Ik voelde me ook bietje bedrogen door straw, maar art kan haar meer geven dan ik kan. Ik accepteer dat dan maar :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hou niet meer van art sinds hij mij bedroog met straw.
Hahahaha wauwquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
Aids is net een wonder van Jezus, je kunt maar blijven delen.
Ik ben niet van plan weer aan de pil te gaan, eigenlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft al 4 jaar een relatie en gebruikt nog steeds condooms.Dat lijkt me kut.
Juist niet man. Die gaan hardcore!quote:
Waar blijven mijn rozen en bonbons dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan moet je rozen en bonbons meenemen.
He bah, vieze mensenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had het laatst met vriendinnen over anticonceptie.
Zij vonden dat ze te vaak seks hadden om condooms te blijven gebruiken.
Stelletje patsers.
Ik leg t je op een meet nog wel een keer uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik (of wie dan ook) dat altijd leest. (nee, hiermee bedoel ik niet dat je zaken 7x moet herhalen)
I know
Waarom dat? Die gebruik je na een tijdje (en een testje) toch gewoon niet meer?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft al 4 jaar een relatie en gebruikt nog steeds condooms.Dat lijkt me kut.
Laatst een hele pot gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*praktizierenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Praktizeren,praktizeren, immer praktizeren art
Ik zei dat een keer per ongeluk bij mijn ouders.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voelde me ook bietje bedrogen door straw, maar art kan haar meer geven dan ik kan. Ik accepteer dat dan maar :$
[..]
Hahahaha wauw![]()
Bearback heet dat.quote:
Een dozijn LokaNeeltjes in de toekomst.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan weer aan de pil te gaan, eigenlijk.
Heel misschien, heel erg misschien ooit een spiraaltje.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laatst een hele pot gekochtLeuk spelen met de buurtkinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Want ik heb daar behoefte aan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef yats het volgende:
Ik leg t je op een meet nog wel een keer uit.
Straw kan hem niet meer geven dan ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voelde me ook bietje bedrogen door straw, maar art kan haar meer geven dan ik kan. Ik accepteer dat dan maar :$
I know. Maar zulke vieze praat doe ik niet hoorquote:
Wat een leuke naamquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een dozijn LokaNeeltjes in de toekomst.
Aiquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei dat een keer per ongeluk bij mijn ouders.
Denken dat wij niet genoeg zelfbeheersing hebben voor fatsoenlijk voorbehoedsmiddelengebruik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een dozijn LokaNeeltjes in de toekomst.
Leuke film is dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |