Ik voelde me ook bietje bedrogen door straw, maar art kan haar meer geven dan ik kan. Ik accepteer dat dan maar :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hou niet meer van art sinds hij mij bedroog met straw.
Hahahaha wauwquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
Aids is net een wonder van Jezus, je kunt maar blijven delen.
Ik ben niet van plan weer aan de pil te gaan, eigenlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft al 4 jaar een relatie en gebruikt nog steeds condooms.Dat lijkt me kut.
Juist niet man. Die gaan hardcore!quote:
Waar blijven mijn rozen en bonbons dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan moet je rozen en bonbons meenemen.
He bah, vieze mensenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had het laatst met vriendinnen over anticonceptie.
Zij vonden dat ze te vaak seks hadden om condooms te blijven gebruiken.
Stelletje patsers.
Ik leg t je op een meet nog wel een keer uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik (of wie dan ook) dat altijd leest. (nee, hiermee bedoel ik niet dat je zaken 7x moet herhalen)
I know
Waarom dat? Die gebruik je na een tijdje (en een testje) toch gewoon niet meer?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft al 4 jaar een relatie en gebruikt nog steeds condooms.Dat lijkt me kut.
Laatst een hele pot gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*praktizierenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Praktizeren,praktizeren, immer praktizeren art
Ik zei dat een keer per ongeluk bij mijn ouders.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voelde me ook bietje bedrogen door straw, maar art kan haar meer geven dan ik kan. Ik accepteer dat dan maar :$
[..]
Hahahaha wauw![]()
Bearback heet dat.quote:
Een dozijn LokaNeeltjes in de toekomst.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan weer aan de pil te gaan, eigenlijk.
Heel misschien, heel erg misschien ooit een spiraaltje.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laatst een hele pot gekochtLeuk spelen met de buurtkinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Want ik heb daar behoefte aan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef yats het volgende:
Ik leg t je op een meet nog wel een keer uit.
Straw kan hem niet meer geven dan ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voelde me ook bietje bedrogen door straw, maar art kan haar meer geven dan ik kan. Ik accepteer dat dan maar :$
I know. Maar zulke vieze praat doe ik niet hoorquote:
Wat een leuke naamquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een dozijn LokaNeeltjes in de toekomst.
Aiquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei dat een keer per ongeluk bij mijn ouders.
Denken dat wij niet genoeg zelfbeheersing hebben voor fatsoenlijk voorbehoedsmiddelengebruik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een dozijn LokaNeeltjes in de toekomst.
Leuke film is dat.quote:
Jij wel en daarna neem je hem mee naar Enschede om te gaan stappen.quote:
Regel die shit dan :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Straw kan hem niet meer geven dan ik.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laatst een hele pot gekochtIk heb die pot ook staan. Wellicht maar eens naar de datum kijken. Hoe lang blijven die dingen goed eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen ideequote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Waar vindt die zogenaamde meet dan plaatsquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij wel en daarna neem je hem mee naar Enschede om te gaan stappen.
Chocoladeletter en een kaartje. Ik deed eens gek, eens lekker andersquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar blijven mijn rozen en bonbons dan?
Als je niet tegen de hormonen kunt... maar dan is er inderdaad nog een spiraaltje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef yats het volgende:
Waarom dat? Die gebruik je na een tijdje (en een testje) toch gewoon niet meer?
Hij ziet het niet in...quote:
Moet nog geregeld worden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar vindt die zogenaamde meet dan plaats
Prachtigquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeder moest lachen en schrok toen van zichzelf. :$
Tieten heb je, maar je hebt geen puni. Sorry G.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij ziet het niet in...
[..]
Moet nog geregeld worden.
Lekker de vrouw jarenlang zichzelf vol laten stoppen met hormonen, eckte liefde.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom dat? Die gebruik je na een tijdje (en een testje) toch gewoon niet meer?
Daarom alleen seks voor voortplantingquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker de vrouw jarenlang zichzelf vol laten stoppen met hormonen, eckte liefde.
Laat je maar ombouwen dan, alsnog. Ik kan je nog veel meer bieden dan art. Alleen moet je de fysieke aspecten even mee hebben danquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij ziet het niet in...
[..]
Moet nog geregeld worden.
Klopt, maar ik was eerder.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Straw kan hem niet meer geven dan ik.
Ah ja,dat is inderdaad wel een goede reden. Ik denk gewoon niet meer aan dat soort dingen,stom eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je niet tegen de hormonen kunt... maar dan is er inderdaad nog een spiraaltje.
Juist, wat ik eigenlijk bedoelde was:quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker de vrouw jarenlang zichzelf vol laten stoppen met hormonen, eckte liefde.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tieten heb je, maar je hebt geen puni. Sorry G.
Of periodieke onthouding+terugtrekken. Zeer dicht bij 100% veilig. Kan je ook doen met kaneel, ik durf bijna garantie te geven.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft air knipje laten zetten?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist, wat ik eigenlijk bedoelde was:
Hormonen
De pil
De vanzelfsprekendheid die eraan verbonden is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Teringspulquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hormonen
De pil
SOA veilig jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef pluff het volgende:
[..]
Of periodieke onthouding+terugtrekken. Zeer dicht bij 100% veilig
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef pluff het volgende:
[..]
Of periodieke onthouding+terugtrekken. Zeer dicht bij 100% veilig
Precies. En ik ben nog niet klaar voor de voortplanting, dus voorlopig zit het er niet in.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daarom alleen seks voor voortplanting
Grotere tettenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hormonen
De pil
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke foknapping is enkel voor uitzonderingen, niet voor yatsgezellige avonden
Ga ik morgen regelen dan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat je maar ombouwen dan, alsnog. Ik kan je nog veel meer bieden dan art. Alleen moet je de fysieke aspecten even mee hebben dan
De tijden dat de pil als een bevrijding werd gezien zijn al even voorbij jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
De vanzelfsprekendheid die eraan verbonden is.
Geen Aidsspul?quote:
Erg he?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zag mijn schoonheidquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef FrauMilena het volgende:
Werd verblind toen ik Fok! opende.GoT thema scheelt wel.
Jij wou beweren dat jij ze niet hebt?quote:
Echt?quote:
Trusten!quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef El_Thijs het volgende:
Tijd om te gaan slapen, welterusten allen
Die gifquote:
Zou dat het zijn ja?quote:
Nee hoor, ik zou open het gesprek aan gaan. Al is de kans dat iemand zwanger word van mij vrij klein dus daar hoeft ze het niet voor te latenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
snap ik. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Precies. En ik ben nog niet klaar voor de voortplanting, dus voorlopig zit het er niet in.
Ook. En een vleugje syfilis :$quote:
quote:
het is echt wel heel veilig hoor.quote:
Ze willen nu ook mannen volstoppen met vrouwenhormoon om ze zorgzamer te makenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt een defect?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou open het gesprek aan gaan. Al is de kans dat iemand zwanger word van mij vrij klein dus daar hoeft ze het niet voor te laten
Zo is dat.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er komen 2 Lokaneeltjes. Johannes en Lilian.
Wat merkte je toen je stopte?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Erg he?
Maar meisjes beginnen ook vaak zo jong dat ze geen overzicht meer hebben op de effecten.
Ik had het ook niet door tot ik stopte.
Binnenkort een mannenpil.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De tijden dat de pil als een bevrijding werd gezien zijn al even voorbij ja
Onder vrouwen dan alleen blijkbaar
Wat een termquote:
Buggerina, queen of the insects.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef Dqod het volgende:
Ik moet een X-men-naam. Elke keer als ik ff buiten loop of fiets zitten er direct al 8363253854 insecten aan me vastgeplakt
Meer energie, minder snel opgeblazen gevoel van het vocht vasthouden.quote:
Waarom geen IVF?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo is dat.
Daarna stoppen we met seks.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Buggerina, queen of the insects.
Je vertrouwt art niet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
En toch houd ik die aeque in de gaten.
Plakstrip.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef Dqod het volgende:
Ik moet een X-men-naam. Elke keer als ik ff buiten loop of fiets zitten er direct al 8363253854 insecten aan me vastgeplakt
Fysiek niet, al zou dat lichtelijk verrassend zijn.quote:
Haha, subtiel ben ik wel.quote:
* MissMSX schuift aanquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
Godver, zoveel knoflook gegeten dat ik niets anders meer ruik
Ik weet niet hoe het over een paar jaar zal zijn, maar ben met mijn huidige pil wel tevreden. Mag ook wel, heb lang gezocht naar een goede.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meer energie, minder snel opgeblazen gevoel van het vocht vasthouden.
Minder neiging tot exorbitante vreetbuien. Minder neerslachtig gevoel.
The human flystrip.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef Dqod het volgende:
Godverquote:
Wat als je er dan geen genoeg van krijgt?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik het graag eens wil proberen met Kaneeltje. :$
En als nou te lang duurt?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik het graag eens wil proberen met Kaneeltje. :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |