Chocoladeletter en een kaartje. Ik deed eens gek, eens lekker andersquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar blijven mijn rozen en bonbons dan?
Als je niet tegen de hormonen kunt... maar dan is er inderdaad nog een spiraaltje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef yats het volgende:
Waarom dat? Die gebruik je na een tijdje (en een testje) toch gewoon niet meer?
Hij ziet het niet in...quote:
Moet nog geregeld worden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar vindt die zogenaamde meet dan plaats
Prachtigquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeder moest lachen en schrok toen van zichzelf. :$
Tieten heb je, maar je hebt geen puni. Sorry G.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij ziet het niet in...
[..]
Moet nog geregeld worden.
Lekker de vrouw jarenlang zichzelf vol laten stoppen met hormonen, eckte liefde.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom dat? Die gebruik je na een tijdje (en een testje) toch gewoon niet meer?
Daarom alleen seks voor voortplantingquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker de vrouw jarenlang zichzelf vol laten stoppen met hormonen, eckte liefde.
Laat je maar ombouwen dan, alsnog. Ik kan je nog veel meer bieden dan art. Alleen moet je de fysieke aspecten even mee hebben danquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij ziet het niet in...
[..]
Moet nog geregeld worden.
Klopt, maar ik was eerder.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Straw kan hem niet meer geven dan ik.
Ah ja,dat is inderdaad wel een goede reden. Ik denk gewoon niet meer aan dat soort dingen,stom eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je niet tegen de hormonen kunt... maar dan is er inderdaad nog een spiraaltje.
Juist, wat ik eigenlijk bedoelde was:quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker de vrouw jarenlang zichzelf vol laten stoppen met hormonen, eckte liefde.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tieten heb je, maar je hebt geen puni. Sorry G.
Of periodieke onthouding+terugtrekken. Zeer dicht bij 100% veilig. Kan je ook doen met kaneel, ik durf bijna garantie te geven.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft air knipje laten zetten?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist, wat ik eigenlijk bedoelde was:
Hormonen
De pil
De vanzelfsprekendheid die eraan verbonden is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Teringspulquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hormonen
De pil
SOA veilig jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef pluff het volgende:
[..]
Of periodieke onthouding+terugtrekken. Zeer dicht bij 100% veilig
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef pluff het volgende:
[..]
Of periodieke onthouding+terugtrekken. Zeer dicht bij 100% veilig
Precies. En ik ben nog niet klaar voor de voortplanting, dus voorlopig zit het er niet in.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daarom alleen seks voor voortplanting
Grotere tettenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hormonen
De pil
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke foknapping is enkel voor uitzonderingen, niet voor yatsgezellige avonden
Ga ik morgen regelen dan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat je maar ombouwen dan, alsnog. Ik kan je nog veel meer bieden dan art. Alleen moet je de fysieke aspecten even mee hebben dan
De tijden dat de pil als een bevrijding werd gezien zijn al even voorbij jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
De vanzelfsprekendheid die eraan verbonden is.
Geen Aidsspul?quote:
Erg he?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
De vanzelfsprekendheid die eraan verbonden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |