vanuit de KLB SC wordt het ook diehard gespeeld.
Uhmm volgens mij heb ik dat stukje fokgeschiedenis gemistquote:Op zondag 14 juni 2015 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou ja, daar ging de slag om Banstille over
Het speelde af in de KLB slowchat, als je er niet komt dan heb je een grote kans dat je dat gemist heb.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uhmm volgens mij heb ik dat stukje fokgeschiedenis gemist
Check je tagquote:Op zondag 14 juni 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het speelde af in de KLB slowchat, als je er niet komt dan heb je een grote kans dat je dat gemist heb.
Eindelijk!quote:
LompeHork fixt die shit gewoonquote:Op zondag 14 juni 2015 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eindelijk!
Na al die tijd wordt de moeite beloond!
Bedankt!
Zo lomp is hij nog niet.quote:
Die scoort wel meteen punten als nieuwe FAquote:Op zondag 14 juni 2015 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, dank gaat uit naar de FA's hoor, Tem in het bijzonder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |