Op outdoor was er ook een set van een uur met dat soort muziek. Ik heb genotenquote:
Hier wel wat moeheid ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Midden in de week dipje bij iedereen?
Geen airco die je kan regelen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Nergens last van, 1:00 in bed vanacht, maar fris en fruitig.
Zie wel op tegen vrijdag hier. Stil zitten, 1 muisklik, helemaal bezweet.
Ikheb er wel thuis, maar geen autoquote:
Ja, is primaquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Wow, cliffhanger.
Zal ik er van maken dat ik voorlopig wel weer even genoeg A'dam heb gezien of is dat een niet goed genoeg smoesje?
is dat al bijna?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op outdoor was er ook een set van een uur met dat soort muziek. Ik heb genoten
Hopelijk dit jaar weer leuke muziekjes, De line-up is bekend maar ken niet iedereen van naam. Laat me graag verrassen.
Ja wat is dichtbij?quote:
Zal ik er vanavond ook maar zoiets van maken dan?quote:
Gewoon dragen joh, je bent toch een vent of niet dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikheb er wel thuis, maar geen auto.
Als snap?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zal ik er vanavond ook maar zoiets van maken dan?
Zoiets verwachtte ik sowieso alquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Gewoon dragen joh, je bent toch een vent of niet dan.
Das ook wel erg hard toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
29 augustus pas![]()
Werd nog mee gevraagd voor defqon 1.. heb dat afgewezen
Tsk tskquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik sowieso al
Daar is ie net ff te lijvig en zwaar voor, al heeft ie wel wieltjes, maar dan ben ik wel zo'n 2 uur onderwegquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Gewoon dragen joh, je bent toch een vent of niet dan.
Logisch, totaal overbodig ook in A'dam lijkt mij.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikheb er wel thuis, maar geen auto.
Nee WA, moet wel in mijn telefoon opgeslagen worden.quote:
dat zou wel nice zijn zegquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Idd, kost alleen maar teveel geld en je bent met zo'n beetje alle andere vervoersmiddelen sneller.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Logisch, totaal overbodig ook in A'dam lijkt mij.
Dan zo'n waaier.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is ie net ff te lijvig en zwaar voor, al heeft ie wel wieltjes, maar dan ben ik wel zo'n 2 uur onderweg.
* aeque installeert snapchatquote:
Nou ja, we hebben wel ventilatoren natuurlijk, maar die werken ook niet altijd even goed.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan zo'n waaier.
[ afbeelding ]
Beetje vrouwelijk is oké.
Ja daahaaag. alleen een scooter is sneller....quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, kost alleen maar teveel geld en je bent met zo'n beetje alle andere vervoersmiddelen sneller.
Zo'n ding van de Chineesquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan zo'n waaier.
[ afbeelding ]
Beetje vrouwelijk is oké.
Jouw bil hoeft niet eens zo te bouncen, ik wil gewoon bewijs dat het geen mannenbil isquote:
Ja en ook wel erg massaalquote:
Echt niet, de fiets is in de de stad ook gewoon sneller, alleen parkeren kost je al een half uur somsquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja daahaaag. alleen een scooter is sneller....
Uhuquote:
Die ene straat, waar altijd auto's rijden.quote:
Define: 'mannenbil'.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw bil hoeft niet eens zo te bouncen, ik wil gewoon bewijs dat het geen mannenbil is
Geen zin/tijd? Lijkt me best tofquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ook wel erg massaal
en 3 dagen lang, al was ik mee gevraagd voor de zaterdag
Dan rij je gewoon te hard of heb je veel mazzel met parkeren aangezien daar ook altijd nog tijd in gaat zitten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja daahaaag. alleen een scooter is sneller....
Parkeerplek zoeken heeft me in al die jaren nooit langer dan 5 minuten gekost....quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, de fiets is in de de stad ook gewoon sneller, alleen parkeren kost je al een half uur soms.
Is goed, als jij hem stuurt zal ik meteen oversteken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die ene straat, waar altijd auto's rijden.
Jij was vrijwillig in Amsterdam?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan rij je gewoon te hard of heb je veel mazzel met parkeren aangezien daar ook altijd nog tijd in gaat zitten.
Vorige week 's avonds zo'n politieagent in het grasstrookje liggen met z'n lasergun
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje last supper ideequote:Op woensdag 10 juni 2015 16:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Is goed, als jij hem stuurt zal ik meteen oversteken.
[..]
Jij was vrijwillig in Amsterdam?![]()
kutweekend komt niet uitquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen zin/tijd? Lijkt me best tof
Ja al heb ik er nu dus wel even genoeg van, al gok ik dat ik op tijd genoeg afremde en het net geen bon isquote:
Ik rij niet vaak te hardquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan rij je gewoon te hard of heb je veel mazzel met parkeren aangezien daar ook altijd nog tijd in gaat zitten.
Vorige week 's avonds zo'n politieagent in het grasstrookje liggen met z'n lasergun
Met jouw rijstijl verbaast het mij niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja al heb ik er nu dus wel even genoeg van, al gok ik dat ik op tijd genoeg afremde en het net geen bon is
OV kan wel, als je niet hoeft over te stappen, zeker de tram komt buiten het echt centrum een stuk in de buurt qua snelheid.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
Parkeerplek zoeken heeft me in al die jaren nooit langer dan 5 minuten gekost....
Oke een fiets is ook snel op korte stukken.
Het OV nooit.
Je hebt een app voor mannetjes in het gras binnen de bebouwde kom?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik rij niet vaak te hard
En voor die struikrovers heb je toch een hele fijne app op je smar.... oh
moest lachenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik rij niet vaak te hard
En voor die struikrovers heb je toch een hele fijne app op je smar.... oh
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Stik er maar in dan.Ach meisje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je vanavond wel
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik zal je nog eens bij het station afzettenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Met jouw rijstijl verbaast het mij niet.
Ah zonde, maar kan ook leuk zijn toch.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kutweekend komt niet uit
J. heeft een bedrijfsuitje, die gaat iets doen op het strand (blokarten oid?) en aansluitend een etentje.
Jij rijdt 120km/per uur langs het station, deur open en trapt em eruit?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens bij het station afzetten
Ik trapte nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij rijdt 120km/per uur langs het station, deur open en trapt em eruit?
ik zit vanaf purmerend met 35 minuten bij het vondelpark.... Ik las vorige keer dat dat jou een uur oid kost?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OV kan wel, als je niet hoeft over te stappen, zeker de tram komt buiten het echt centrum een stuk in de buurt qua snelheid.
Maar nee, niet altijd natuurlijk, maar het nut van een auto is voor mij al 5 jaar niet meer aanwezig.
Ja, maar dat komt omdat ik dus moet overstappenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit vanaf purmerend met 35 minuten bij het vondelpark.... Ik las vorige keer dat dat jou een uur oid kost?
Jazeker! de flitsmeister app. Mensen melden daar controles door. Ook lokalequote:Op woensdag 10 juni 2015 16:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt een app voor mannetjes in het gras binnen de bebouwde kom?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens bij het station afzetten
Ik viel zelf.quote:
En daardoor is de auto dus een stuk sneller. juist.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat ik dus moet overstappen.
Ja, dat zei ik al dus, als je niet hoeft over te stappen komt het in de buurt. En het is geen uur trouwens, 45-50 minquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
En daardoor is de auto dus een stuk sneller. juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |