Doe ik eens jeugdig is het weer niet goed..quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, mijn ongelijk aantonen door mij te quoten waardoor blijkt dat ik ongelijk heb, kinderachtig hoor.
Hmm, siroopachtige smaak zeker.quote:
Geintje hoor moppie, vond het wel scherp van jequote:Op woensdag 10 juni 2015 16:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doe ik eens jeugdig is het weer niet goed..
Ik luister die muziekjens gewoon graag, vooral degene met saxofoontjesquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geklikt omdat lekkerste wijf van die mixjes, hoe ben jij er bij uitgekomen?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee hoor die hou ik veilig bij me.
Bewaren voor als je partner er niet meer is?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Maar wat moet je met eitjes in de vriezer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ze is jong en heeft geen vriendjequote:Op woensdag 10 juni 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bewaren voor als je partner er niet meer is?.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is niet de Disney versie jongemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dunno, ik bewaar ze in de koelkast.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Eerst dacht ik aw (overleden), daarna ew (stalker)quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bewaren voor als je partner er niet meer is?.
Koelkast is niet vriezer vrouwmenschquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dunno, ik bewaar ze in de koelkast.
[..]
Ik dacht ik aw (overleden), daarna ew (stalker)
Heb jij haar al in bed geluld?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
En wanneer vraag je der eens op date? Of loop ik al achter?
Dat weet ik? Huhquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koelkast is niet vriezer vrouwmensch
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is niet de Disney versie jongeman
Verkopen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon naar de kroeg gaan. Niemand die het merkt ook dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
En toen zat ik alleen voor het laatste uur.
gezelligheid.
Midden in de week dipje bij iedereen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
En toen zat ik alleen voor het laatste uur.
gezelligheid.
Juist wel vrees ikquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:28 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Gewoon naar de kroeg gaan. Niemand die het merkt ook dan.
Neuh, 1 collega op project, 1 wekelijkse vrije dag, 1 op vakantie, 1 werkt van 8:00 tot 16:30, meer smaken hebben we niet, dus ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Midden in de week dipje bij iedereen?
Dit is 1 dingetje HW.. Maar laat maarquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik zie de relevantie niet. Ik leg het haar gewoon graag uit omdat ze het ook daadwerkelijk waardeert
.
Ik ga nu!quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist wel vrees ik. Kan evt de afdelingstelefoon doorschakelen naar mobiel
.
Werd wel meegevraagd om naar terras te gaan, etters, ze weten dat ik tot 17;30 moet.
Die was live op DV vorig jaarquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik luister die muziekjens gewoon graag, vooral degene met saxofoontjes
Love it.
Doe maar hoor, ik kan het vondelpark ook gewoon zien uit mijn raam, dus erg veel erger zal het niet wordenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:30 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik ga nu!
Collega was heel vroeg begonnen en had een zielig verhaal.
Succes nog even HW!
Zal ik een foto neerplempen?
Ohw zo klinkt het alweer minder ergquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, 1 collega op project, 1 wekelijkse vrije dag, 1 op vakantie, 1 werkt van 8:00 tot 16:30, meer smaken hebben we niet, dus ja.
Ik alleen "Nationale Opera & Ballet"quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar hoor, ik kan het vondelpark ook gewoon zien uit mijn raam, dus erg veel erger zal het niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |