lol tuurlijk niet joh, leeft toch totaal nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb ik helemaal niet gezien, ben daar overmorgen sowieso in de buurt. Even kijken.
Dus morgen is toch geen rustdag?quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerst maar eens Duitsland - Noorwegen zien, zoals de commentator net meldde dat die partij morgen is
Nu ga ik toch kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol tuurlijk niet joh, leeft toch totaal niet
Heeft weinig nut als het midden in de nacht is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:32 schreef Joezi het volgende:
nah misschien als het echt finale wordt, dat de straten oranje gaan kleuren als opportunisten
Lokale tijd wel, maar voor ons niet echt, want donderdagavond (onze tijd) hebben we Duitsland - Noorwegen alquote:
hmmm ja 1 uur snachts volgens mijquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heeft weinig nut als het midden in de nacht is.
Hopelijk niet, zo'n debiel chauvinistisch volksfeest doe ik niet aan meequote:Op woensdag 10 juni 2015 02:32 schreef Joezi het volgende:
nah misschien als het echt finale wordt, dat de straten oranje gaan kleuren als opportunisten
Dat wordt me te veel hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:35 schreef chufi het volgende:
Voor liefhebbers is er ook MLB Baseball op FOX int..
Er is altijd wel sportquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Is voor nu ,,, Misschien is er morgen ook wel wat...
Oké. Maar vanavond dus niks te kijken van vrouwenvoetbal. Wat vervelend.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Lokale tijd wel, maar voor ons niet echt, want donderdagavond (onze tijd) hebben we Duitsland - Noorwegen al
FOX Sports heeft wel oefenpot Duitsland - USA (mannen)quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oké. Maar vanavond dus niks te kijken van vrouwenvoetbal. Wat vervelend.
Het gaat in die poule om Ivoorkust - Thailand voor de derde plaats, topwedstrijd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Lokale tijd wel, maar voor ons niet echt, want donderdagavond (onze tijd) hebben we Duitsland - Noorwegen al
Zag het staan. Dan gaan we dat maar kijken!quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:39 schreef Sked het volgende:
[..]
FOX Sports heeft wel oefenpot Duitsland - USA (mannen)
En natuurlijk beginnen we het weekend ook lekker met Copa Americaquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zag het staan. Dan gaan we dat maar kijken!
Neequote:Op woensdag 10 juni 2015 02:45 schreef Joezi het volgende:
Laten we voor donderdag iig allemaal een oranje UI nemen
Ja twijfel daar ook over. Misschien dat ik dat wel doe.quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:45 schreef Sked het volgende:
[..]
En natuurlijk beginnen we het weekend ook lekker met Copa America
Iedereen die geen Sport1 heeft raad ik toch aan om een maandje Sport1 (go) te nemen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |