quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef pluff het volgende:
[..]
Of periodieke onthouding+terugtrekken. Zeer dicht bij 100% veilig
Precies. En ik ben nog niet klaar voor de voortplanting, dus voorlopig zit het er niet in.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daarom alleen seks voor voortplanting
Grotere tettenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist, wat ik eigenlijk bedoelde was:
Hormonen
De pil
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke foknapping is enkel voor uitzonderingen, niet voor yatsgezellige avonden
Ga ik morgen regelen dan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat je maar ombouwen dan, alsnog. Ik kan je nog veel meer bieden dan art. Alleen moet je de fysieke aspecten even mee hebben dan
De tijden dat de pil als een bevrijding werd gezien zijn al even voorbij jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
De vanzelfsprekendheid die eraan verbonden is.
Geen Aidsspul?quote:
Erg he?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zag mijn schoonheidquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef FrauMilena het volgende:
Werd verblind toen ik Fok! opende.GoT thema scheelt wel.
Jij wou beweren dat jij ze niet hebt?quote:
Echt?quote:
Trusten!quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef El_Thijs het volgende:
Tijd om te gaan slapen, welterusten allen
Die gifquote:
Zou dat het zijn ja?quote:
Nee hoor, ik zou open het gesprek aan gaan. Al is de kans dat iemand zwanger word van mij vrij klein dus daar hoeft ze het niet voor te latenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
snap ik. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Precies. En ik ben nog niet klaar voor de voortplanting, dus voorlopig zit het er niet in.
Ook. En een vleugje syfilis :$quote:
quote:
het is echt wel heel veilig hoor.quote:
Ze willen nu ook mannen volstoppen met vrouwenhormoon om ze zorgzamer te makenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker de vrouw jarenlang zichzelf vol laten stoppen met hormonen, eckte liefde.
Je hebt een defect?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou open het gesprek aan gaan. Al is de kans dat iemand zwanger word van mij vrij klein dus daar hoeft ze het niet voor te laten
Zo is dat.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er komen 2 Lokaneeltjes. Johannes en Lilian.
Wat merkte je toen je stopte?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Erg he?
Maar meisjes beginnen ook vaak zo jong dat ze geen overzicht meer hebben op de effecten.
Ik had het ook niet door tot ik stopte.
Binnenkort een mannenpil.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De tijden dat de pil als een bevrijding werd gezien zijn al even voorbij ja
Onder vrouwen dan alleen blijkbaar
Wat een termquote:
Buggerina, queen of the insects.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef Dqod het volgende:
Ik moet een X-men-naam. Elke keer als ik ff buiten loop of fiets zitten er direct al 8363253854 insecten aan me vastgeplakt
Meer energie, minder snel opgeblazen gevoel van het vocht vasthouden.quote:
Waarom geen IVF?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo is dat.
Daarna stoppen we met seks.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Buggerina, queen of the insects.
Je vertrouwt art niet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
En toch houd ik die aeque in de gaten.
Plakstrip.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef Dqod het volgende:
Ik moet een X-men-naam. Elke keer als ik ff buiten loop of fiets zitten er direct al 8363253854 insecten aan me vastgeplakt
Fysiek niet, al zou dat lichtelijk verrassend zijn.quote:
Haha, subtiel ben ik wel.quote:
* MissMSX schuift aanquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
Godver, zoveel knoflook gegeten dat ik niets anders meer ruik
Ik weet niet hoe het over een paar jaar zal zijn, maar ben met mijn huidige pil wel tevreden. Mag ook wel, heb lang gezocht naar een goede.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meer energie, minder snel opgeblazen gevoel van het vocht vasthouden.
Minder neiging tot exorbitante vreetbuien. Minder neerslachtig gevoel.
The human flystrip.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef Dqod het volgende:
Godverquote:
Wat als je er dan geen genoeg van krijgt?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik het graag eens wil proberen met Kaneeltje. :$
En als nou te lang duurt?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik het graag eens wil proberen met Kaneeltje. :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |