Ja, maar dat komt omdat ik dus moet overstappenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit vanaf purmerend met 35 minuten bij het vondelpark.... Ik las vorige keer dat dat jou een uur oid kost?
Jazeker! de flitsmeister app. Mensen melden daar controles door. Ook lokalequote:Op woensdag 10 juni 2015 16:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt een app voor mannetjes in het gras binnen de bebouwde kom?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens bij het station afzetten
Ik viel zelf.quote:
En daardoor is de auto dus een stuk sneller. juist.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat ik dus moet overstappen.
Ja, dat zei ik al dus, als je niet hoeft over te stappen komt het in de buurt. En het is geen uur trouwens, 45-50 minquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
En daardoor is de auto dus een stuk sneller. juist.
Hadden ze bij TopGear niet een keer uitgezocht wat je beter kan doen in zo'n geval. Juist snel doorrijden zodat je eerder bij de pomp bent of juist je snelheid matigen en dan ook maar hopen dat je het redt.quote:
haha, die logicaquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hadden ze bij TopGear niet een keer uitgezocht wat je beter kan doen in zo'n geval. Juist snel doorrijden zodat je eerder bij de pomp bent of juist je snelheid matigen en dan ook maar hopen dat je het redt.
Volgens mij was de uitkomst dat het nauwelijks iets uitmaakte eigenlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:56 schreef All-out het volgende:
[..]
haha, die logica
als je langzamer rijdt verbruik je minder en heb je dus meer kans om de pomp te halen
Er spelen meer dingen mee dan snelheid bij zuinig rijden, toeren, remmen op de motor etc....quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij was de uitkomst dat het nauwelijks iets uitmaakte eigenlijk.
Ja, ze hadden ook airco, radio, etc meegenomen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er spelen meer dingen mee dan snelheid bij zuinig rijden, toeren, remmen op de motor etc....
Kan jij zelf het beste aanvoelen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoofdpijn, pijn achter de ogen en loopneus. Is het dan handig om gewoon te gaan trainen? Wil zo graag maar hoofd doet stom
Ja ik weet het dus niet zo goedquote:
Stel je niet aan......quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja ik weet het dus niet zo goed![]()
Wil zo graag dat ik denk 'stel je niet aan'. Maar aan de andere kant, ik heb dit al 2 dagen en misschien moet ik het uitrusten. Of juist goed uitzweten. Ikweetniet. Vandaar de vraag hier
snelheid matigen sowieso. Maar ook weer niet te traag.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hadden ze bij TopGear niet een keer uitgezocht wat je beter kan doen in zo'n geval. Juist snel doorrijden zodat je eerder bij de pomp bent of juist je snelheid matigen en dan ook maar hopen dat je het redt.
sporten is gezundquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laat maar dan hoorMotherfuckers.
Yvie gaf je het enige goede antwoord lieverdquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laat maar dan hoorMotherfuckers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |