Je hebt een defect?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou open het gesprek aan gaan. Al is de kans dat iemand zwanger word van mij vrij klein dus daar hoeft ze het niet voor te laten
Zo is dat.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er komen 2 Lokaneeltjes. Johannes en Lilian.
Wat merkte je toen je stopte?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Erg he?
Maar meisjes beginnen ook vaak zo jong dat ze geen overzicht meer hebben op de effecten.
Ik had het ook niet door tot ik stopte.
Binnenkort een mannenpil.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De tijden dat de pil als een bevrijding werd gezien zijn al even voorbij ja
Onder vrouwen dan alleen blijkbaar
Wat een termquote:
Buggerina, queen of the insects.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef Dqod het volgende:
Ik moet een X-men-naam. Elke keer als ik ff buiten loop of fiets zitten er direct al 8363253854 insecten aan me vastgeplakt
Meer energie, minder snel opgeblazen gevoel van het vocht vasthouden.quote:
Waarom geen IVF?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo is dat.
Daarna stoppen we met seks.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Buggerina, queen of the insects.
Je vertrouwt art niet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
En toch houd ik die aeque in de gaten.
Plakstrip.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef Dqod het volgende:
Ik moet een X-men-naam. Elke keer als ik ff buiten loop of fiets zitten er direct al 8363253854 insecten aan me vastgeplakt
Fysiek niet, al zou dat lichtelijk verrassend zijn.quote:
Haha, subtiel ben ik wel.quote:
* MissMSX schuift aanquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
Godver, zoveel knoflook gegeten dat ik niets anders meer ruik
Ik weet niet hoe het over een paar jaar zal zijn, maar ben met mijn huidige pil wel tevreden. Mag ook wel, heb lang gezocht naar een goede.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meer energie, minder snel opgeblazen gevoel van het vocht vasthouden.
Minder neiging tot exorbitante vreetbuien. Minder neerslachtig gevoel.
The human flystrip.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef Dqod het volgende:
Godverquote:
Wat als je er dan geen genoeg van krijgt?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik het graag eens wil proberen met Kaneeltje. :$
En als nou te lang duurt?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik het graag eens wil proberen met Kaneeltje. :$
Ik ben een beetje verliefd op MK.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Welke heb je?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het over een paar jaar zal zijn, maar ben met mijn huidige pil wel tevreden. Mag ook wel, heb lang gezocht naar een goede.Deze is vrij licht geloof ik en met meer vrouwelijk hormoon.
Ja, want elke vrouw is heel regelmatig ongesteld en vruchtbaar en zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef pluff het volgende:
[..]
het is echt wel heel veilig hoor.
Men kan ook periodieke onthouding doen en in de vrouw klaarkomen, en alleen terugtrekken tijdens haar vruchtbare periode. Is ook veiliger dan de westerse wereld wil geloven.
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Dan hebben ze sowieso twee keer 9 maanden zonder risicoquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat als je er dan geen genoeg van krijgt?
En meteen een tweeling. Klaar.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef pluff het volgende:
[..]
Meteen embryoselectie erbij voor een superkind.
Ik moet altijd aan een andere MK denkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op MK.
Wow.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
En je weet het he, with great power comes great responsibility.quote:
Ik wil je nooit meer zien.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ohja, ja dat moet wel goeed zijn idd. MAar alsnog is terugtrekken best veilig. Zeggen dat je van voorvocht zwanger KAN worden, is netzoiets als zeggen dat je van plas zwanger KAN worden. Of van een vinger want daar KAN een spermacel op zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want elke vrouw is heel regelmatig ongesteld en vruchtbaar en zo.
Zulke moeilijke vragen. :$quote:
Het wordt vast een aangename tijd. Maar het leven wordt ook mooier van zijn eindigheid, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat als je er dan geen genoeg van krijgt?
Is dat er niet zoeen die vorig jaar niet al te best in het nieuws was?quote:
I'm preparedquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:50 schreef aeque het volgende:
[..]
En je weet het he, with great power comes great responsibility.
Precies!quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou het niet zo lang vol hoor.
Want zwanger maken is your biggest fear na unsafe hoeren neuken jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Ohja, ja dat moet wel goeed zijn idd. MAar alsnog is terugtrekken best veilig. Zeggen dat je van voorvocht zwanger KAN worden, is netzoiets als zeggen dat je van plas zwanger kan worden. Of van een vinger.
Ik wilde eigenlijk eerst vragen wanneer je het te lang zou vinden durenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zulke moeilijke vragen. :$
Te is relatief.
[..]
Het wordt vast een aangename tijd. Maar het leven wordt ook mooier van zijn eindigheid, toch?
Yasmin?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat er niet zoeen die vorig jaar niet al te best in het nieuws was?
Nee is niet hetzelfde, want het is een bestaande mogelijkheid.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Ohja, ja dat moet wel goeed zijn idd. MAar alsnog is terugtrekken best veilig. Zeggen dat je van voorvocht zwanger KAN worden, is netzoiets als zeggen dat je van plas zwanger KAN worden. Of van een vinger want daar KAN een spermacel op zitten.
Gaylord.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef FrauMilena het volgende:
Wat vinden jullie van deze jongen (niet zeuren dat het nog maar een broekie is, ben ik ook)
Ik kom er maar niet uit of ik hem eruit vind zien als een homo, of dat ik hem wel zou hosselen.
moeilijk, moeilijk
De cougar in me zegt: homoquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef FrauMilena het volgende:
Wat vinden jullie van deze jongen (niet zeuren dat het nog maar een broekie is, ben ik ook)
Ik kom er maar niet uit of ik hem eruit vind zien als een homo, of dat ik hem wel zou hosselen.
moeilijk, moeilijk
Dat zie ik dan wel toch, als ik geen zin meer heb stoppen we er gewoon weer mee en nemen we een naaktkat of een varkentje. :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk eerst vragen wanneer je het te lang zou vinden duren
Bij deze dan alsnog
Got to have a date first voordat ik bang moet zijn of zij zwanger wil gaan worden. Het is gewoon wat algemene kennis die ik heb.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Want zwanger maken is your biggest fear na unsafe hoeren neuken ja
Ja, die ook ja. Waren het niet de combinatiepillen in het algemeen? Zijn dat vierdegeneratiepillen?quote:
Ja, ik heb dat eerder van je gelezen jaren terug en op zich had je met je bronnen wel een punt. Het lijkt me alleen heel vervelend om tijdens de seks telkens rekening te moeten houden met 'buiten boord' klaarkomen. Dan kan je er niet helemaal lekker in opgaan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Ohja, ja dat moet wel goeed zijn idd. MAar alsnog is terugtrekken best veilig. Zeggen dat je van voorvocht zwanger KAN worden, is netzoiets als zeggen dat je van plas zwanger KAN worden. Of van een vinger want daar KAN een spermacel op zitten.
En wat weet je over SOA's?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Got to find a date first voordat ik bang moet zijn of zij zwanger wil gaan worden. Het is gewoon wat algemene kennis die ik heb.
Een Afrikaantje?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel toch, als ik geen zin meer heb stoppen we er gewoon weer mee en nemen we een naaktkat of een varkentje. :$
Ik zou hem niet doen, ondanks mijn gaylordsmaak.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef FrauMilena het volgende:
moeilijk, moeilijk
Grappig. Tegenwoordig veel vrouwen die ermee stoppenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik loop volgens mij wat achter, maar de pilNiet mijn ding
Geen idee, maar die Yasmin heb ik wel even gehad toen ie net op de markt kwam,jaren geleden. Geen succesquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, die ook ja. Waren het niet de combinatiepillen in het algemeen? Zijn dat vierdegeneratiepillen?
Ik heb hier dus echt 0 verstand van
Alleen tijdens de vruchtbare periode terugtrekken. Als de vrouw beetje regelmatig ongesteld is kan je voor de rest aan periodieke onthouding doen en dan hoef je alleen een beetje de kalender in de gaten te houden. Voor de rest is het ongeremdquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat eerder van je gelezen jaren terug en op zich had je met je bronnen wel een punt. Het lijkt me alleen heel vervelend om tijdens de seks telkens rekening te moeten houden met 'buiten boord' klaarkomen. Dan kan je er niet helemaal lekker in opgaan.
Alle pillen geven sowieso meer kans op trombose en borstkanker geloof ik. Was dat niet Diane?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat er niet zoeen die vorig jaar niet al te best in het nieuws was?
Ik ben er al 6 jaar vanaf ongeveerquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grappig. Tegenwoordig veel vrouwen die ermee stoppen
De smiley woman! The smiley!!!quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denken dat wij negers zouden adopteren.
Misschien een Chineesje.
Gewoon op tijd je piel er uit, en dan is er niets aan de hand.quote:
Ik ben dat niet, heb een cyclus van 4 tot 7 weken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef pluff het volgende:
[..]
Alleen tijdens de vruchtbare periode terugtrekken. Als de vrouw beetje regelmatig ongesteld is kan je voor de rest aan periodieke onthouding doen.
Degene die het hardst gemarket worden kun je beter vermijden geloof ikquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen idee, maar die Yasmin heb ik wel even gehad toen ie net op de markt kwam,jaren geleden. Geen succes
quote:
Beetje wel hè. Maar z'n gezicht heeft wat aparts, ogen vooral. Me gustaquote:
Waarom vallen we überhaupt op gaylordsquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou hem niet doen, ondanks mijn gaylordsmaak.
Te blond denk ik.
Die was vorig jaar inderdaad in het nieuws. Wordt nog wel voorgeschreven trouwens,maar doorgaans alleen aan eerdere gebruikers.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alle pillen geven sowieso meer kans op trombose en borstkanker geloof ik. Was dat niet Diane?
Gwoon keiharde nigga kopen tochquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De smiley woman! The smiley!!!
Japaneesje toch?
Ik heb het dan ook over verschil met 20 jaar terug ofzoquote:
Zou kunnen. Je hebt er zelfs apps voor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef pluff het volgende:
[..]
Alleen tijdens de vruchtbare periode terugtrekken. Als de vrouw beetje regelmatig ongesteld is kan je voor de rest aan periodieke onthouding doen.
gayquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef FrauMilena het volgende:
moeilijk, moeilijk
Dat dus...Instant inzakker lijkt mequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat eerder van je gelezen jaren terug en op zich had je met je bronnen wel een punt. Het lijkt me alleen heel vervelend om tijdens de seks telkens rekening te moeten houden met 'buiten boord' klaarkomen. Dan kan je er niet helemaal lekker in opgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |