Ik ben een beetje verliefd op MK.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
En toch houd ik die aeque in de gaten.
Welke heb je?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het over een paar jaar zal zijn, maar ben met mijn huidige pil wel tevreden. Mag ook wel, heb lang gezocht naar een goede.Deze is vrij licht geloof ik en met meer vrouwelijk hormoon.
Ja, want elke vrouw is heel regelmatig ongesteld en vruchtbaar en zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef pluff het volgende:
[..]
het is echt wel heel veilig hoor.
Men kan ook periodieke onthouding doen en in de vrouw klaarkomen, en alleen terugtrekken tijdens haar vruchtbare periode. Is ook veiliger dan de westerse wereld wil geloven.
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
En toch houd ik die aeque in de gaten.
Dan hebben ze sowieso twee keer 9 maanden zonder risicoquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat als je er dan geen genoeg van krijgt?
En meteen een tweeling. Klaar.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef pluff het volgende:
[..]
Meteen embryoselectie erbij voor een superkind.
Ik moet altijd aan een andere MK denkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op MK.
Wow.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
En je weet het he, with great power comes great responsibility.quote:
Ik wil je nooit meer zien.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ohja, ja dat moet wel goeed zijn idd. MAar alsnog is terugtrekken best veilig. Zeggen dat je van voorvocht zwanger KAN worden, is netzoiets als zeggen dat je van plas zwanger KAN worden. Of van een vinger want daar KAN een spermacel op zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want elke vrouw is heel regelmatig ongesteld en vruchtbaar en zo.
Zulke moeilijke vragen. :$quote:
Het wordt vast een aangename tijd. Maar het leven wordt ook mooier van zijn eindigheid, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat als je er dan geen genoeg van krijgt?
Is dat er niet zoeen die vorig jaar niet al te best in het nieuws was?quote:
I'm preparedquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:50 schreef aeque het volgende:
[..]
En je weet het he, with great power comes great responsibility.
Precies!quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou het niet zo lang vol hoor.
Want zwanger maken is your biggest fear na unsafe hoeren neuken jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Ohja, ja dat moet wel goeed zijn idd. MAar alsnog is terugtrekken best veilig. Zeggen dat je van voorvocht zwanger KAN worden, is netzoiets als zeggen dat je van plas zwanger kan worden. Of van een vinger.
Ik wilde eigenlijk eerst vragen wanneer je het te lang zou vinden durenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zulke moeilijke vragen. :$
Te is relatief.
[..]
Het wordt vast een aangename tijd. Maar het leven wordt ook mooier van zijn eindigheid, toch?
Yasmin?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat er niet zoeen die vorig jaar niet al te best in het nieuws was?
Nee is niet hetzelfde, want het is een bestaande mogelijkheid.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Ohja, ja dat moet wel goeed zijn idd. MAar alsnog is terugtrekken best veilig. Zeggen dat je van voorvocht zwanger KAN worden, is netzoiets als zeggen dat je van plas zwanger KAN worden. Of van een vinger want daar KAN een spermacel op zitten.
Gaylord.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef FrauMilena het volgende:
Wat vinden jullie van deze jongen (niet zeuren dat het nog maar een broekie is, ben ik ook)
Ik kom er maar niet uit of ik hem eruit vind zien als een homo, of dat ik hem wel zou hosselen.
moeilijk, moeilijk
De cougar in me zegt: homoquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef FrauMilena het volgende:
Wat vinden jullie van deze jongen (niet zeuren dat het nog maar een broekie is, ben ik ook)
Ik kom er maar niet uit of ik hem eruit vind zien als een homo, of dat ik hem wel zou hosselen.
moeilijk, moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |