Op outdoor was er ook een set van een uur met dat soort muziek. Ik heb genotenquote:
Hier wel wat moeheid ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Midden in de week dipje bij iedereen?
Geen airco die je kan regelen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Nergens last van, 1:00 in bed vanacht, maar fris en fruitig.
Zie wel op tegen vrijdag hier. Stil zitten, 1 muisklik, helemaal bezweet.
Ikheb er wel thuis, maar geen autoquote:
Ja, is primaquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Wow, cliffhanger.
Zal ik er van maken dat ik voorlopig wel weer even genoeg A'dam heb gezien of is dat een niet goed genoeg smoesje?
is dat al bijna?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op outdoor was er ook een set van een uur met dat soort muziek. Ik heb genoten
Hopelijk dit jaar weer leuke muziekjes, De line-up is bekend maar ken niet iedereen van naam. Laat me graag verrassen.
Ja wat is dichtbij?quote:
Zal ik er vanavond ook maar zoiets van maken dan?quote:
Gewoon dragen joh, je bent toch een vent of niet dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikheb er wel thuis, maar geen auto.
Als snap?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zal ik er vanavond ook maar zoiets van maken dan?
Zoiets verwachtte ik sowieso alquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Gewoon dragen joh, je bent toch een vent of niet dan.
Das ook wel erg hard toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
29 augustus pas![]()
Werd nog mee gevraagd voor defqon 1.. heb dat afgewezen
Tsk tskquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik sowieso al
Daar is ie net ff te lijvig en zwaar voor, al heeft ie wel wieltjes, maar dan ben ik wel zo'n 2 uur onderwegquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Gewoon dragen joh, je bent toch een vent of niet dan.
Logisch, totaal overbodig ook in A'dam lijkt mij.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikheb er wel thuis, maar geen auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |