SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je kijkt toch geen vrouwenvoetbal?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ik wel. NOS zendt helemaal geen fuck uit op de openingswedstrijd en Oranje na, Eurosport doet de wedstrijden als het ze uitkomt (ze hadden USA niet) en Duitsland weiger ik te kijken, want ik vind de Duitse taal echt walgelijk, dus dat weet ik niet.
Normaal gesproken niet, maar zo'n WK vind ik nog wel vermakelijk. Op primetime zou ik het niet kijken, maar als het toch op dit tijdstip is vind ik het wel prima.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar je kijkt toch geen vrouwenvoetbal?
Ga misschien dinsdag (vanavond) de Engelse girls wel even kijken vs France.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar zo'n WK vind ik nog wel vermakelijk. Op primetime zou ik het niet kijken, maar als het toch op dit tijdstip is vind ik het wel prima.
Toch twee top tien landen,quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ga misschien dinsdag de Engelse girls wel even kijken vs France.
Er zitten parels van hotsenknotsen voetbal tussenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar zo'n WK vind ik nog wel vermakelijk. Op primetime zou ik het niet kijken, maar als het toch op dit tijdstip is vind ik het wel prima.
Zou mooi zijn als er nog wat doodschoppen uitgedeeld worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Toch twee top tien landen,
Niveau is dan nog steeds niet bijzonder, maar als er eenmaal goals vallen is het best leuk om te zien
Daar heb ik de vrouwen nog niet op kunnen betrappen, helaas kunnen Marco Materazzi's dit toernooi voorlopigquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er nog wat doodschoppen uitgedeeld worden.
Waarom gelijk die agressie?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er nog wat doodschoppen uitgedeeld worden.
Zou mij teleurstellen als de Engelsen geen aanslag plegen vanavond.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heb ik de vrouwen nog niet op kunnen betrappen
Misschien dat ze elkaar nog wel even aan de haren trekkenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou mij teleurstellen als de Engelsen geen aanslag plegen vanavond.
Dat valt op.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien dat ze elkaar nog wel even aan de haren trekken
De verdediging van NL stond goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ben je nou weer aan het dollen of wa?
Dat doen Engelsen ookquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien dat ze elkaar nog wel even aan de haren trekken
Bij Nieuw Zeeland weten ze er ook wel iets van te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar ik ben niet voor Nederland.
Jammer dat de Ierse dames niet meedoen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Nieuw Zeeland weten ze er ook wel iets van te maken.
Geniale rechtsback en een kloon van Henri Buitenzorg ervoor.
De corners zijn ook mooi verzonnen.
Waarom doen die niet mee?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:55 schreef Downwards het volgende:
[..]
Jammer dat de Ierse dames niet meedoen.
De FIFA weer zeker.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ze zich niet gekwalificeerd hebben denk ik
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze willen die Ieren gewoon niet op een eindtoernooi
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 04:01 schreef Downwards het volgende:
[..]
Still drinking in the fields of Athenry.
Schande. Beste fans die er zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze willen die Ieren gewoon niet op een eindtoernooi
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 04:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Japan speelt wel slecht. Sawa is ook geen schim van de speler die ze was in 2011. Eigenlijk heeft Zwitserland de beste aanvallen, al is wel duidelijk dat de Japanners technisch beter onderlegd zijn.
Bedankt voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 05:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Matige 1-0 van de titelverdediger. Gigantische kans voor Zwitserland nog in de laatste minuut, vrijwel open doel eigenlijk maar bal ging net over. Misschien dat het de eerste wedstrijd was maar Japan was echt heel pover.
Geen dank.quote:
Ik denk dat Duitsland dat gaat winnen, die groeien nog wel in toernooi.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geen dank.Ik had wel met verwacht van Japan, anders wordt het zo'n eentonig toernooi met Duitsland. Heb VS niet gekeken, was wat te vroeg. Hoe speelden die? Serieus te nemen als tegenstander van Duitsland?
Laten we maar hopen dat NL niet tegen Duitsland hoeft te spelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk dat Duitsland dat gaat winnen, die groeien nog wel in toernooi.
Ik vrees dat ze het gaan verliezen maar de bal is rond.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat NL niet tegen Duitsland hoeft te spelen.
quote:Enganamouit’s special day
Could it have got any better for Cameroon and their dynamic forward Gaelle Enganamouit? The dynamic No17 helped to her side to a stunning 6-0 win as the west Africans commenced their Women’s World Cup odyssey in style. Enganamouit scored three goals, had a hand in another, earned a penalty and was instrumental in the move which led to the dismissal of Ecuador skipper Ligia Moreira. And if that was not enough, the distinctively blond-haired Enganamouit celebrates her 23rd birthday the day after matchday three.
Ook dat kunnen de mannen beter:quote:
FIFA Ranking? Geen idee.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enig idee hoe de beste drie Europese landen bepaald worden als er bijvoorbeeld vier in de kwartfinale staan en maar twee in de halve?
Poule Equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef vaarsuvius het volgende:
15 jarige debutante, 10-0 uitslagen... Goede reclame weer voor de professionalisering van het vrouwenvoetbal.....Zeker ja, het geeft aan dat er meer landen zijn die überhaupt een vrouwenteam hebben en er daadwerkelijk in investerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
In 2007 werd het laatste ticket beslist door middel van een play-off tussen Zweden en Denemarken, die beiden 3e waren geëindigd in hun poule (hoewel er toen wel 4 poules van 4 landen waren ipv 6). Alleen Duitsland en Noorwegen plaatsten zich toen door het halen van de kwartfinales.quote:
Hoe plaatst Groot-Brittannië zich dan voor de OS?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In 2007 werd het laatste ticket beslist door middel van een play-off tussen Zweden en Denemarken, die beiden 3e waren geëindigd in hun poule (hoewel er toen wel 4 poules van 4 landen waren ipv 6). Alleen Duitsland en Noorwegen plaatsten zich toen door het halen van de kwartfinales.
Zoiets zal het nu wel weer worden.
3 Europese landen in de halve finale --> Die gaan naar de OS.
2 Europese landen in de halve finale + 1 in de kwartfinale --> Naar de OS
2 Europese landen in de halve finale + meer dan 1 in de kwartfinale --> Play-off(s) tussen die kwartfinalisten
Etc
(waarbij Engeland in dit geval even niet telt als Europees land)
Nietquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe plaatst Groot-Brittannië zich dan voor de OS?
Ah ok,quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet
De bonden van Schotland/Engeland/etc zijn er samen niet uitgekomen en nu sturen ze maar weer niks zoals ze voor Londen bijna altijd al deden
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef vaarsuvius het volgende:
15 jarige debutante, 10-0 uitslagen... Goede reclame weer voor de professionalisering van het vrouwenvoetbal.....15 dat heb ik gemist, wie was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hockeyers treden volgens mij vaak in de aanloop naar de Spelen op als GB, daarna weer als Schotland/Engeland etc. De rugbyers spelen altijd apart (Schotland/Engeland etc), maar in Rio spelen ze als GB. Een van die losse landen moest zich daarvoor plaatsen, dat heeft Engeland onlangs gedaan (waarbij nog NET de situatie werd ontlopen dat Schotland van Engeland moest verliezen om zelf spelers naar de Spelen te kunnen sturenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah ok,
Wat onhandig. Hoe doen ze dat bij andere teamsporten? Of vormen ze daar sowieso altijd één nationaal team?
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
15 dat heb ik gemist, wie was het?
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:27 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie zich verveelt/wat te lezen zoekt/vanavond met mij mee gaat supporteren voor Villalobos en Costa Rica
Vijftienjarige voetbalster klaar voor WK-geschiedenis
Ik support niet meequote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:27 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie zich verveelt/wat te lezen zoekt/vanavond met mij mee gaat supporteren voor Villalobos en Costa Rica
Vijftienjarige voetbalster klaar voor WK-geschiedenis
quote:
Gruwelijk saai.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:34 schreef Joezi het volgende:
Shit Frankrijk Engeland gemist, hoe was het ?
aah heb ik alleen onlinequote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben alle zenders langs gegaan en zag het alleen op Eurosport 2.
Ja, die lijkt me leuker. Maar nergens te zienquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef Joezi het volgende:
En Colombia - Mexico is ook al tegelijk bezig
Op zich wel, maar staan niet in de top 10 fifa ranking, op 14. onder Nederlandquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:45 schreef showtimer het volgende:
Spanje werd toch geacht om dit behoorlijk simpel te winnen?
Ik zag toevallig bij flashscore noteringen staan die ze volgens mij tegen Ivoorkust ook hadden gekregen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op zich wel, maar staan niet in de top 10 fifa ranking, op 14. onder Nederland
Doellijntechnologiegoaltje net voor Mexicoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor liefhebbers van Colombia - Mexico
http://cricfree.sx/watch/live/colombia-vs-mexico-live-streaming
Moet je even op stream 8 klikken
de 0-1 bedoel jequote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doellijntechnologiegoaltje net voor Mexico
en dat was?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zag toevallig bij flashscore noteringen staan die ze volgens mij tegen Ivoorkust ook hadden gekregen.
Ach, de bookmakers schatten Duitsland ongeveer 5-6 goals beter in dan Ivoorkust...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zag toevallig bij flashscore noteringen staan die ze volgens mij tegen Ivoorkust ook hadden gekregen.
Als Villalobos invalt zou dat wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe kun je daar zo over die bal maaien
zit ik naar de E'tjes te kijken?
Dat pleit inderdaad ook wel voor Ivoorkust, die verloren liever met 16-1 dan met 6-0.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, de bookmakers schatten Duitsland ongeveer 5-6 goals beter in dan Ivoorkust...
En dan is Ivoorkust nu favoriet tegen Thailand, dat moet wel echt ziekelijk slecht zijn dan
*insert Rob de Geus gifjequote:
Ik zie niks.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:39 schreef Joezi het volgende:
GOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oh ja ik kijk de andere potquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:51 schreef showtimer het volgende:
Laat deze ploegen maar mooi 3 en 4 worden met 1 punt
Inderdaad, Costa Rica mag gewoon minstens 2e wordenquote:
Spanje en Costa Rica mogen 1 en 2 worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, Costa Rica mag gewoon minstens 2e worden
Spelen echt net zo negatief als de mannen vorig jaar. Hoeveel ballen hadden ze op doel? 1?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, Costa Rica mag gewoon minstens 2e worden
3 schoten, waarvan 2 op doel en 1 erin, prima effectiefquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Spelen echt net zo negatief als de mannen vorig jaar. Hoeveel ballen hadden ze op doel? 1?
Die speelden tegen Uruguay wel prima ja, maar daarna echt vreselijk niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Spelen echt net zo negatief als de mannen vorig jaar. Hoeveel ballen hadden ze op doel? 1?
Er is nu geen wedstrijd. Maar Eurosport zendt verreweg de meeste potten uit op Eurosport 2.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:00 schreef Anonymousz het volgende:
welke kanaal is voetbal?
op Eurosport zie ik niks
Botsing?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:59 schreef heywoodu het volgende:
https://vine.co/v/eOOEmKbEBbV
Wat gebeurde daar nou?
goed gekeeptquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:59 schreef heywoodu het volgende:
Wat gebeurde daar nou?
die scheidsrechter keurde al een goal onterecht af. Kan er niks vanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:59 schreef heywoodu het volgende:
Wat gebeurde daar nou?
Dat sowiesoquote:
Maar in de tweet stond dat Mexico bestolen is bij precies dit moment, maar ik snap niet helemaal wat er nou gebeurde omdat ik alleen dat beeld van dat filmpje hebquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
die scheidsrechter keurde al een goal onterecht af. Kan er niks van
Brazilië - Zuid-Korea, te zien op ARD en Eurosport2 vanaf 01:00quote:
Mexico vond ook dat ze bestolen werden tegen Nederland. Zeg het maar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar in de tweet stond dat Mexico bestolen is bij precies dit moment, maar ik snap niet helemaal wat er nou gebeurde omdat ik alleen dat beeld van dat filmpje heb
Mexicaanse doet weinig fout imoquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar in de tweet stond dat Mexico bestolen is bij precies dit moment, maar ik snap niet helemaal wat er nou gebeurde omdat ik alleen dat beeld van dat filmpje heb
Die werden ook bestolen is mijn eerlijke mening.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mexico vond ook dat ze bestolen werden tegen Nederland. Zeg het maar.
Al is deze wel dubieus. Gebeurt niet veel meer dan een botsing
Ja dat was het ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die werden ook bestolen is mijn eerlijke mening.
[ afbeelding ]
Vorig jaar was ik daar nog niet helemaal zeker van maar de gemoederen zijn afgekoeld en ik vind het nu 100% schwalbe.
thanksquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is nu geen wedstrijd. Maar Eurosport zendt verreweg de meeste potten uit op Eurosport 2.
Eurosportquote:
mwah er wordt wel een beentje uitgestoken maar ik vind het desalniettemin erg makkelijk en geen pingelquote:
ik heb ziggo digitaal en heb eurosport 2quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Eurosport
Eurosport 2 (momenteel gratis bij ziggo)
ARD/ZDF
NPO3 (indien Nederland speelt)
BBC (indien Engeland speelt en op hun website, BBC3 of via de Red Button)
Kortom, versier je huis maar Oranje want we worden wereldkampioen!
Ik heb ook ziggo, vannacht ineens werkzaamheden, geen internet en tv. Moeten ze eens doen tijdens het mannen WK!quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb ziggo digitaal en heb eurosport 2
wat een idiotenquote:Op woensdag 10 juni 2015 01:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb ook ziggo, vannacht ineens werkzaamheden, geen internet en tv. Moeten ze eens doen tijdens het mannen WK!
Haha, had er wel een e-mail over gehad maar dat las ik te laat.quote:
es 1 kanaal 20quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, had er wel een e-mail over gehad maar dat las ik te laat.
Hier verder:
FB / Ziggo automatisch gelinkt!?
Ja waarom zitten es1 en 2 niet naast elkaarquote:Op woensdag 10 juni 2015 01:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
es 1 kanaal 20
es 2 kanaal 411![]()
ziggoik mis upc
Omdat E2 normaal betaalzender is en dus tussen Sport 1, FOX Sports, MotorsTV staat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarom zitten es1 en 2 niet naast elkaar
bij upc was het naast elkaarquote:Op woensdag 10 juni 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarom zitten es1 en 2 niet naast elkaar
De logica klopt niet... Maar over een jaar weten we niet beterquote:Op woensdag 10 juni 2015 01:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bij upc was het naast elkaar
ziggo = fail
Wat moet ik dan morgenavond/nacht gaan doenquote:Op woensdag 10 juni 2015 01:12 schreef Nober het volgende:
Hierna trouwens China - Nederland, 12 juni om 0:00 want morgen is er een rustdag.
NPO 1 hd kanaal 1quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
De logica klopt niet... Maar over een jaar weten we niet beter
quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
NPO 1 hd kanaal 1
rtl 5 hd kanaal 75
Ik zie dat ik op 75 RTV-7 heb, kan het alleen niet verstaan. Er komt trouwens niks op RTL5 dus dat scheelt weer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
NPO 1 hd kanaal 1
rtl 5 hd kanaal 75
Peter R De Vries komt op RTL5quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie dat ik op 75 RTV-7 heb, kan het alleen niet verstaan. Er komt trouwens niks op RTL5 dus dat scheelt weer.
Omdat er morgen geen wedstrijd is is er speciaal voor jou de Copa América openingswedstrijd om 1:30 op 12 juni tussen Chili en Ecuador.quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan morgenavond/nacht gaan doen![]()
Dat realiseerde ik me ook net ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt overal waar ze hem binnenlaten...
Heb geen Sport1. Jammer dat FOX Sports het niet uitzendt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat er morgen geen wedstrijd is is er speciaal voor jou de Copa América openingswedstrijd om 0:30 op 12 juni tussen Chili en Ecuador.
Mogen de mannen dan naar het hotel?quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:12 schreef Nober het volgende:
Hierna trouwens China - Nederland, 12 juni om 0:00 want morgen is er een rustdag.
Heerlijk man. Heb daar nog wel zin in.quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat er morgen geen wedstrijd is is er speciaal voor jou de Copa América openingswedstrijd om 1:30 op 12 juni tussen Chili en Ecuador.
bij mij ook maar geen hdquote:
kan niet kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 01:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat er morgen geen wedstrijd is is er speciaal voor jou de Copa América openingswedstrijd om 1:30 op 12 juni tussen Chili en Ecuador.
minderquote:Op woensdag 10 juni 2015 01:25 schreef Nober het volgende:
61,004 kunnen er in dit Olympische Stadion, hoeveel zullen er zitten?
klikquote:Op woensdag 10 juni 2015 01:55 schreef Typisch het volgende:
Is er ergens een degelijk streampje online? Zit wat uit te typen en kan wel wat voetbal gebruiken.
De Fédération Internationale de Brazil Associationquote:
Ah die die blijft zitten tot 2019quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
De Fédération Internationale de Brazil Association
Beetje voorbarige conclusie welquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed, Duitsland wordt dus wereldkampioen.
Wel een correcte.quote:
Hun spel en het spel van andere teams.quote:
Tegenstanders van de teams zijn voorlopig ook moeilijk vergelijkbaar, want Ivoorkust was wel extreem slecht. #4 van Afrika, come onquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hun spel en het spel van andere teams.
We shall see..quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegenstanders van de teams zijn voorlopig ook moeilijk vergelijkbaar, want Ivoorkust was wel extreem slecht. #4 van Afrika, come on
ik dacht platquote:
Eerst maar eens Duitsland - Noorwegen zien, zoals de commentator net meldde dat die partij morgen isquote:
lol tuurlijk niet joh, leeft toch totaal nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb ik helemaal niet gezien, ben daar overmorgen sowieso in de buurt. Even kijken.
Dus morgen is toch geen rustdag?quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerst maar eens Duitsland - Noorwegen zien, zoals de commentator net meldde dat die partij morgen is
Nu ga ik toch kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol tuurlijk niet joh, leeft toch totaal niet
Heeft weinig nut als het midden in de nacht is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:32 schreef Joezi het volgende:
nah misschien als het echt finale wordt, dat de straten oranje gaan kleuren als opportunisten
Lokale tijd wel, maar voor ons niet echt, want donderdagavond (onze tijd) hebben we Duitsland - Noorwegen alquote:
hmmm ja 1 uur snachts volgens mijquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heeft weinig nut als het midden in de nacht is.
Hopelijk niet, zo'n debiel chauvinistisch volksfeest doe ik niet aan meequote:Op woensdag 10 juni 2015 02:32 schreef Joezi het volgende:
nah misschien als het echt finale wordt, dat de straten oranje gaan kleuren als opportunisten
Dat wordt me te veel hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:35 schreef chufi het volgende:
Voor liefhebbers is er ook MLB Baseball op FOX int..
Er is altijd wel sportquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Is voor nu ,,, Misschien is er morgen ook wel wat...
Oké. Maar vanavond dus niks te kijken van vrouwenvoetbal. Wat vervelend.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Lokale tijd wel, maar voor ons niet echt, want donderdagavond (onze tijd) hebben we Duitsland - Noorwegen al
FOX Sports heeft wel oefenpot Duitsland - USA (mannen)quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oké. Maar vanavond dus niks te kijken van vrouwenvoetbal. Wat vervelend.
Het gaat in die poule om Ivoorkust - Thailand voor de derde plaats, topwedstrijd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Lokale tijd wel, maar voor ons niet echt, want donderdagavond (onze tijd) hebben we Duitsland - Noorwegen al
Zag het staan. Dan gaan we dat maar kijken!quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:39 schreef Sked het volgende:
[..]
FOX Sports heeft wel oefenpot Duitsland - USA (mannen)
En natuurlijk beginnen we het weekend ook lekker met Copa Americaquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zag het staan. Dan gaan we dat maar kijken!
Neequote:Op woensdag 10 juni 2015 02:45 schreef Joezi het volgende:
Laten we voor donderdag iig allemaal een oranje UI nemen
Ja twijfel daar ook over. Misschien dat ik dat wel doe.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:45 schreef Sked het volgende:
[..]
En natuurlijk beginnen we het weekend ook lekker met Copa America
Iedereen die geen Sport1 heeft raad ik toch aan om een maandje Sport1 (go) te nemen
quote:
Eredivisie Live was het toen nog, maar ze hadden de kwalificatie, dus denk ook wel het toernooi, alhoewel ik dat nog nergens terug kan vindenquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:53 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja twijfel daar ook over. Misschien dat ik dat wel doe.
Heeft Fox Sports eigenlijk EK -21? Meen mij te herinneren dat ze (of Eredivisie Live) dat 2 jaar geleden hadden.
Kan het ook nergens vinden, maar lijkt me van wel inderdaad. Haalt het natuurlijk niet bij de Copa America, maar sommige potjes kunnen wel leuk zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Eredivisie Live was het toen nog, maar ze hadden de kwalificatie, dus denk ook wel het toernooi, alhoewel ik dat nog nergens terug kan vinden
EK -21 is toch maar beperkt plezier, duurt slechts twee weken en bijv. Spanje -21 heeft zich niet eens geplaatst door die stomme playoffsquote:Op woensdag 10 juni 2015 03:00 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kan het ook nergens vinden, maar lijkt me van wel inderdaad. Haalt het natuurlijk niet bij de Copa America, maar sommige potjes kunnen wel leuk zijn
Nee is ook zo. Maar voetbal is voetbal. Kijk ook het vrouwenvoetbal. Al is kijken een groot woord.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:01 schreef Sked het volgende:
[..]
EK -21 is toch maar beperkt plezier, duurt slechts twee weken en bijv. Spanje -21 heeft zich niet eens geplaatst door die stomme playoffs
Maar dat heeft dat extra's nog wel als WK met de grotere namen. Het EK -21 is toch vaak een beetje een flop.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee is ook zo. Maar voetbal is voetbal. Kijk ook het vrouwenvoetbal. Al is kijken een groot woord.
10175, capaciteit: 61004quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Wow.. Spanje-Costa Rica was ook al uitverkocht.
Als je denkt dat het Gelredome leeg is..quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:04 schreef Nober het volgende:
[..]
10175, capaciteit: 61004
Engeland - Frankrijk / Mexico - Colombia
11686, capaciteit: 20725
Klopt. Maar het vorige EK -21 had ik me wel prima geamuseerd. Al kwam dat ook wel door Jong Oranje. En Spanje was toen ook wel genieten met Isco, Morata en Thiagoquote:Op woensdag 10 juni 2015 03:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar dat heeft dat extra's nog wel als WK met de grotere namen. Het EK -21 is toch vaak een beetje een flop.
The proposed venues are:quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je denkt dat het Gelredome leeg is..
Maar goed dat het EK vrouwen 2017 in Nederland gewoon in de kleinere stadions is.
53k maar dat kwam omdat na Canada de OranjeLeeuwinnen speelde.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoeveel waren er bij de wedstrijd van Canada?
Spanje -21 heeft nog steeds een heerlijk elftal (oa Bellerin, Vallejo, Samper, D. Suarez, O. Torres, Asensio, Munir, Sandro, Deulofeu) maar niet geplaatstquote:Op woensdag 10 juni 2015 03:08 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het vorige EK -21 had ik me wel prima geamuseerd. Al kwam dat ook wel door Jong Oranje. En Spanje was toen ook wel genieten met Isco, Morata en Thiago
En dat van Sport1 ga ik morgen maar even bekijken, is wel lekker voor in de late uurtjes in bed te kijken![]()
Dan kan je de kleinere potjes ook gewoon lekker in de stadions gooien die niet zo groot zijn. Veel beter. En dat terwijl het stuk voor stuk nog wel grote steden zijn of relatief een grote afzet kunnen hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:09 schreef Nober het volgende:
[..]
The proposed venues are:
Breda: Rat Verlegh Stadion
Deventer: De Adelaarshorst
Doetinchem: De Vijverberg
Enschede: De Grolsch Veste
Rotterdam: Sparta Stadion Het Kasteel
Tilburg: Koning Willem II Stadion
Utrecht: Stadion Galgenwaard
Zie het net ja, mooi aantal. Voor thuisland verwacht je dat ook wel. Weinig mensen die vliegtickets naar Canada gaan boeken om vrouwenvoetbal te gaan kijken natuurlijk. Dus vooral de cijfers van Canada zijn interessant.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:09 schreef Nober het volgende:
53k maar dat kwam omdat na Canada de OranjeLeeuwinnen speelde.
Dan bof jij, speciaal voor jou vanavond...quote:Op woensdag 10 juni 2015 07:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik sta nog steeds 100% achter Duitsland en Nederland.
niet op es 2?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan bof jij, speciaal voor jou vanavond...
Poule A
00:00 China - Nederland (ARD, Eurosport 2, NPO 3)
03:00 Canada - Nieuw-Zeeland (ARD)
Stand
Canada 1-3 +1
Nederland 1-3 +1
China 1-0 -1
Nieuw-Zeeland 1-0 -1
Poule B
22:00 Duitsland - Noorwegen (ARD, Eurosport 2)
01:00 Ivoorkust - Thailand
Stand
Duitsland 1-3 +10
Noorwegen 1-3 +4
Thailand 1-0 -4
Ivoorkust 1-0 -10
Nee, die zenden het om 8 uur uit.quote:
Thursday, 11 Junequote:Op donderdag 11 juni 2015 00:43 schreef Sked het volgende:
De BBC zal toch ook nog wel wat uitzenden? Kijk ik liever dan ARD
Nee, natuurlijk niet.quote:
Ik heb op Miedema ingezet, hup Miedemaquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:50 schreef Joezi het volgende:
Keepster Geurts speelt niet, Miedema wel inzetbaar
Ik doe niet aan andere UIs. Nooit. Never. Sinds het begin deze gehad en zal deze ook houden. Geen gezeik met andere kleurtjes en wat dan ook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:29 schreef Joezi het volgende:
Altijd dwars liggen! Doe gewoon eens een keer mee ons land!
Viel wat tegen de eerste wedstrijd, maar wellicht tegen die kleine chineesjesquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb op Miedema ingezet, hup Miedema![]()
Hopelijk is ze niet meer ongesteldquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Viel wat tegen de eerste wedstrijd, maar wellicht tegen die kleine chineesjes
Oh dan is het coolquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik doe niet aan andere UIs. Nooit. Never. Sinds het begin deze gehad en zal deze ook houden. Geen gezeik met andere kleurtjes en wat dan ook.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb op Miedema ingezet, hup Miedema![]()
BBC3 dan ook niet neem ik aan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:55 schreef Makamba_ het volgende:
Ja verdomme. Ik heb hier enkel analoog als ware dinosaurus en kan ARD niet vinden
Heb even gekeken en het antwoord is ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eurosport 2 en BBC 3 zenden ook uit toch?
Helaas niet nee. Tot nu toe heb ik maar één wedstrijd kunnen terugvinden op Eurosport ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |