quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef pluff het volgende:
[..]
Of periodieke onthouding+terugtrekken. Zeer dicht bij 100% veilig
Precies. En ik ben nog niet klaar voor de voortplanting, dus voorlopig zit het er niet in.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daarom alleen seks voor voortplanting
Grotere tettenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist, wat ik eigenlijk bedoelde was:
Hormonen
De pil
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke foknapping is enkel voor uitzonderingen, niet voor yatsgezellige avonden
Ga ik morgen regelen dan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat je maar ombouwen dan, alsnog. Ik kan je nog veel meer bieden dan art. Alleen moet je de fysieke aspecten even mee hebben dan
De tijden dat de pil als een bevrijding werd gezien zijn al even voorbij jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
De vanzelfsprekendheid die eraan verbonden is.
Geen Aidsspul?quote:
Erg he?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zag mijn schoonheidquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef FrauMilena het volgende:
Werd verblind toen ik Fok! opende.GoT thema scheelt wel.
Jij wou beweren dat jij ze niet hebt?quote:
Echt?quote:
Trusten!quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:41 schreef El_Thijs het volgende:
Tijd om te gaan slapen, welterusten allen
Die gifquote:
Zou dat het zijn ja?quote:
Nee hoor, ik zou open het gesprek aan gaan. Al is de kans dat iemand zwanger word van mij vrij klein dus daar hoeft ze het niet voor te latenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
snap ik. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Precies. En ik ben nog niet klaar voor de voortplanting, dus voorlopig zit het er niet in.
Ook. En een vleugje syfilis :$quote:
quote:
het is echt wel heel veilig hoor.quote:
Ze willen nu ook mannen volstoppen met vrouwenhormoon om ze zorgzamer te makenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker de vrouw jarenlang zichzelf vol laten stoppen met hormonen, eckte liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |